quote:Ook al rondde Van der Grinten in 2013 cum laude twee masters af (in Tilburg en Maastricht), liep ze een studentstage bij Spong Advocaten en hield ze er een hele trits nevenactiviteiten naast haar studie op na, een baan in het strafrecht vinden viel ondanks haar cv nog niet mee. Het zijn dan ook moeilijke tijden voor jonge advocaten, met de wetenschap dat het aantal plekken voor advocaat-stagiaires sinds 2007 is gehalveerd.
Advocatie.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:59 schreef Ties02 het volgende:
Waar lees je dit erik?
Bevestigt mijn twijfel voor een strafrecht master alsmaar meer
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:quote:
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaatquote:Na een periode van solliciteren bij kantoren door het hele land, vond Van der Grinten uiteindelijk onderdak ‘in haar achtertuin’, bij De Rooij Van Wijk advocaten in Eindhoven. “Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het makkelijker zou gaan met mijn cv, maar ben nu helemaal op mijn plek.” Afgelopen vrijdag 30 januari werd ze beëdigd tot advocaat, vanaf half maart maakt ze deel uit van de derde lichting advocaat-stagiaires die begint aan de vernieuwde advocatenopleiding.
eens met deze postquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
D'r achternaam had ze in ieder geval mee. Als ze daadwerkelijk familie was dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:
[..]
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaat
Helemaal op rolletjes. Tweede semester is weer lekker bezig, mooie vakjes erbijquote:
Je hebt toch een telefoon?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die thuis op hun desktop een wachtwoord zetten
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
Meh. op eerste gezicht niet lelijk maar ze heeft zo'n dikke knobbel in haar neus en haar gezicht klopt ook niet helemaal. Lijkt me wel leuke vlotte meid en ze schrijft wel prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
BIER!quote:Dankzij de aantrekkende economie zal de vraag naar de diensten van advocaten in 2015 met één tot drie procent toenemen. Dat voorspelt de Rabobank in een nieuwe Cijfers & Trends-analyse over de advocatuur. Hierbij is driekwart van de vraag naar juridische diensten afkomstig van bedrijven; het resterende kwart komt vanuit particulieren.
Dit.quote:
Je bedoelt dat je erop staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf mijn Nokia 3310!
Goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
Ik vergeef het je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je nog steeds niet.
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.
Productief dagje wel.
Blackboard?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie een goed boek/goede website waarop staat aan welke eisen/opmaak/opbouw je paper moet voldoen?
Zoiets nog nooit gedaan/gemaakt, dus alles is welkom.
Nee. Anders vroeg ik het hier niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me dat ze ergens bij de vakinfo toch wel de eisen moeten publiceren.
Denk aan een lichaam en diens organenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef Accursius het volgende:
De Gemeente X en de Universiteit Y zijn toch geen bestuursorganen? Ook al bevatten zij rechtspersoonlijkheid en zijn ze krachtens publiekrecht ingesteld dan nog vallen ze er toch buiten? Omdat zij niet het bestuur dragen (Dit doet namelijk het college B+W etc).
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk aan een lichaam en diens organenJe hebt het lichaam/omhulsel ala gemeente, en diens (bestuurs)organen college B&W e.d.
1. Klik op deze link: https://mijn.waarligtjouwtax.nl/registerquote:
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?quote:
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?
Ja, het staat op dat Roparcoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?
Gastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
Je hebt aandeelhouder, directeur-grootaandeelhouder en bestuurders. Wat is de definitie eigenlijk?
Ik dacht aan rechtsfiguren, maar twijfel best over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |