Goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
Ik vergeef het je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je nog steeds niet.
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.
Productief dagje wel.
Blackboard?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie een goed boek/goede website waarop staat aan welke eisen/opmaak/opbouw je paper moet voldoen?
Zoiets nog nooit gedaan/gemaakt, dus alles is welkom.
Nee. Anders vroeg ik het hier niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me dat ze ergens bij de vakinfo toch wel de eisen moeten publiceren.
Denk aan een lichaam en diens organenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef Accursius het volgende:
De Gemeente X en de Universiteit Y zijn toch geen bestuursorganen? Ook al bevatten zij rechtspersoonlijkheid en zijn ze krachtens publiekrecht ingesteld dan nog vallen ze er toch buiten? Omdat zij niet het bestuur dragen (Dit doet namelijk het college B+W etc).
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk aan een lichaam en diens organenJe hebt het lichaam/omhulsel ala gemeente, en diens (bestuurs)organen college B&W e.d.
1. Klik op deze link: https://mijn.waarligtjouwtax.nl/registerquote:
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?quote:
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?
Ja, het staat op dat Roparcoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?
Gastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
Je hebt aandeelhouder, directeur-grootaandeelhouder en bestuurders. Wat is de definitie eigenlijk?
Ik dacht aan rechtsfiguren, maar twijfel best over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |