gewoon gaanquote:Op maandag 9 februari 2015 01:00 schreef Etsu het volgende:
Morgen vóór 12:00 fitnessen. Denk dat het mij niet gaat lukken.
Maar bepaal jij dit zelf? Want het hele principe is toch dat zij iets kiezen?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De mix die Robeco aanhoudt is ook geen 100% aandelen, slechts 60% is aandelen, en ook nog maar voor een deel nationaal.
Mijn mix (tussen neutraal en agressief in):
Spaartegoeden: 1,69%
Aandelen: 60,33%
Obligaties: 31,72%
Alternatief: 6,26%
Volgens mij was dat verhaal met die Alex fondsen toen ook dat die man net op die flinke dip er mee stopte. Onder de 380 stond hij toen, nu 455.
Als je dit meent heb je geen idee wat een beleggingsfonds is.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ze pretenderen helemaal niet de AEX index te verslaan. Ze stellen gewoon 'hoi wij geven dit rendement' en dat is hoog (vergeleken met een spaarrekening) en daarvoor hoef je niets te doen.
Zij halen echt wel dat hoge rendement, daar zit de winst nou in. Dat snap je toch wel? Maar een rendement van 9% terwijl je niets in de gaten hoeft te houden of ergens mee bezig hoeft te houden is toch prima? Dan mogen ze zelf echt nog wel 5% overheen pakken.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:00 schreef Yreal het volgende:
Maar serieus, indextrackers. Eenvoudig, doorzichtig, spreiding en goedkoop.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
Yreal jij bent echt de laatste persoon op aarde die ik geld zou toe vertrouwen
Toch heeft Y wel gelijk. Beleggingsfondsen proberen de index te verslaan en steeds weer blijkt dat dat in de meeste gevallen niet lukt. Vaak presenteren ze (een stuk) minder dan de index. En de transactiekosten zijn ook nog eens erg hoog. Wil niet zeggen dat je per se niet moet fondsbeleggen - zijn natuurlijk nog andere overwegingen -, maar hij heeft wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar wat dat betreft, vertrouw ik jou niet.
Dit dus. Voordeel van fonds is dat je er gewoon niets voor hoeft te doen. Denk dat de mensen voor wie zo'n fonds bedoeld is (de doelgroep) ook niet weet waar de AEX op staat of heeft gestaan in een bepaalde periode.quote:Op maandag 9 februari 2015 07:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je dit meent heb je geen idee wat een beleggingsfonds is.
[..]
[..]
[..]
Toch heeft Y wel gelijk. Beleggingsfondsen proberen de index te verslaan en steeds weer blijkt dat dat in de meeste gevallen niet lukt. Vaak presenteren ze (een stuk) minder dan de index. En de transactiekosten zijn ook nog eens erg hoog. Wil niet zeggen dat je per se niet moet fondsbeleggen - zijn natuurlijk nog andere overwegingen -, maar hij heeft wel gewoon gelijk.
Maar goed, als Y het zegt zal het wel onzin zijn.Als ik jullie was zou ik je geld maar lekker op een spaarrekening laten staan.
dankje validquote:Op maandag 9 februari 2015 07:03 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch heeft Y wel gelijk. Beleggingsfondsen proberen de index te verslaan en steeds weer blijkt dat dat in de meeste gevallen niet lukt. Vaak presenteren ze (een stuk) minder dan de index. En de transactiekosten zijn ook nog eens erg hoog. Wil niet zeggen dat je per se niet moet fondsbeleggen - zijn natuurlijk nog andere overwegingen -, maar hij heeft wel gewoon gelijk.
Maar goed, als Y het zegt zal het wel onzin zijn.Als ik jullie was zou ik je geld maar lekker op een spaarrekening laten staan.
Probleem met Yreal's analyse is - die op zich juist kan zijn - dat we zijn beleggingssuccessen vooral kennen van Imtech en Shell. Dat helpt natuurlijk niet mee. Beetje die Iraakse Minister van Informatie tijdens de Irak oorlog in 2003.quote:Op maandag 9 februari 2015 07:03 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat klopt. Wat dat betreft zou het misschien helpen als hij zich aan z'n eigen advies zou houden.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Probleem met Yreal's analyse is - die op zich juist kan zijn - dat we zijn beleggingssuccessen vooral kennen van Imtech en Shell. Dat helpt natuurlijk niet mee. Beetje die Iraakse Minister van Informatie tijdens de Irak oorlog in 2003.
met shell sta ik momenteel 10% in de plus. Beter dan robeco...quote:Op maandag 9 februari 2015 08:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Probleem met Yreal's analyse is - die op zich juist kan zijn - dat we zijn beleggingssuccessen vooral kennen van Imtech en Shell. Dat helpt natuurlijk niet mee. Beetje die Iraakse Minister van Informatie tijdens de Irak oorlog in 2003.
Hmmhmm.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
met shell sta ik momenteel 10% in de plus. Beter dan robeco...
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef Yreal het volgende:
Ik ben gewieberd naar een bijkantoortje...
Ah, klinkt gezellig.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zat met mijn scriptie op de werkvloer. Ben nu in een leeg hokje gezet
Heb je nog een nietmachine?quote:
Dat bepalen zij.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar bepaal jij dit zelf? Want het hele principe is toch dat zij iets kiezen?
Meergranen volkoren pittenbrood?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey Y, ik eet nu broodjes met kipfilet en dan ga ik fitnessen
Prima excuusquote:Op maandag 9 februari 2015 12:11 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk ga ik nu fitnessen omdat ik zin heb in de sauna, maar goed. Dat is een beloning.
Ga even een rondje langs de snackbar.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef Yreal het volgende:
Zo in de leegte zitten is niet goed voor mijn productiviteit...
Geen idee waar die is, en dan ben ik daarna weer terug bij af.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga even een rondje langs de snackbar.
Lijkt me heerlijk, kan ik niet de hele dag tegen mensen lullen en dus werkenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef Yreal het volgende:
Zo in de leegte zitten is niet goed voor mijn productiviteit...
Zit hier voor de scriptie. Maar ik heb nog geen docent waar ik mee in discussie kan over het onderwerp, nu de opdracht die ze hier willen is afgekeurd. Dus ik kan even niks doen. Als ik tussen de rest zit kan ik nog wat opdrachtjes hier en daar aanpakken.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, kan ik niet de hele dag tegen mensen lullen en dus werken
Waarom ben je daar dan überhaupt?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit hier voor de scriptie. Maar ik heb nog geen docent waar ik mee in discussie kan over het onderwerp, nu de opdracht die ze hier willen is afgekeurd. Dus ik kan even niks doen. Als ik tussen de rest zit kan ik nog wat opdrachtjes hier en daar aanpakken.
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:40 schreef Valid het volgende:
Wat is internationaal privaatrecht toch weinig boeiend.
En die lui weten dat je niets kunt doen en zetten je dan maar alleen in een kantoortje? Geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat contractueel verplicht hier te zijn?
Mweh. Ik ben alvast maar een verhandeling gaan schrijven over de successiewet.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die lui weten dat je niets kunt doen en zetten je dan maar alleen in een kantoortje? Geweldig.
Succes, ik had er 7 nodig. Dat gaat er niet meer van komen. Hoogstens met wat mazzel 1 pnt of 2. Ze zijn wat dat betreft zeer standvastig.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ties, kom ff naar straf nabespreking, kom 1 punt te kort voor een 8 en heb er al 2 bijgeluld
Klopt. Sommige dingen lagen echt voor de hand in de wet, maar dat ben ik gewoon vergetenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie nu wel in waarom ik strafproces niet gehaald heb. Als je Hauschildt en De Cubber door elkaar haalt, niet alle criteria weet op te sommen voor voorlopige hechtenis, artikel 61 Sv wel doorneemt maar het dan verkeerd toepast dan gaat het hard. Plan van aanpak voor de her en straf 3 nieuw: arresten stampen en correct toepassen. Slaag ik daar wel in dan is een 7 zo in handbereik.
Uh nee sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ties, kom ff naar straf nabespreking, kom 1 punt te kort voor een 8 en heb er al 2 bijgeluld
Beter dan omvallen toch?quote:
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ridequote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Manmanman wijf
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werkquote:
Vandaag Better Call Saul op Netflix.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Marskramer in de buurt?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werk
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vandaag Better Call Saul op Netflix.
Het wordt geen comedy. Ik denk alleen dat ik Walt en Jesse ga missen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:16 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.quote:
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.
Prima service van #upcziggoquote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Mag ik ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Alles wat de Blokker heeft heeft de Action goedkoper
Welja.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.
[..]
Mag ik ook?
Heldquote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
Hoe ging RGS?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
HeldBreaking Bad is gruwelijk
Morgen eindelijk weer colleges na een maand vrij te hebben gehad. Net al even de stof doorgenomen voor IER, ziet er erg boeiend uit
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldquote:
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldHeb m'n eerste semester afgesloten met een 7,25 gemiddeld schijnbaar.
Thanks! Ben benieuwd hoe het 2e semester gaat verlopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!en mooi gemiddelde!
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
lurkers of vaste gasten?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Tering wat is deze SC druk. Dacht dat advocaten niet van praten hielden
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.
Nou, ik ken echte lulbatsen die voornamelijk zichzelf graag horen brallen en dat zijn toch echt financiele mensen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.
Er is geen groep die zichzelf zo graag hoort praten.
Huh? Praatzieke groep bij uitstek.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Stop making excusesquote:Op maandag 9 februari 2015 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
heel veel gedoe iedere keer. Sinds dat je hier weg ben gegaan altijd pech rond het rechtsgeschiedenis tentamen
Ik stuur nu een DM met de vraag of je bij UPC en/of Ziggo werkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
dmquote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Stop making excuses. Zelfs die "crisis" is onzin als je gewoon een beetje tijd en aandacht in netwerken steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |