Prima excuusquote:Op maandag 9 februari 2015 12:11 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk ga ik nu fitnessen omdat ik zin heb in de sauna, maar goed. Dat is een beloning.
Ga even een rondje langs de snackbar.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef Yreal het volgende:
Zo in de leegte zitten is niet goed voor mijn productiviteit...
Geen idee waar die is, en dan ben ik daarna weer terug bij af.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga even een rondje langs de snackbar.
Lijkt me heerlijk, kan ik niet de hele dag tegen mensen lullen en dus werkenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef Yreal het volgende:
Zo in de leegte zitten is niet goed voor mijn productiviteit...
Zit hier voor de scriptie. Maar ik heb nog geen docent waar ik mee in discussie kan over het onderwerp, nu de opdracht die ze hier willen is afgekeurd. Dus ik kan even niks doen. Als ik tussen de rest zit kan ik nog wat opdrachtjes hier en daar aanpakken.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, kan ik niet de hele dag tegen mensen lullen en dus werken
Waarom ben je daar dan überhaupt?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit hier voor de scriptie. Maar ik heb nog geen docent waar ik mee in discussie kan over het onderwerp, nu de opdracht die ze hier willen is afgekeurd. Dus ik kan even niks doen. Als ik tussen de rest zit kan ik nog wat opdrachtjes hier en daar aanpakken.
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:40 schreef Valid het volgende:
Wat is internationaal privaatrecht toch weinig boeiend.
En die lui weten dat je niets kunt doen en zetten je dan maar alleen in een kantoortje? Geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat contractueel verplicht hier te zijn?
Mweh. Ik ben alvast maar een verhandeling gaan schrijven over de successiewet.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die lui weten dat je niets kunt doen en zetten je dan maar alleen in een kantoortje? Geweldig.
Succes, ik had er 7 nodig. Dat gaat er niet meer van komen. Hoogstens met wat mazzel 1 pnt of 2. Ze zijn wat dat betreft zeer standvastig.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ties, kom ff naar straf nabespreking, kom 1 punt te kort voor een 8 en heb er al 2 bijgeluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |