Het wordt er wel wat vettig van, maar ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Bart weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Misschien is dit boek dan iets voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Yreal het volgende:
Ik eet nog alleen maar radijsjes en wortels...
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien is dit boek dan iets voor jou
[ afbeelding ]
Bij tosti's vind ik wit brood lekkerder dan bruin brood. Heb een tijdje met mais gedaan (omdat ik geen wit hadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.
Mozzarella moet ik maar ook eens proberen idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens is een tosti ook lekker met panchetta, mozarella en tomaat
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Mshauri het volgende:
Kan je er ook voor zorgen dat je die verschrikkelijke Enzo Snol niet meer ziet op de voorpagina van youtube?
Ik heb geen subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptions
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die de huidige vorm van valentijnsdag dom vind?
anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?
Haha, kijk hem jelly zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog geen kaartje ontvangen van je Ets
Mijn hond ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, kijk hem jelly zijn.
Ik wel
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer eens bent.
Paxcon gaat dit verwijderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, ik ben gek op hondjes
Hij heeft Ties gepijpt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes is bevoegd om hier te posten, jij niet.
Ja B3 en leuke baanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou iedereen veel te veel missen joh. Hoe gaat het met je studie? B3?
Duur geintje he.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah fijn. Het is weer tijd voor de gemeentelijke belastingen.
Ik kreeg er een mooi foldertje van de waterschappen bij. Kan ik mij inlezen waar mijn geld naar toe gaatquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg er een mooi foldertje van de waterschappen bij. Kan ik mij inlezen waar mijn geld naar toe gaat
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja B3 en leuke baan. Hoe ver ben jij?
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.
Wat dacht je ervan om in plaats van te wachten gewoon je boek een open te slaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een voorstander van zo'n systeem dat je om de paar weken een tentamen hebt en de paar weken daarvoor je je bezig houdt met een vak.Nu zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot eind maart zodat ik weer 3 tentamens kan knallen
Neuh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om in plaats van te wachten gewoon je boek een open te slaan
Volgens mij is dat net het systeem dat ze op de EUR bij rechten hanteren in de bachelor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een voorstander van zo'n systeem dat je om de paar weken een tentamen hebt en de paar weken daarvoor je je bezig houdt met een vak.Nu zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot maart zodat ik weer 3 tentamens kan knallen
En bevalt het?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net het systeem dat ze op de EUR bij rechten hanteren in de bachelor.
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En bevalt het?
Hier doen ze het ook bij de andere faculteiten, maar hoor er verschillende verhalen over.
Overeenkomstenrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?
Natuurlijk, NG is slim.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?
Sporten is toch leuk man.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
Liever studeren dan fitnessen en lunchen
Huisgenote gaat vandaag verhuizen, dan met schone lei beginnen.
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?
Gewoon een vlotte babbelquote:
Vind je het leuk?quote:
Goed om te horen. Volhouden, desnoods op een iets lager tempo dan gepland - al duurt het dan natuurlijk ook langer voordat je klaar bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.
Komt goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Goed om te horen. Volhouden, desnoods op een iets lager tempo dan gepland - al duurt het dan natuurlijk ook langer voordat je klaar bent.
jaloersquote:Op zondag 15 februari 2015 15:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
[..]
Gewoon een vlotte babbel
[..]
Vind je het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |