Slaap lekkerquote:
ik lette even niet opquote:
Ik heb 4 kopjes op vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef fietsie het volgende:
Overigens.#11 van vandaag. Ik moet gaan minderen.
Sushiquote:
Catquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Essie TheeT![]()
Guess what? Waterkoker op het werk is nu ook kapot.![]()
Niet mijn schuld btw
Da's gewoon netjes. Ik doe het vooral om de honger te verdrijven. Verdoven. Afstompen. Dat werkquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Cat
Jij, jij.... waterkokerkiller
* Muck Bob stevig omarmt
Ga je daar nou ook zo'n fancypancy overpriced apparaat neerzettenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb ik mijn medicijnen al voorquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's gewoon netjes. Ik doe het vooral om de honger te verdrijven. Verdoven. Afstompen. Dat werk
Bobquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Cat
Jij, jij.... waterkokerkiller
* Muck Bob stevig omarmt
Lekker spul danquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn medicijnen al voor
Jij kent Bobquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Bob![]()
* MPG ziet Muck en Bob al in een hoekje zitten, saampjes.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Essie TheeT![]()
Niet mijn schuld btw
Wijn.quote:
Dat zong ik wel automatisch in m'n hoofd jaquote:
dacht ik alquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zong ik wel automatisch in m'n hoofd ja
Ik ben voorspelbaarquote:
of ik ken je te goedquote:
Dat zou ook nog kunnenquote:
en de ouders?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:00 schreef essnhills het volgende:
He bah, 3 jonge kindjes omgekomen bij een woningbrand in België
Moeder is aangehouden, vader weet ik niet.quote:
hoor het toevallig nu op de radio.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeder is aangehouden, vader weet ik niet.
Hoi Toekietoekquote:
toekquote:
Goed hoor. Hoe is het daar?quote:
warm en zonnigquote:
Hier ookquote:
Ik hoorde het net jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:00 schreef essnhills het volgende:
He bah, 3 jonge kindjes omgekomen bij een woningbrand in België
En ik heb vandaag bijna niks uitgevoerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja
Ondertussen heb ik een hoes ontworpen voor de pedicurespullen van mijn tante, opgeruimd, foto's gemaakt en nu de webshop aan het vullen,
Jeej, productief dagje
Ook weleens lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb vandaag bijna niks uitgevoerd![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Ze werken natuurlijk niet voor niets bij de groene beltoko hequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef Toekito het volgende:
Jezus man wat zijn mensen dom. Als ik een 36 urencontract heb en 5 dagen werk per week, dan werk ik geen 8 uur per dag. Godverdomme doe je daar bijna een jaar over....Applaus!
Is dit de SEX SC dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zong ik wel automatisch in m'n hoofd ja
dat is waar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze werken natuurlijk niet voor niets bij de groene beltoko he...
als jij, GF en MPG er zijn wel. Oversekst volk.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Weer lekker geschilderd. Eerste werkje is af. Ik ben erg tevreden
Ik had natuurlijk al wel wat ervaring, maar nu met wat hulp en advies erbij is het toch een succesje wmbZiet er leuk uit Bos. Lekker creabea!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel.quote:
Dank jequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit Bos. Lekker creabea!
En ga je hem heel houdenquote:
RIPquote:
quote:
Kwoeker?quote:
Dat het schuin staatquote:
wat voor gare laptop heb jijquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef essnhills het volgende:
M'n laptop trekt je plaatje niet![]()
Kun je hem niet even verkleinen?Dus bijvoorbeeld [img = 450] .s.asf.sdf.sd.f [/img ] ?
M'n inmiddels bejaarde mini.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor gare laptop heb jij![]()
Zelfs m'n foon vindt het een prima plaatje
netscape.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Windows '95 en Internet Explorer versie 5?
Neequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Windows '95 en Internet Explorer versie 5?
Ik wist niet dat jij van mij wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat je met je 2400 bauds modem een kwartier zat te wachten op het inladen van een plaatje en dan ook nog blij was omdat het überhaupt was gelukt!quote:
Windows 7 starterquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeWindows 7 starter en Firefox
![]()
Maar het scheelt wel eens de een of andere dag, vandaag heeft ie het wat moeilijker.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van mij was
Niemand bezit mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
W8 erop zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeWindows 7 starter en Firefox
![]()
Maar het scheelt wel eens de een of andere dag, vandaag heeft ie het wat moeilijker.
Tjaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows 7 startereen nog erger faalproduct dan Windows Vista
Ik weet niet of mijn laptop dat aankan.quote:
Ik dacht alquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij, GF en MPG er zijn wel. Oversekst volk.
Ik vroeg me al af wie MilesPerGallon was...quote:
Als je het over oversekst hebt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie MilesPerGallon was...
Oow zo heet ie echt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het over oversekst hebt...
jij weet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat je met je 2400 bauds modem een kwartier zat te wachten op het inladen van een plaatje en dan ook nog blij was omdat het überhaupt was gelukt!![]()
Modemgeluidjes!
I'm not over sex yet.quote:
Maar ik ben vorige week nog naar de kapper geweest?quote:
Krullen er weer af?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ik ben vorige week nog naar de kapper geweest?
meeste pc's die 7 kunnen draaien hebben geen probleem met 8.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn laptop dat aankan.
BAMquote:
had je rotzooi?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, wellicht dat CCleaner een beetje helpt
Dit is windows 7 starter. Een lichtere versie van 7quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste pc's die 7 kunnen draaien hebben geen probleem met 8.
Viel wel mee eigenlijk. 870mb aan zooi weg, het is wel eens meer geweest (meerdere gb'squote:
Juh deel van Krullen er weer af want grijze krullen kwamen wel erg dominant naar vorenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Krullen er weer af?
* Buurpoes kijkt sip.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
http://www.philips.nl/c-p/HD9385_21/avance-collection-waterkoker
Eerste kopje thee gehad en nu staat hij op de warmhoudstand.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
Verf?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh deel van Krullen er weer af want grijze krullen kwamen wel erg dominant naar voren
Zie je mijn wandelstok? En rollator in de kofferbak van de auto? Die met de AC-DC logo's erop?quote:
Ik heb zo'n 10 euro ding van de Hema ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]die prijs!
De mijne kostte destijds exact 100 euro minder.
Bij de koffiemeet had je geen attributen bij je.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zie je mijn wandelstok? En rollator in de kofferbak van de auto? Die met de AC-DC logo's erop?
Nee ik wilde je niet al te veel laten schrikken he, daarom ook op een plek waar ik niet ver hoefde te lopen zonder steunquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de koffiemeet had je geen attributen bij je.
Ik dacht even dat je geld toe kreegquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]die prijs!
De mijne kostte destijds exact 100 euro minder.
quote:Tja.. Gadget
Ik heb pas een toffe waterkoker van de Hemaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 10 euro ding van de Hema ofzo
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb pas een toffe waterkoker van de Hema![]()
[ afbeelding ]
Ik sta op het punt een stofzuiger van dik 300 euro te kopen. Ook gadget.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je geld toe kreeg![]()
Maar voor die prijs heb ik hem niet gekocht, ik vond 83 euro wel zat.
Tja.. Gadget
Ohja, reminds me.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sta op het punt een stofzuiger van dik 300 euro te kopen. Ook gadget.
Die tip kreeg ik ook al in mijn 'helpCataaneenwaterkoker' topicquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt gaafquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik ook al in mijn 'helpCataaneenwaterkoker' topic![]()
Maar ik wil geen wit
Waffoor 1 ? 1 met allerlei mooie interne typhoons en andere buurkater kwellende theoretische sterke punten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
2,5 kWquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
Ja, hoi. Vorige maand een Dyson gekocht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat dat niet past in he tkeukeninterieur van Catjequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
Waarom geen wit?
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
Waarom geen wit?
Gewoon alle sverbouwen en wit spuiten dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.
Windows eraf, ubuntu eropquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is windows 7 starter. Een lichtere versie van 7
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.
Roomba.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waffoor 1 ? 1 met allerlei mooie interne typhoons en andere buurkater kwellende theoretische sterke punten?
winequote:
Dat is niet OCD maar mix and match.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD heb
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet bestquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Roomba.
Dyson komt er niet in. Manlief is afgestudeerd op stofzuigers en zo'n cycloon kost zuigkracht en levert niks op.
Volgens de theorie dan. In de praktijk zal ik er nooit achter komen.
Ik ben in de afgelopen elf jaar vier keer verhuisd, dan leer je dat wel af, geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD heb
Is wel lekker.quote:
Roomba heb ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Roomba.
Dyson komt er niet in. Manlief is afgestudeerd op stofzuigers en zo'n cycloon kost zuigkracht en levert niks op.
Volgens de theorie dan. In de praktijk zal ik er nooit achter komen.
De vorige had een bijnaam: de ronde terrorist. Was niet voor niks.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet best
Ik ben geboren in een stofzuigerwinkel he
Tip met een roomba: niet op de vloer gaan liggen slapen met je lange haar boven je hoofd uitgespreid als een matje. Was laatst een artikel over een mevrouw wiens haar keurig opgeroomba'd was.
Booooh!quote:
De derde roomba al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roomba heb ik ook![]()
Maar ik kan je vertellen dat de Dyson echt wel zuigt. Misschien niet meer dan een reguliere stofzuiger, maar die cycloon is verrekte handig als je iemand bent die het merk van stofzuigerzakken vergeet, dan geen nieuwe heeft of met de verkeerde thuiskomt en daardoor haar stofzuiger verkloot.
Stofzuigerzakloos FTW![]()
Eerste roomba? Je gaat van haar houden
google ster gepersonaliseerde tv-reclamesquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
Waarom krijg ik groene reclames als ik tv kijk....
quote:
misschien een keer die buizenbak de deur uit flikkeren ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
Waarom krijg ik groene reclames als ik tv kijk....
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet best
Ik ben geboren in een stofzuigerwinkel he
Tip met een roomba: niet op de vloer gaan liggen slapen met je lange haar boven je hoofd uitgespreid als een matje. Was laatst een artikel over een mevrouw wiens haar keurig opgeroomba'd was.
verstandig, al is de incubatietijd ondertussen wel voorbij denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
*op respectabele afstand blijft*
Elke dag weer een nieuwe invullingquote:
genoeg gezopen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?
Drank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?
Een kennerquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De derde roomba al.
En de voorraad stofzuigerzakken gaat hier al een decennium mee, want roomba.
In Azie hebben ze iets langere werkdagen dan hier, en vaak ook de zaterdag. Dus men is ook echt moe als men eindelijk thuis is in de 4 vierkante meter die 'thuis' is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:
Ahahahahaha!quote:
En drankquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Azie hebben ze iets langere werkdagen dan hier, en vaak ook de zaterdag. Dus men is ook echt moe als men eindelijk thuis is in de 4 vierkante meter die 'thuis' is.
quote:
Jullie klinken als ervaringsdeskundigenquote:
QFTquote:
zit niet zo bar veel verschil tussen behalve dat het door Microsoft een beetje gehandicapt gemaakt is, oa restricties aan draaien meerdere programma's tegelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is windows 7 starter. Een lichtere versie van 7
de KSC is eigenlijk meer een soort ASCquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Jullie klinken als ervaringsdeskundigen
waar ?quote:
Zolderkamer Autisten SC?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
de KSC is eigenlijk meer een soort ASC
Ik vraag het nog wel een keer aan mn broer, maar ik betwijfel het. Anders had ie het eerder al wel eens gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit niet zo bar veel verschil tussen behalve dat het door Microsoft een beetje gehandicapt gemaakt is, oa restricties aan draaien meerdere programma's tegelijk
Hierquote:
Dus zegmaar waar het in de KPD SC over koffiedrinken gaat als voorspel, is het hier zegmaar de eerste stap in de richting van een goede borrel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
de KSC is eigenlijk meer een soort ASC
hoeveel intern geheugen heeft dat ding?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag het nog wel een keer aan mn broer, maar ik betwijfel het. Anders had ie het eerder al wel eens gedaan.
2gb geloof ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel intern geheugen heeft dat ding?
daar draaien de normale 7 en ook 8 en zelfs 10 best op.quote:
zoietsquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus zegmaar waar het in de KPD SC over koffiedrinken gaat als voorspel, is het hier zegmaar de eerste stap in de richting van een goede borrel?
koffie op 90 graden ook een optie?quote:
Ja hoor, oploskoffie ermee zetten en 5 graden laten afkoelen.quote:
oploskoffiequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, oploskoffie ermee zetten en 5 graden laten afkoelen.
Senseo en dan even laten staan.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef crv het volgende:
Joey door de bocht vanmorgen![]()
mevr crv was zoals gewoonlijk gaan wandelen met een vriendin en haar hond Rambo
Aangezien Joey niet loskan, hebben ze op een gegeven moment geprobeerd Joey aan Rambo te binden en kijken of die 2 samen een beetje op kunnen lopen. Rambo luistert wel namelijk
Dus Joey met een 3 meter lijn aan de band van RAmbo, wil Rambo rondlopen, gaat Joey zitten en Rambo krijgt hem niet van zijn plek![]()
Rambo is 2 koppen groter (zie foto onder)
Daarna vondt Joey het wel best en ging de andere kant op, een verbaasde Rambo gewoon meeslepend [ afbeelding ]
Rambo en Joey
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef crv het volgende:
Joey door de bocht vanmorgen![]()
mevr crv was zoals gewoonlijk gaan wandelen met een vriendin en haar hond Rambo
Aangezien Joey niet loskan, hebben ze op een gegeven moment geprobeerd Joey aan Rambo te binden en kijken of die 2 samen een beetje op kunnen lopen. Rambo luistert wel namelijk
Dus Joey met een 3 meter lijn aan de band van RAmbo, wil Rambo rondlopen, gaat Joey zitten en Rambo krijgt hem niet van zijn plek![]()
Rambo is 2 koppen groter (zie foto onder)
Daarna vondt Joey het wel best en ging de andere kant op, een verbaasde Rambo gewoon meeslepend [ afbeelding ]
Rambo en Joey
[ afbeelding ]
quote:
Echt je kon me wegdragenquote:
is dat lekker ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Bonbon met chili![]()
![]()
Waarom heb ik er daar maar eentje van gekocht?
Joey "gedoogd" Rambo. Volgens mij vindt ie hem maar een dom blondje. Rambo wil continue spelen met Joey maar hij negeert hem gewoonquote:
Jaaaaquote:
hebben ze dat ook in de variant tablet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Bonbon met chili![]()
![]()
Waarom heb ik er daar maar eentje van gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
hebben ze dat ook in de variant tablet?
Dus gewoon een tablet pure chocola met chili?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
http://starselection.nl/l(...)n-70-chili-kers.htmlquote:
Daar hebben we de kennerquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://starselection.nl/l(...)n-70-chili-kers.html
Of
http://starselection.nl/lindt-excellence/excellence-chili.html
Kun je ze nog online bestellen ook
mehquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar hebben we de kenner
Ik zit nu in een paar chats met vriendinnen die weer mensen kennen van wie de ouder(s) vorige week overleden zijn. (Drie vriendinnen, drie sets ouders-van-goede-vrienden en dan tel ik Takke er nog niet bij).
Ik neem nog een bonbon.
quote:
*meedoetquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
We hebben besloten dat maart onze maand gaat worden
quote:
donequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Als je die van jou nog op de app treft vanaaf, zeg haar even dat ze naar mijn berichtje moet kijken.
Anders ga ik haar morgen heeeeeeel vroeg bellen
Contactquote:
quote:
Maar die is welquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef Muck het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Waar een mens al niet mee in zijn hoofd kan zitten![]()
Do it again nowquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef Muck het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Waar een mens al niet mee in zijn hoofd kan zitten![]()
Ja euh neequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:30 schreef Miniem het volgende:
Ess geef je adres eens.
Stuur ik je een kaartje met een kus
Neuj, dat hoeft voor mij niet zo eigenlijkquote:
Okeujquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, dat hoeft voor mij niet zo eigenlijkHeb in het verleden wel eens van die foute Valentijnsdingetjes gekocht omdat je die zooi nou eenmaal alleen dan voor bijna niks kunt krijgen, voor de rest heb ik er niet zoveel mee
![]()
Haha, wel lief van je hoor, maar besteed het maar aan een ander meisjequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Okeujdacht laat ik maar eens gebruik maken van de leuke postnl actie
Keihard dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, wel lief van je hoor, maar besteed het maar aan een ander meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Keihard dit.That's meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Slaap lekkerquote:
Dekensquote:
Ik heb een hele zware van scheerwolquote:
Morgen iemand jarig?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog op de bank, net slingers opgehangen
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele zware van scheerwol![]()
Zo'n vierseizoenengeval
quote:
MPG'tjequote:
Sexeh.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb vandaag huiskloffie aangehad![]()
Zo'n simpel topje, met een zacht shirtje met lange mouwen, en dan zo'n heerlijk dik en lang vest
En een velours huisbroek van m'n ex, en dus veel en veel te groot![]()
Nee, ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
MPG'tjeBen jij morgen ook stiekem jarig?
Zo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb vandaag huiskloffie aangehad![]()
Zo'n simpel topje, met een zacht shirtje met lange mouwen, en dan zo'n heerlijk dik en lang vest
En een velours huisbroek van m'n ex, en dus veel en veel te groot![]()
Zekerquote:
Ohquote:
Jaaaaquote:
quote:
Iemand anders welquote:
Jamaar jamaarquote:
Takkie jarig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Gefeliciteerd Takkie, en natuurlijk ook MPG![]()
![]()
Heej 'tis een post! Heuj, nou is ie weer weg.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook weer weg,
nu bed zoeken,
tot over een hele tijd weer
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook weer weg,
nu bed zoeken,
tot over een hele tijd weer
Er is er 1 jaar hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Takkieeeeequote:
Jij met juniorquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeerd nog maar een keertje![]()
![]()
![]()
poeh, het zit je niet echt mee de laatste tijdquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Takaiki het volgende:
Erg feestelijk voel ik me echter niet.
Mn omaatje ligt aan een infuus met slaapmiddel...haar wil om te leven was op
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, het zit je niet echt mee de laatste tijd![]()
gefeliciteerd met jou en hopen op beste voor je omaatjequote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Takaiki het volgende:
Erg feestelijk voel ik me echter niet.
Mn omaatje ligt aan een infuus met slaapmiddel...haar wil om te leven was op
Jaaa zin in!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef koalatjee het volgende:
Anettie van harte gefeliciteerd meid!
Word vast weer gezellig
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaapquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
gefeliciteerd met jou en hopen op beste voor je omaatje
Dat is voor haar wel het beste denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaap
Kan alleen hopen dat ze er weinig van meekrijgt en een rustige overgang heeft
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaap
ik ben niet van ISquote:
pf hard time heb je Takkie sterkte ermeequote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |