Ik ben in de afgelopen elf jaar vier keer verhuisd, dan leer je dat wel af, geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD heb
Is wel lekker.quote:
Roomba heb ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Roomba.
Dyson komt er niet in. Manlief is afgestudeerd op stofzuigers en zo'n cycloon kost zuigkracht en levert niks op.
Volgens de theorie dan. In de praktijk zal ik er nooit achter komen.
De vorige had een bijnaam: de ronde terrorist. Was niet voor niks.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet best
Ik ben geboren in een stofzuigerwinkel he
Tip met een roomba: niet op de vloer gaan liggen slapen met je lange haar boven je hoofd uitgespreid als een matje. Was laatst een artikel over een mevrouw wiens haar keurig opgeroomba'd was.
Booooh!quote:
De derde roomba al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roomba heb ik ook![]()
Maar ik kan je vertellen dat de Dyson echt wel zuigt. Misschien niet meer dan een reguliere stofzuiger, maar die cycloon is verrekte handig als je iemand bent die het merk van stofzuigerzakken vergeet, dan geen nieuwe heeft of met de verkeerde thuiskomt en daardoor haar stofzuiger verkloot.
Stofzuigerzakloos FTW![]()
Eerste roomba? Je gaat van haar houden
google ster gepersonaliseerde tv-reclamesquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
Waarom krijg ik groene reclames als ik tv kijk....
quote:
misschien een keer die buizenbak de deur uit flikkeren ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:45 schreef Toekito het volgende:
Waarom krijg ik groene reclames als ik tv kijk....
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet best
Ik ben geboren in een stofzuigerwinkel he
Tip met een roomba: niet op de vloer gaan liggen slapen met je lange haar boven je hoofd uitgespreid als een matje. Was laatst een artikel over een mevrouw wiens haar keurig opgeroomba'd was.
verstandig, al is de incubatietijd ondertussen wel voorbij denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
*op respectabele afstand blijft*
Elke dag weer een nieuwe invullingquote:
genoeg gezopen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?
Drank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: mijn Truus is minder lawaaierig dan een reguliere stofzuiger, maar how the hell slaap je door zo'n ding heen als het om je heen rolt, botst en herrie maakt?
Een kennerquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De derde roomba al.
En de voorraad stofzuigerzakken gaat hier al een decennium mee, want roomba.
In Azie hebben ze iets langere werkdagen dan hier, en vaak ook de zaterdag. Dus men is ook echt moe als men eindelijk thuis is in de 4 vierkante meter die 'thuis' is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:
Ahahahahaha!quote:
En drankquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Azie hebben ze iets langere werkdagen dan hier, en vaak ook de zaterdag. Dus men is ook echt moe als men eindelijk thuis is in de 4 vierkante meter die 'thuis' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |