Ik weet niet of mijn laptop dat aankan.quote:
Ik dacht alquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij, GF en MPG er zijn wel. Oversekst volk.
Ik vroeg me al af wie MilesPerGallon was...quote:
Als je het over oversekst hebt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie MilesPerGallon was...
Oow zo heet ie echt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het over oversekst hebt...
jij weet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat je met je 2400 bauds modem een kwartier zat te wachten op het inladen van een plaatje en dan ook nog blij was omdat het überhaupt was gelukt!![]()
Modemgeluidjes!
I'm not over sex yet.quote:
Maar ik ben vorige week nog naar de kapper geweest?quote:
Krullen er weer af?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ik ben vorige week nog naar de kapper geweest?
meeste pc's die 7 kunnen draaien hebben geen probleem met 8.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn laptop dat aankan.
BAMquote:
had je rotzooi?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, wellicht dat CCleaner een beetje helpt
Dit is windows 7 starter. Een lichtere versie van 7quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste pc's die 7 kunnen draaien hebben geen probleem met 8.
Viel wel mee eigenlijk. 870mb aan zooi weg, het is wel eens meer geweest (meerdere gb'squote:
Juh deel van Krullen er weer af want grijze krullen kwamen wel erg dominant naar vorenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Krullen er weer af?
* Buurpoes kijkt sip.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
http://www.philips.nl/c-p/HD9385_21/avance-collection-waterkoker
Eerste kopje thee gehad en nu staat hij op de warmhoudstand.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
Verf?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh deel van Krullen er weer af want grijze krullen kwamen wel erg dominant naar voren
Zie je mijn wandelstok? En rollator in de kofferbak van de auto? Die met de AC-DC logo's erop?quote:
Ik heb zo'n 10 euro ding van de Hema ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]die prijs!
De mijne kostte destijds exact 100 euro minder.
Bij de koffiemeet had je geen attributen bij je.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zie je mijn wandelstok? En rollator in de kofferbak van de auto? Die met de AC-DC logo's erop?
Nee ik wilde je niet al te veel laten schrikken he, daarom ook op een plek waar ik niet ver hoefde te lopen zonder steunquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de koffiemeet had je geen attributen bij je.
Ik dacht even dat je geld toe kreegquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]die prijs!
De mijne kostte destijds exact 100 euro minder.
quote:Tja.. Gadget
Ik heb pas een toffe waterkoker van de Hemaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 10 euro ding van de Hema ofzo
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb pas een toffe waterkoker van de Hema![]()
[ afbeelding ]
Ik sta op het punt een stofzuiger van dik 300 euro te kopen. Ook gadget.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je geld toe kreeg![]()
Maar voor die prijs heb ik hem niet gekocht, ik vond 83 euro wel zat.
Tja.. Gadget
Ohja, reminds me.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sta op het punt een stofzuiger van dik 300 euro te kopen. Ook gadget.
Die tip kreeg ik ook al in mijn 'helpCataaneenwaterkoker' topicquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt gaafquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik ook al in mijn 'helpCataaneenwaterkoker' topic![]()
Maar ik wil geen wit
Waffoor 1 ? 1 met allerlei mooie interne typhoons en andere buurkater kwellende theoretische sterke punten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
2,5 kWquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BAM![]()
Ja, hoi. Vorige maand een Dyson gekocht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat dat niet past in he tkeukeninterieur van Catjequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
Waarom geen wit?
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
Waarom geen wit?
Gewoon alle sverbouwen en wit spuiten dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.
Windows eraf, ubuntu eropquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is windows 7 starter. Een lichtere versie van 7
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al mijn keukenapparatuur is zwart of rvs en ik ben een maisje dus het moet wel bij elkaar passen.
Roomba.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waffoor 1 ? 1 met allerlei mooie interne typhoons en andere buurkater kwellende theoretische sterke punten?
winequote:
Dat is niet OCD maar mix and match.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh wat ben ik blij dat ik niet zulke OCD heb
In de praktijk doen ze het prima. En doen vrijwel alle theoretische toppers het niet bestquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Roomba.
Dyson komt er niet in. Manlief is afgestudeerd op stofzuigers en zo'n cycloon kost zuigkracht en levert niks op.
Volgens de theorie dan. In de praktijk zal ik er nooit achter komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |