quote:
Ze werken natuurlijk niet voor niets bij de groene beltoko hequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef Toekito het volgende:
Jezus man wat zijn mensen dom. Als ik een 36 urencontract heb en 5 dagen werk per week, dan werk ik geen 8 uur per dag. Godverdomme doe je daar bijna een jaar over....Applaus!
Is dit de SEX SC dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zong ik wel automatisch in m'n hoofd ja
dat is waar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze werken natuurlijk niet voor niets bij de groene beltoko he...
als jij, GF en MPG er zijn wel. Oversekst volk.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Weer lekker geschilderd. Eerste werkje is af. Ik ben erg tevreden
Ik had natuurlijk al wel wat ervaring, maar nu met wat hulp en advies erbij is het toch een succesje wmbZiet er leuk uit Bos. Lekker creabea!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel.quote:
Dank jequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit Bos. Lekker creabea!
En ga je hem heel houdenquote:
RIPquote:
quote:
Kwoeker?quote:
Dat het schuin staatquote:
wat voor gare laptop heb jijquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef essnhills het volgende:
M'n laptop trekt je plaatje niet![]()
Kun je hem niet even verkleinen?Dus bijvoorbeeld [img = 450] .s.asf.sdf.sd.f [/img ] ?
M'n inmiddels bejaarde mini.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor gare laptop heb jij![]()
Zelfs m'n foon vindt het een prima plaatje
netscape.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Windows '95 en Internet Explorer versie 5?
Neequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Windows '95 en Internet Explorer versie 5?
Ik wist niet dat jij van mij wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat je met je 2400 bauds modem een kwartier zat te wachten op het inladen van een plaatje en dan ook nog blij was omdat het überhaupt was gelukt!quote:
Windows 7 starterquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeWindows 7 starter en Firefox
![]()
Maar het scheelt wel eens de een of andere dag, vandaag heeft ie het wat moeilijker.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van mij was
Niemand bezit mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
W8 erop zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeWindows 7 starter en Firefox
![]()
Maar het scheelt wel eens de een of andere dag, vandaag heeft ie het wat moeilijker.
Tjaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows 7 startereen nog erger faalproduct dan Windows Vista
Ik weet niet of mijn laptop dat aankan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |