Jij met juniorquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeerd nog maar een keertje![]()
![]()
![]()
poeh, het zit je niet echt mee de laatste tijdquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Takaiki het volgende:
Erg feestelijk voel ik me echter niet.
Mn omaatje ligt aan een infuus met slaapmiddel...haar wil om te leven was op
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, het zit je niet echt mee de laatste tijd![]()
gefeliciteerd met jou en hopen op beste voor je omaatjequote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Takaiki het volgende:
Erg feestelijk voel ik me echter niet.
Mn omaatje ligt aan een infuus met slaapmiddel...haar wil om te leven was op
Jaaa zin in!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef koalatjee het volgende:
Anettie van harte gefeliciteerd meid!
Word vast weer gezellig
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaapquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
gefeliciteerd met jou en hopen op beste voor je omaatje
Dat is voor haar wel het beste denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaap
Kan alleen hopen dat ze er weinig van meekrijgt en een rustige overgang heeft
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oma wordt niet meer beter...oma slaapt zich alleen nog maar naar de eeuwige slaap
ik ben niet van ISquote:
pf hard time heb je Takkie sterkte ermeequote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |