Ja euh neequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:30 schreef Miniem het volgende:
Ess geef je adres eens.
Stuur ik je een kaartje met een kus
Neuj, dat hoeft voor mij niet zo eigenlijkquote:
Okeujquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, dat hoeft voor mij niet zo eigenlijkHeb in het verleden wel eens van die foute Valentijnsdingetjes gekocht omdat je die zooi nou eenmaal alleen dan voor bijna niks kunt krijgen, voor de rest heb ik er niet zoveel mee
![]()
Haha, wel lief van je hoor, maar besteed het maar aan een ander meisjequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Okeujdacht laat ik maar eens gebruik maken van de leuke postnl actie
Keihard dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, wel lief van je hoor, maar besteed het maar aan een ander meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Keihard dit.That's meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Slaap lekkerquote:
Dekensquote:
Ik heb een hele zware van scheerwolquote:
Morgen iemand jarig?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog op de bank, net slingers opgehangen
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele zware van scheerwol![]()
Zo'n vierseizoenengeval
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |