Je hebt de kracht om er iets leukers van te maken.quote:
Kap eens met deze onzinnige posts.quote:
Nee, nog armoediger geloof ikquote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je had het ook triviaal kunnen noemen.
Gisteren was ze gewoon bij ons.quote:Op maandag 9 februari 2015 06:49 schreef anonymoussie het volgende:
@njos
Mijn vriendin is gewoon bij mij.
Spec heeft weer eens last van waanbeelden.
Niet jaloers zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is pas sinds hij mijn goeie gedrag zit te kopieren.
Jij post altijd van die gare gifjes, 100 keer op een dag dezelfdequote:Op maandag 9 februari 2015 10:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is pas sinds hij mijn goeie gedrag zit te kopieren.
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij post altijd van die gare gifjes, 100 keer op een dag dezelfde
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij post altijd van die gare gifjes, 100 keer op een dag dezelfde
Die schuift er zo een bos in.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:07 schreef Peunage het volgende:
Wortelmevrouw
Yasmina, kun jij dit ook?
Het is gewoon jouw schuld.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
Ik vroeg het aan haar, vuile smeerlappen. Ik heb hier geen schuld aan, was gewoon een vraag.
Nee. Alleen al naar dat gifje kijken geeft mij al kots neigingen. Kan jij het?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel geprobeerd?
Ik heb geen idee, Elflettering schijnt het wel te kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Alleen al naar dat gifje kijken geeft mij al kots neigingen. Kan jij het?
Zou hij hebben geoefend voor Valentijnsdag denk je?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Elflettering schijnt het wel te kunnen.
Goed idee Mani!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Post eens wat Channing Tatum gifjes dan Yasmina.
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een damequote:
Je let weer eens niet op Henk, ik heb het net nog aan haar gevraagd!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een dame
Staat die LT nou voor Linke Theo?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een dame
Nee, LamTakquote:Op maandag 9 februari 2015 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat die LT nou voor Linke Theo?
Geef eens gewoon antwoord.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso. Wat heb je aan die informatie?
Ik ben helemaal niet oudquote:Op maandag 9 februari 2015 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Stel geile oude mannetjes hier, ik mis alleen Kingstown nog en dan kan je een massaverkrachting organiseren.
Een beetje zoals wanneer je er een bos wortelen in zit te proppen?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dit nogal ongemakkelijk allemaal...
Misschien als ik dat zou doen. Maar doe ik nooit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje zoals wanneer je er een bos wortelen in zit te proppen?
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso. Wat heb je aan die informatie?
Wat kan ik hier mee?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is overigens en dé site voor Specugifhttp://gifhell.com/hose/
Die site streamt realtime alle gif's die er op twitter worden gezetquote:
Hoop Chinezen weer zie ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die site streamt realtime alle gif's die er op twitter worden gezet
Dude!! NSFW!!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit is overigens en dé site voor Specugifhttp://gifhell.com/hose/
Ik zag net alleen vage Japanse dingen en ander random spul, komt ook wel wat wtf spul voorbijquote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net alleen vage Japanse dingen en ander random spul, komt ook wel wat wtf spul voorbij
Nee. Liever niet.quote:
Ik zag een shemale met zijn/haar/het pener spelenquote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net alleen vage Japanse dingen en ander random spul, komt ook wel wat wtf spul voorbij
Sorry daarvoorquote:Op maandag 9 februari 2015 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag een shemale met zijn/haar/het pener spelen
Geen idee, maar er stond Yasquote:
Geen #hosselfaal dit keer?quote:
Ghahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 9 februari 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dan gaat lachen moet je haar vol op de neus beuken.
Kijken of dat ook lachen is.
Bedankt, Harry.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dan gaat lachen moet je haar vol op de neus beuken.
Kijken of dat ook lachen is.
Ik zie er anders twee.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie daar een tepeltje anonymoussie. Dat is niet helemaal de bedoeling
Je vader.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
Ik zei toch, fun vampire. He doesn't suck fun, he just sucks.
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Of heeft LTVDK alle chickies die niet haram zijn al ingepikt
Echt he? Eerste keer dat ik kijk dit jaar en het stelt weer zwaar teleur.quote:
Bertie.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he? Eerste keer dat ik kijk dit jaar en het stelt weer zwaar teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arno is een hele lieve jongen die wat aandacht nodig heeft nu zijn vriendin ervandoor is.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bertie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertie is niet zo sexy nee, een beetje te mannelijk voor een vrouw.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Weet zij dat ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef Specularium het volgende:
Zo, Uccie en ik gaan gezellig VI kijken,.
Hoeveel pakken zijn er al doorheen?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Ik kijk gezellig alleen
Nul, toevallig.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel pakken zijn er al doorheen?
Ik heb geen lul dus voor mij gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul', hoorde ik een keer van Mani L.
Nee, ik kijk ook helemaal niet VI, ik kijk gezellig niets.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Ik kijk gezellig alleen
Hij zat te jokken dusquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk ook helemaal niet VI, ik kijk gezellig niets.
Je verwacht het nietquote:
Ik kan niet haten op Frits Huffnagel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
We gaan wel knus op Jinek schelden straks.
Of eigenlijk de gasten...
Nee, maar turk en turk maken dat wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op Frits Huffnagel.
Daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar turk en turk maken dat wel goed.
Hey...die heb ik eerder gezien.quote:
Specu en jokkenquote:
Glashard bedriegen en misleiden eerderquote:
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glashard bedriegen en misleiden eerder
Ik meen dat het iets was met een wedstrijd waarbij bepaalde vakjes moesten worden aangekruist. Volgens mij misbruikte hij daarin zijn macht om een niet nader te noemen dame te bevooroordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien?
Zoiets staat bij mij ook bij ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meen dat het iets was met een wedstrijd waarbij bepaalde vakjes moesten worden aangekruist. Volgens mij misbruikte hij daarin zijn macht om een niet nader te noemen dame te bevooroordelen.
Toen met Adolf Hitler.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien?
Marianne vindt dit dierenmishandeling.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Belangwekkend nieuws voor Specsavers:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)oot-van-schaap.dhtml
Helaas geen gifje, wel een filmpje.
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat het flauwe grapje voorbijgaan.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.
Dus je ligt nu op de grond te typen?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ligt nu op de grond te typen?
Nee, nu zit ik weer.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ligt nu op de grond te typen?
Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Als jij het post is het op de een of andere manier niet leuk.
Bijna Jinek.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je de lat best hoog mag leggen hier.
Deze taal versta ik niet.quote:
Allah akbar.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat er staat.
Met muziek? Arme jij.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hele avond de buurvrouw gewoon niet gehoord. Wat denk je. Is het kwart voor 11 en dan weer beginnen....
Gewoon haar woning in de fik steken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hele avond de buurvrouw gewoon niet gehoord. Wat denk je. Is het kwart voor 11 en dan weer beginnen....
Heb je al thee?quote:
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.quote:
Arme burenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.
Maar dat is ook zielig want jullie weten dat jullie dat ding krijgen omdat hij toch bijna dood is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.
Geen dank, zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Specularium, ik wou u nog even bedanken voor uw inbreng vanavond
grgr
Jij bent ook niet van gisteren Specularium.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is ook zielig want jullie weten dat jullie dat ding krijgen omdat hij toch bijna dood is.
Dat zeg ik ook elke avond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
grgr
Godverdomme wat een kleffe kontkusserij dit zegquote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
grgr
Doe eens even normaal tegen Fokker joh, gek.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kleffe kontkusserij dit zeg
Ik ben gekwetstquote:Op maandag 9 februari 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen Fokker joh, gek.
Wij houden wel van je hoorquote:
Was niet persoonlijkquote:
Nee, het was een open deur....letterlijk.quote:
Nee oke, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was niet persoonlijkMeer om te voorkomen dat Specu weer eens grootheidswaanzin ging krijgen
Ik weet niet hoe het met jouw klapdeuren staat maar het lijkt nogal te tochten.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het was een open deur....letterlijk.
Laten we dat een andere keer besprekenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw klapdeuren staat maar het lijkt nogal te tochten.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw klapdeuren staat maar het lijkt nogal te tochten.
Ze leven hier hun ziekelijke seksuele fantasieën uit waarmee ze niet bij moeders de vrouw terecht kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een vieze mensen hier zegbij ONZ zijn ze nog netter
Sorry ik was even vergeten dat jij daar niet van bent.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een vieze mensen hier zegbij ONZ zijn ze nog netter
Het feit dat Tem grappiger is dan jijquote:
Oprotten, mani.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze leven hier hun ziekelijke seksuele fantasieën uit waarmee ze niet bij moeders de vrouw terecht kunnen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het feit dat Tem grappiger is dan jij
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het feit dat Tem grappiger is dan jij
Ik word Claudia genoemd, soms...door jouquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Het topic krijgt opeens weer een grimmige sfeer.
Freek haat ons.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.
quote:De normaliter zo positieve Freek de Jonge ziet de toekomst somber in. "Er is geen enkele lijn meer, en er is nergens iemand die ons durft te leiden."
Dat stelt de cabaretier in de Radio 1-documentaire YOLO, over ironie als levenshouding onder twintigers en dertigers, meldt NU.nl. "Geen enkel mens in Nederland heeft meer de strijdlust om zich op te offeren voor de waarden waar het westen voor staat. Dat is het gevaar van de ironische levenshouding van de nieuwe generatie."
"We doen maar wat", klaagt de 70-jarige verder. "Maar we hebben niet meer de weerbaarheid die we nodig hebben tegen aanvallen van buitenaf."
Hij had je ook Jan-Jaap kunnen noemen, maar dan is hij niet meer welkom denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar geen tuinbroek aandoen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word Claudia genoemd, soms...door jouik denk niet dat het lager kan.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had je ook Jan-Jaap kunnen noemen, maar dan is hij niet meer welkom denk ik.
Het is geen tuinbroek, ik kan er ook niets aan doen dat ik er tot mijn oren in pasquote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar geen tuinbroek aandoen.
Dat is wel een goede beschrijving.quote:
Daar gaat hij zelf wel vanuit.quote:
Maak jij het topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Lijst Kuzturk, dat is toch gewoon vragen om kutopmerkingen
Dat staat mijn politieke neutraalheid niet toequote:
Dat was inderdaad al vanaf het begin aardig duidelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
Oh hij is gewoon pissig dat hij eruit werd getrapt.
Lijkt hij op je vader?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef Peunage het volgende:
Wat een kneusje net bij Jinek
Die ex-PVDA'er dus.
Ruim je het wel netjes op?quote:
Dat weten we Tim.quote:
Hoi Tokkie, ik ben Karel Kastfascist volgens sommige figuren wiens naam ik niet zal noemen maar het is Mutant.quote:
Ik snap helemaal niet wat hier staat.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Goh een private equity wil winst halenje verwacht het niet.
De meeste niet, daarom ging het ook mis met V&D.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat hier staat.
Dat niveau is te hoog voor onsquote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat hier staat.
zo die zit!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft mijn moeder geen snor en de jouwe lekker wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |