Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Als jij het post is het op de een of andere manier niet leuk.
Bijna Jinek.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je de lat best hoog mag leggen hier.
Deze taal versta ik niet.quote:
Allah akbar.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat er staat.
Met muziek? Arme jij.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hele avond de buurvrouw gewoon niet gehoord. Wat denk je. Is het kwart voor 11 en dan weer beginnen....
Gewoon haar woning in de fik steken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Hele avond de buurvrouw gewoon niet gehoord. Wat denk je. Is het kwart voor 11 en dan weer beginnen....
Heb je al thee?quote:
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.quote:
Arme burenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.
Maar dat is ook zielig want jullie weten dat jullie dat ding krijgen omdat hij toch bijna dood is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, het gehoor van mijn opa gaat de laatste tijd achteruit waardoor hij de tv steeds harder zet, en dat net nu we een enorme flatscreen voor hem hebben gekocht. Hij is nu de schrik van zijn bejaardenflat, maar het maakt hem lekker geen reet uit zegt hij.
Geen dank, zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Specularium, ik wou u nog even bedanken voor uw inbreng vanavond
grgr
Jij bent ook niet van gisteren Specularium.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is ook zielig want jullie weten dat jullie dat ding krijgen omdat hij toch bijna dood is.
Dat zeg ik ook elke avond.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
grgr
Godverdomme wat een kleffe kontkusserij dit zegquote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |