Hey...die heb ik eerder gezien.quote:
Specu en jokkenquote:
Glashard bedriegen en misleiden eerderquote:
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glashard bedriegen en misleiden eerder
Ik meen dat het iets was met een wedstrijd waarbij bepaalde vakjes moesten worden aangekruist. Volgens mij misbruikte hij daarin zijn macht om een niet nader te noemen dame te bevooroordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien?
Zoiets staat bij mij ook bij ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meen dat het iets was met een wedstrijd waarbij bepaalde vakjes moesten worden aangekruist. Volgens mij misbruikte hij daarin zijn macht om een niet nader te noemen dame te bevooroordelen.
Toen met Adolf Hitler.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien?
Marianne vindt dit dierenmishandeling.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Belangwekkend nieuws voor Specsavers:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)oot-van-schaap.dhtml
Helaas geen gifje, wel een filmpje.
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat het flauwe grapje voorbijgaan.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.
Dus je ligt nu op de grond te typen?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, ik was al op de grond gaan liggen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ligt nu op de grond te typen?
Nee, nu zit ik weer.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ligt nu op de grond te typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |