Echt he? Eerste keer dat ik kijk dit jaar en het stelt weer zwaar teleur.quote:
Bertie.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he? Eerste keer dat ik kijk dit jaar en het stelt weer zwaar teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arno is een hele lieve jongen die wat aandacht nodig heeft nu zijn vriendin ervandoor is.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bertie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertie is niet zo sexy nee, een beetje te mannelijk voor een vrouw.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Weet zij dat ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef Specularium het volgende:
Zo, Uccie en ik gaan gezellig VI kijken,.
Hoeveel pakken zijn er al doorheen?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Ik kijk gezellig alleen
Nul, toevallig.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel pakken zijn er al doorheen?
Ik heb geen lul dus voor mij gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul', hoorde ik een keer van Mani L.
Nee, ik kijk ook helemaal niet VI, ik kijk gezellig niets.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet zij dat ook?
Ik kijk gezellig alleen
Hij zat te jokken dusquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk ook helemaal niet VI, ik kijk gezellig niets.
Je verwacht het nietquote:
Ik kan niet haten op Frits Huffnagel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
We gaan wel knus op Jinek schelden straks.
Of eigenlijk de gasten...
Nee, maar turk en turk maken dat wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op Frits Huffnagel.
Daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar turk en turk maken dat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |