Bazen hond hij had de dieven beter gebeten.quote:Rottweiler Rocky redt leven van zwanger baasje
Wat zou er gebeurd zijn als Rocky er niet geweest was? Dat vraagt de 24-jarige Kasha Marie Weston zich af. De Britse heeft naar eigen zeggen haar leven en dat van haar ongeboren kind te danken aan haar rottweiler. De hond joeg vier gewelddadige inbrekers, die haar met een mes op haar keel bedreigden, op de vlucht.
Kasha woont samen haar partner Aryan Salhi (26) en de geadopteerde hond Rocky in Kent. Plots hoorde ze gestommel op de benedenverdieping. De vrouw wist meteen dat er iets aan de hand was. ,,We lagen in bed te slapen met Rocky naast ons. We werden plots wakker door het geluid aan de voordeur", vertelt ze aan de Britse krant Daily Mirror.
De inbrekers sloten de hond op in de badkamer en drongen de slaapkamer binnen. ,,De vier vroegen ons waar het geld was", vertelt Kasha die onder bedreiging van een mes tegen haar keel meegenomen werd naar de woonkamer."
Medelijden
,,Ik dacht echt dat hij me ging doden. Ik hoorde Rocky woest blaffen in de badkamer. Ik zei nog dat ik zwanger was maar ze hadden geen medelijden. Ze sloegen ook Aryan."
Op wonderbaarlijke manier kon Rocky ontsnappen uit de badkamer en stortte zich grommend op de inbrekers. Die namen zo snel als ze konden de benen.
Rocky week niet meer van de zijde van Kasha tot de baby Aryan Junior geboren werd. De daders konden worden ingerekend. Eén van hen werd veroordeeld tot tien jaar gevangenis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |