Nee. Alleen al naar dat gifje kijken geeft mij al kots neigingen. Kan jij het?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel geprobeerd?
Ik heb geen idee, Elflettering schijnt het wel te kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Alleen al naar dat gifje kijken geeft mij al kots neigingen. Kan jij het?
Zou hij hebben geoefend voor Valentijnsdag denk je?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Elflettering schijnt het wel te kunnen.
Goed idee Mani!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Post eens wat Channing Tatum gifjes dan Yasmina.
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een damequote:
Je let weer eens niet op Henk, ik heb het net nog aan haar gevraagd!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een dame
Staat die LT nou voor Linke Theo?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke vragen stel je gewoon niet aan een dame
Nee, LamTakquote:Op maandag 9 februari 2015 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat die LT nou voor Linke Theo?
Geef eens gewoon antwoord.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso. Wat heb je aan die informatie?
Ik ben helemaal niet oudquote:Op maandag 9 februari 2015 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Stel geile oude mannetjes hier, ik mis alleen Kingstown nog en dan kan je een massaverkrachting organiseren.
Een beetje zoals wanneer je er een bos wortelen in zit te proppen?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dit nogal ongemakkelijk allemaal...
Misschien als ik dat zou doen. Maar doe ik nooit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje zoals wanneer je er een bos wortelen in zit te proppen?
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso. Wat heb je aan die informatie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |