Ik word Claudia genoemd, soms...door jouquote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Het topic krijgt opeens weer een grimmige sfeer.
Freek haat ons.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word ook soms Freek genoemd door Elflettering, dat vind ik zelf een erg lage opmerking.
quote:De normaliter zo positieve Freek de Jonge ziet de toekomst somber in. "Er is geen enkele lijn meer, en er is nergens iemand die ons durft te leiden."
Dat stelt de cabaretier in de Radio 1-documentaire YOLO, over ironie als levenshouding onder twintigers en dertigers, meldt NU.nl. "Geen enkel mens in Nederland heeft meer de strijdlust om zich op te offeren voor de waarden waar het westen voor staat. Dat is het gevaar van de ironische levenshouding van de nieuwe generatie."
"We doen maar wat", klaagt de 70-jarige verder. "Maar we hebben niet meer de weerbaarheid die we nodig hebben tegen aanvallen van buitenaf."
Hij had je ook Jan-Jaap kunnen noemen, maar dan is hij niet meer welkom denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar geen tuinbroek aandoen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word Claudia genoemd, soms...door jouik denk niet dat het lager kan.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had je ook Jan-Jaap kunnen noemen, maar dan is hij niet meer welkom denk ik.
Het is geen tuinbroek, ik kan er ook niets aan doen dat ik er tot mijn oren in pasquote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar geen tuinbroek aandoen.
Dat is wel een goede beschrijving.quote:
Daar gaat hij zelf wel vanuit.quote:
Maak jij het topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Lijst Kuzturk, dat is toch gewoon vragen om kutopmerkingen
Dat staat mijn politieke neutraalheid niet toequote:
Dat was inderdaad al vanaf het begin aardig duidelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
Oh hij is gewoon pissig dat hij eruit werd getrapt.
Lijkt hij op je vader?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef Peunage het volgende:
Wat een kneusje net bij Jinek
Die ex-PVDA'er dus.
Ruim je het wel netjes op?quote:
Dat weten we Tim.quote:
Hoi Tokkie, ik ben Karel Kastfascist volgens sommige figuren wiens naam ik niet zal noemen maar het is Mutant.quote:
Ik snap helemaal niet wat hier staat.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Goh een private equity wil winst halenje verwacht het niet.
De meeste niet, daarom ging het ook mis met V&D.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat hier staat.
Dat niveau is te hoog voor onsquote:Op maandag 9 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat hier staat.
zo die zit!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heeft mijn moeder geen snor en de jouwe lekker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |