quote:Nintendo fans have all the more reason to sign up for Netflix. The Wall Street Journal reports that the company is in the process of developing a new live-action series based on The Legend of Zelda. The series is reportedly in early stages, as the streaming company courts writers, but sources say Netflix wants it to resemble Game of Thrones but with a more family-friendly tone.
The Journal reports that Netflix is working closely with Nintendo to develop the show, which, as in most incarnations of the games, will feature a young boy named Link on an adventure to save Hyrule and the titular Princess Zelda. Few other details about the show were given. Netflix and Nintendo have both declined to comment on the news.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Legend of Zelda live-action series in de maak?
http://www.theverge.com/2(...)a-live-action-series
[..]
Ze nemen wel een risico hiermee. Wordt link voor ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze nemen wel een risico hiermee. Wordt link voor ze.
Eén takequote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef Rijst het volgende:
heb zin in better call saul
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zoiets toch moeilijk kan waarderen als het live-action is. Een klein ventje in een groene maillot. Een beetje hetzelfde als superheldenfilms, daar kan ik ook niet heel serieus naar kijken. Dat is dan toch gewoon een volwassen vent die in een vleermuispak loopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien moet je Kick Ass proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb iets te weinig fantasie daarvoor, denk ik. Ben benieuwd naar het resultaat, maar zoiets trekt mijn interesse meer als het een animatie zou zijn.
Ik vond twee juist het best? Ben nu in drie bezig, bij aflevering negen geloof ik, maar kom er lastig doorheen. Wordt het spannender?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 1 en 3 van American Horror Story helemaal gezienIk ga toch seizoen 2 nog maar een kans geven.
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goedquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maleficent – 2014 12 1:37 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Het klassieke sprookje Doornroosje wordt in dit fantasydrama vertelt vanuit het perspectief van de boze fee Malafide.
Stranded in Paradise – 2014 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Terwijl een HR-manager haar carrière probeert te redden in Puerto Rico, leert ze iets over het leven en de liefde wanneer ze niet weg kan door een orkaan.
vroeger moest je een 2 jaar wachten voordat een serie op de Nederlandse tv kwamquote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk uit naar Better Call Saul. Het zal wel wennen worden om wekelijks maar 1 aflevering tot me te nemen
bazenshotquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef Rijst het volgende:
heb zin in better call saul
[ afbeelding ]
Die film heeft mij aangenaam verrast. Ik vond hem niet zo slecht als ik verwacht had.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goed
In mijn omgeving nemen mensen een abo alleen voor deze serie. Goed bezig Netflix 👍quote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk uit naar Better Call Saul. Het zal wel wennen worden om wekelijks maar 1 aflevering tot me te nemen
Film is al weer een jaar oudquote:Op zondag 8 februari 2015 18:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goed
Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staatquote:Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staat
ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het primaquote:Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.
Was een beetje vergeten dat het ook gelijktijdig nog werd uitgezonden op AMC,dacht dat Netflix de serie op bestelling had. Dus dan is het niet zo heel slechte deal inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het primawant sneller kan niet. Als het elke week komt maar 2 jaar achterloopt, dan vind ik het vrij vervelend.
Dat is in mijn ogen juist het grootste verbeterpunt van Netflix (en waarschijnlijk het meest dure voor hun) het sneller updaten van series
Wacht nog een week of 9 en bingen!!quote:Op maandag 9 februari 2015 09:35 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.
Geen spoilers op het internet, want ik doe rustig een maand over 1 seizoen, terwijl andere hem binnen 1 dag klaar hebben.
Neemt niet weg dat ik het jou gun om gewoon lekker alles in je eigen tijd achter elkaar te bekijken.
de serie word in Amerika ook op TV uitgezonden op AMC daarom staat de hele serie ook niet op Netflix.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2)quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In mijn omgeving nemen mensen een abo alleen voor deze serie. Goed bezig Netflix 👍
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2)
ach ja, back to the "old days" waarin je ook iedere keer een week moest wachten voor een nieuwe aflevering van je favoriete serie op TVquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering komt.
Ja, net als vroegerquote:Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel wat hebben hoor. Mijn favoriete series volg ik per week en andere binge watch ik in 1x per seizoen. Het heeft beide zo z`n charme.
Dat had ik met Desperate Housewives haha. Paar keer gemist en toen was de lol eraf. Dat was niet voor het downloadtijdperk, maar wel voor MIJN downloadtijdperk haha. Ik dacht altijd dat het extreem lastig was.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net als vroegerIk heb 15 jaar lang elke week op ER gewacht. 1 keer een aflevering gemist, wat heb ik toen gevloekt zeg
Was nog voor het downloadtijdperk
quote:Netflix breidt uit naar Japan
Netflix maakt er geen geheim van dat zij de wereld willen veroveren. Eerder maakte het bedrijf bekend dat zij eind 2016 in 200 landen actief willen zijn. Momenteel is de dienst te gebruiken in ongeveer vijftig landen.
Komende herfst zal de dienst van start gaan in Japan. Hiermee maken zij hun intrede op de Aziatische markt. Ook hier zullen gebruikers van de streamingdienst films, serie en documentaires kunnen kijken waar en wanneer ze maar willen voor een vast bedrag per maand.
De uitbreiding naar Japan zal waarschijnlijk het begin zijn van een verdere uitbreiding in de Azië. Japan telt zo’n 36 miljoen huishoudens met breedbandinternet, en zal daarmee een van de grootste markten zijn buiten de Verenigde Staten. Bovendien is het internet in Japan een van de snelste ter wereld. Hierdoor ziet Netflix veel potentie in de uitbreiding naar dit land. De streamingdienst zal het dan wel op moeten neme tegen sterke nationale spelers zoals Softbank en Hulu.
Voorafgaand aan de introductie in Japan zal de dienst in maart van start gaan in Australie en Nieuw-Zeeland.
vraag ik me ook af?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
Eerst 2 afleveringen worden 2 dagen achtereen uitgezondenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt.
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
Klopt, zit vol met verwijzingen naar BB. De openings-scene is na BB, de rest er in principe voor. Maar het allerlaatste shot is alleen maar leuk als je ook BB hebt gezien en de persoon dus herkendquote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
dooorzetten echt! dan zal je zien hoe goed BB is!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.
Vond de eerste afleveringen ook saai, maar wordt echt veeeeeel beterquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeldquote:
Lost? Wat een bagger. Eerste seizoenen zijn leuk, maar als die sekte erbij komt wordt het gewoon kutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
Zeker bij die Jacob in het bos, dan slaat het nergens meer op.
Een serie waarvan je denkt: had ik het maar nog niet gezien, dan kon ik hem nu weer voor het eerst zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Ben ook ooit na 2 eps gestopt, tot mijn broertjes me overtuigden verder te kijken. Toen werd het bingewatchenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
in het begin van seizoen 1 vond ik het ook nog helemaal een geweldige serie,quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan House of Cards. Eerste aflevering zeer intrigerend.
Het is meer dat ze mensen redenen moeten geven om abonnee te blijven. Daar halen ze het geld mee binnen. Eigen producties zijn denk ik wel een slimme manier om klanten te binden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix investeert behoorlijk veel nu in eigen content.
Ik ben benieuwd hoe lang het zo zal doorgaan en of Netflix nog geld verdient met al die miljoenen die tegen eigen producties worden gegooid
Even opzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef KingRadler het volgende:
Hier kijk ik naar uit: A.K.A. Jessica Jones
Netflix 100% Original
[ afbeelding ]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix investeert behoorlijk veel nu in eigen content.
Ik ben benieuwd hoe lang het zo zal doorgaan en of Netflix nog geld verdient met al die miljoenen die tegen eigen producties worden gegooid
Heb je een linkje naar dit stuk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weet
Netflix is uberhaupt heel voorzichtig met communiceren. Ook wanneer series eraf gaan of bij komen is alleen viavia achter te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weet
Can Netflix Thrive Without Reporting Ratings and Value?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dit stuk?
lijkt me als maker toch ook wel handig om te weten of er veel of weinig naar je product gekeken wordt eigenlijkquote:Is Netflix’s Marco Polo a success? It was renewed for season 2, so that means it connected with audiences, right? Well, we don’t know. The series was eviscerated by the majority of critics and has little-to-no awards buzz. There’s next to no fan interaction from even the all-too-familiar vocal minority. There’s no sign of the show on Netflix’s various TV spots, touting the series that can be found on the service. We have no idea how to value the show because Netflix refuses to reveal the one thing we could go on: how many of its 50 million global subscribers actually watched it. All we have is the faith that the show was worthy of a season 2 order. But how do we know Netflix isn’t purely trying to protect its brand by not revealing the numbers? How do we know the show wasn’t a failure – a perception the company wants to avoid? We don’t, and that’s the problem.
[..]
But worse, not only do they withhold that information from the general audience: they withhold it from their talent. As DareDevil showrunner Stephen DeKnight stated at a Q&A in November 2014, “they don’t release numbers to the general public; they don’t release them to us.”
It’s one thing for we, the public, not to know, but Netflix is playing with serious fire by not informing its creative talent of programming performance. Without proper information on a show’s worth, the talent in question has no idea of their own value to the service. In fact, it’s that lack of information – more than any other – that could lead to an unavoidable domino effect in the future.
als nieuwe dingen erop komen wordt dat wel duidelijk gemaakt, andersom niet idd. denk dat de gedachte erachter is dat het kijkers afstoot als je elke week meldt wat er niet te kijken isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Netflix is uberhaupt heel voorzichtig met communiceren. Ook wanneer series eraf gaan of bij komen is alleen viavia achter te komen.
Lijkt onderdeel van de strategie te zijn...
quote:Netflix is beschikbaar in Cuba
Vanaf vandaag kunnen de Cubanen ook genieten van de vooraanstaande streamingdienst Netflix. Om abonnee te worden van de streamingdienst zullen zij wel moeten beschikken over een internet connectie en de mogelijkheid tot het verrichten van internationale betalingen.
Niet alleen zullen de inwoners van Cuba nu kunnen genieten van de geweldige en unieke Netflix-Original producties zoals de series ‘House of Cards’, ‘Orange is the New Black’ en ‘Marco Polo’, de kinderseries ‘All Hail King Julien’, ‘The Adventures of Puss in Boots’ en ‘VeggieTales’ en de Academy-Award genomineerde documentaires ‘Virunga’ en ‘The Square’, maar ook van een wijde selectie aan films, series en kinderprogramma’s, net als andere Latijns-Amerikaanse landen.
Netflix is begonnen met de introductie van hun dienst in Latijns-Amerika in 2011 en telt nu meer dan 5 miljoen leden. Netflix abonnees met een breedband connectie kunnen kijken wat, waar en wanneer ze maar willen op elke Netflix-compatibel device.
Goh, zou je denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Netflix zelf kan zien wat veel is bekeken en wat niet.
Wat is het probleem dan, als uitgevers dat willen weten geven ze die cijfers toch?quote:
Natuurlijk weet Netflix hoeveel de series bekeken worden (nogal wiedes als je moet streamen). Maar Netflix maakt die cijfers niet openbaar, dat is nu net het hele eieren eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan, als uitgevers dat willen weten geven ze die cijfers toch?
Als er onderhandeld wordt over de serie te vernieuwen, kun je toch gewoon een NDA tekenen, waardoor de cijfers slechts bekend zijn onder de onderhandelende partijen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Deed het net even niet, maar nu wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef vinnypassy het volgende:
Meer mensen met het bereiken van Netflix? Zowel via mijn tv-app als via internet en mijn mediaspeler kom ik er maar niet op.
Ik was net alles kwijt op mijn AppleTV. Had alleen tabs voor Computer en Instellingen. Glitch in de internetverbinding, terwijl ik op telefoon en iPad wel WiFi had.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef vinnypassy het volgende:
Meer mensen met het bereiken van Netflix? Zowel via mijn tv-app als via internet en mijn mediaspeler kom ik er maar niet op.
blijkbaar doen ze dat niet zoals ik al quote:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als er onderhandeld wordt over de serie te vernieuwen, kun je toch gewoon een NDA tekenen, waardoor de cijfers slechts bekend zijn onder de onderhandelende partijen.
quote:But worse, not only do they withhold that information from the general audience: they withhold it from their talent. As DareDevil showrunner Stephen DeKnight stated at a Q&A in November 2014, “they don’t release numbers to the general public; they don’t release them to us.”
quote:Netflix investeert 1 miljard dollar
Om te kunnen blijven groeien wil Netflix 1 miljard dollar investeren. Er zal vooral geld gestoken worden in nieuwe content en uitbreiding van de dienst naar andere landen. Ook zal er geld gestoken worden in werkkapitaal, overnames en overige investeringen.
Op dit moment is Netflix actief in vijftig verschillende landen. Voor het einde van 2016 wil de streamingdienst actief zijn in 200 landen. Binnenkort zal de dienst van start gaan in Australië en Nieuw-Zeeland. Onlangs werd er ook bericht dat Netflix zal worden geïntroduceerd in Japan.
De streamingdienst wil de 1 miljard dollar (zo’n 880 miljoen euro) ophalen voor de aankoop van nieuwe films en series en voor het produceren van eigen content. Om onderscheid te kunnen blijven maken van concurrerende diensten zoals HBO, Hulu en Amazon wil Netflix nog meer Netflix-Originals gaan produceren en daar is wat kapitaal voor nodig.
Inmiddels heeft Netflix het bedrag van 1,5 miljard dollar opgehaald met de uitgifte van obligaties. Er zijn obligaties met een looptijd tot 2022 en een rente van 5,5% uitgegeven die een bedrag van 700 miljoen dollar hebben opgehaald. Er is nog eens 800 miljoen dollar opgehaald met de uitgifte van obligaties met een looptijd tot 2025 en een rente van 5,875%. Het zal voor de streamingdienst dus geen probleem worden om hun plannen uit te gaan voeren.
Hm kwalijk. Die creatieve partners moeten ze toch ook tevreden houden wil het platform duurzaam zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Can Netflix Thrive Without Reporting Ratings and Value?
[..]
lijkt me als maker toch ook wel handig om te weten of er veel of weinig naar je product gekeken wordt eigenlijk
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo. De kijker intereseert het niets of een serie goed bekeken is als het maar goed is en producenten van andere series willen alleen maar geld zien. Kijkcijfers zijn toch alleen van belang voor reclame (op tv) en cijferfetisjisten van klassieke media?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Can Netflix Thrive Without Reporting Ratings and Value?
[..]
lijkt me als maker toch ook wel handig om te weten of er veel of weinig naar je product gekeken wordt eigenlijk
Vooral commerciële belangen jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef pfaf het volgende:
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo. De kijker intereseert het niets of een serie goed bekeken is als het maar goed is en producenten van andere series willen alleen maar geld zien. Kijkcijfers zijn toch alleen van belang voor reclame (op tv) en cijferfetisjisten van klassieke media?
iPad ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Nammie het volgende:
Pff. Hebben jullie soms ook dat het geluid voorloopt op het beeld?
https://help.netflix.com/article/nl/node/1887quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Nammie het volgende:
Pff. Hebben jullie soms ook dat het geluid voorloopt op het beeld?
Welnee, het heeft er maar een paar minuten opgestaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef FredVleespet het volgende:
Beter gooien ze het er als nog op. Ben bang voor spoilers overal
The verge heeft al een heel artikel met spoilers. En sommige zitten de eerste aflevering al te kijken. Hij heeft wel wat langer als 10min online gestaan. Plus de omschrijvingen van de episodes gaven ook al een hoop weg wat ik begreep.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Welnee, het heeft er maar een paar minuten opgestaan.
Shitt, ik wilde ook wel kijken. Wanneer is de officiele datum?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
The verge heeft al een heel artikel met spoilers. En sommige zitten de eerste aflevering al te kijken. Hij heeft wel wat langer als 10min online gestaan. Plus de omschrijvingen van de episodes gaven ook al een hoop weg wat ik begreep.
27 februari. Maar heb al eens eerder meegemaakt dat in random youtube comments dikke spoilers stonden van The Walking Dead omdat er wat gelekt was weken van tevorenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Shitt, ik wilde ook wel kijken. Wanneer is de officiele datum?
Blij dat ik het gemist heb, zit je er net lekker in en moet je vervolgens 2,5 week wachten op de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Als ik zo lees, mensen die een episode al aan het streamen zijn kunnen hem gewoon afkijken.
quote:Samsung Smart TVs Injected Ads Into Streamed Video
Reports are emerging that Samsung smart TVs have begun inserting short advertisements directly into video streaming apps, with no influence from the third-party app providers. The news comes just days after Samsung made headlines for another incursion into users' lounge rooms, when it was revealed that its TV voice recognition software is capable of capturing personal information and transmitting it to third parties. ... The issue has been reported on the Plex streaming service — a brand of media player that allows users to stream their own video from a personal library or hard drive and push it to a smart TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Borat – 2006 12 1:23 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De journalist Borat uit Kazachstan reist naar Amerika om verslag uit te brengen over het ‘beste land ter wereld’ en trouwt uiteindelijk met de sexy Pamela Anderson.
Fantastic Four – 2005 6 1:45 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Tijdens een ruimtereis veranderen vier wetenschappers door kosmische straling. Samen moeten deze Fantastic Four nu de snode plannen van Dr. Doom dwarsbomen.
From Hell – 2001 16 2:02 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Johnny Depp schittert in de rol van een aan opium verslaafde inspecteur van Scotland Yard die verliefd wordt op een prostituee die slachtoffier is van Jack the Ripper.
Hitman – 2007 16 1:32 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een huurmoordenaar verstrikt raakt in een politiek spel, wil hij achterhalen wie hem heeft belazerd, terwijl hij vecht tegen nieuwe gevoelens voor een mooie vrouw.
Jarhead – 2005 12 2:02 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Deze film richt zich op de lange, eenzame oorlogsdagen en de bijtende humor van soldaten die ze aanwenden om te overleven.
Miss March – 2009 12 1:33 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Eugene ontwaakt na vier jaar uit een coma en ontdekt dat zijn liefde van de middelbare school haar maagdelijkheid heeft ingeruild voor een plek in een mannentijdschrift.
Sting The – 1973 6 2:09 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In deze met een Oscar bekroonde film beramen een jonge oplichter en zijn ervaren collega een plan om een moordzuchtige afperser kaal te plukken in het Chicago van de jaren 1930.
Tremors – 1990 12 1:36 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nadat een seismologe ongewone waarden meet met haar meetapparatuur, ontdekken klusjesmannen 10 meter lange vleesetende wormen die hun prooi onder de grond slepen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vind het beeldkwaliteit van de Chromecast sowieso beter dan van TV apps.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Toch maar een Chromecast kopen. Ik vond Samsung smarthub toch al niet zo gebruiksvriendelijk.
Wat kost dat nou, om Netflix te kopen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:50 schreef indir het volgende:
binnenkort netflix aanschaffenkan niet wachten! alleen maar series kijken
Hoeveel kost het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, om Netflix te kopen?
Volgens mij snap jij zijn reactie niet helemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef indir het volgende:
[..]
Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.
Dus als je het gaat delen met je vriend/familie is het spot goedkoop!
Ja inderdaad, als dat alles is, is je winst echt gigantischquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef indir het volgende:
[..]
Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.
Dus als je het gaat delen met je vriend/familie is het spot goedkoop!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij zijn reactie niet helemaalHij doelt waarschijnlijk op het feit dat je over "aanschaffen" praat terwijl je niets koopt
De prijzen zijn hier nu wel een keer bekend
Ja, ik bedoel abonnement natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als dat alles is, is je winst echt gigantisch
Ik deel met pa & zusjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als dat alles is, is je winst echt gigantisch
Jij snapt hem ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik deel met pa & zusje
Dus ¤4 p/m
Boeiendquote:
Licentie rechten, alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zijn er maar 2 seizoenen van Merlin beschikbaar, terwijl we al aan seizoen 5 toe zijn?
Als je via Netflix in Amerika kijkt heb je wel alle seizoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zijn er maar 2 seizoenen van Merlin beschikbaar, terwijl we al aan seizoen 5 toe zijn?
Hmm ja maar dat doe ik nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als je via Netflix in Amerika kijkt heb je wel alle seizoenen.
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komenquote:
andere netflix regio's hebben (geloof ik) wel meer seizoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komen
Uiteindelijk vast wel. Exclusiviteitsdeals lopen een keer af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komen
Dacht: hey, die kende ik nog niet van hem! Was leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Man Of The Year – 2006 12 1:54 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als een satirische presentator van een talkshow een stunt uithaalt en zich verkiesbaar stelt, wint hij de verkiezingen…en dan?
op de US Netflix staat iequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef Aventura het volgende:
Ik wacht met smart op Mad Men s6Iemand enig idee wanneer dat erop komt?
Canadaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil "Without a trace" kijken. Vrij oude serie, maar lijkt niet op Netflix te staan? Weet iemand of die ergens in het buitenland op netflix staat?
In dat geval is hij nergens op Netflix vrees ik..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nope alleen een film met dezelfde titel. Maar toch bedankt.
Na afloop van het seizoen, grote kans.quote:
Says who?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
Het wordt niet uitgezonden door Veronica in elk geval.
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb 2 afleveringen van The Killing gekeken, maar ik ben er nog niet ondersteboven van. Worst dat nog beter, zijn er hier fans?
Volgens Moreflicks.com een hele zwik, waaronder Nederland.quote:En zijn er hier mensen die Falling Skies kijken/gekeken hebben? Ik kan geen regio vinden die het echt heeft.
in Zweden 3 seizoenen Falling Skies.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb 2 afleveringen van The Killing gekeken, maar ik ben er nog niet ondersteboven van. Worst dat nog beter, zijn er hier fans?
En zijn er hier mensen die Falling Skies kijken/gekeken hebben? Ik kan geen regio vinden die het echt heeft.
Ik heb dus gezocht in nederland, maar kon heul niks vindenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
in Zweden 3 seizoenen Falling Skies.
-edit- Nederland ook gewoon![]()
Ik heb twee afleveringen van de Amerikaanse gezien, maar het is zo gezapig.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.
Zij zit ook in Hannibal, daar ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vond het fantastisch maar je moet ervan houden. Ik kon maar niet wennen aan The Fall. De vrouwelijke hoofdpersoon is zogenaamd een woest aantrekkelijke vrouw waarbij mannen zich niet kunnen beheersen. Ik heb alleen Gillian Anderson altijd zo'n zeurderige vrouw gevonden dus ik dat zag ik niet zo snel
Precies hetzelfde hier! Spannende serie, puntje van mijn stoel en bij laatste aflevering zo'n 'was dat heet nouquote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.
quote:
Die is nog voor het grootste deel van het jaar beschikbaar via HBO Go, dus ik gok dat je moet wachten tot-ie daar weg is.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand enig idee of The Wolf of Wall Street ook naar Netflix NL komt? In Amerika staat die al vanaf december online, maar ik heb geen zin in geouwehoer met DNS dingen enzo...
Ah ok, bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 06:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die is nog voor het grootste deel van het jaar beschikbaar via HBO Go, dus ik gok dat je moet wachten tot-ie daar weg is.
In de US moeten ze volgens mij nog langer wachten tot het online komt. In ieder geval met Fargo en From Dusk Till Dawn kwam elke keer de aflevering van een week eerder online, terwijl voor ons de volgende al beschikbaar was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:09 schreef Breuls het volgende:
Het is al het heden van Netflix: hun eigen series komen per seizoen ineens beschikbaar, en series die synchroon met de oorspronkelijke run verschijnen komen per week.
Hoe bedoel je dat? Beide series werkten hetzelfde als nu met BCS: uitgezonden in VS -> hier op Netflix.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
In de US moeten ze volgens mij nog langer wachten tot het online komt. In ieder geval met Fargo en From Dusk Till Dawn kwam elke keer de aflevering van een week eerder online, terwijl voor ons de volgende al beschikbaar was.
Je bedoelt dat je jezelf niet in kunt houden?quote:Op zich zou ik het wel fijn zijn als ze ook hun eigen series per week online gingen gooien, straks ben ik weer binnen een weekje klaar met House of Cards en Orange is the new Black![]()
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Beide series werkten hetzelfde als nu met BCS: uitgezonden in VS -> hier op Netflix.
Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezetenquote:Je bedoelt dat je jezelf niet in kunt houden?
(Ik heb hetzelfde. Ik ben vóór of op 1 maart klaar met HOC3.)
Dat gevoel is soms best lekker. Bingewatching!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zien
[..]
Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezeten. Bij OitNB deed ik er een weekje over, bij Lilyhammer ook ongeveer. 1 aflevering per week online zetten is soms wat frustrerend, maar je hebt tenminste niet dat rare gevoel dat je de afgelopen 2 dagen non-stop een enkele serie hebt zitten kijken
.
Ja, maar dat is puur omdat het in de VS al een omroep heeft. Netflix heeft gewoon de deal voor, wat zij noemen, "first run non-US". Voor de VS zelf geldt gewoon wat ze met wel meer series hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zien
True.quote:Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezeten. Bij OitNB deed ik er een weekje over, bij Lilyhammer ook ongeveer. 1 aflevering per week online zetten is soms wat frustrerend, maar je hebt tenminste niet dat rare gevoel dat je de afgelopen 2 dagen non-stop een enkele serie hebt zitten kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the Universe – 2007 12 2:13 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een Amerikaans meisje en een Britse jongen worden verliefd tijdens de sociale en politieke onrust van de jaren zestig in deze musical met liedjes van de Beatles.
Bram Stoker’s Dracula – 1992 16 2:07 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als Dracula in Londen op zoek gaat naar een vrouw die op zijn lang geleden overleden vrouw lijkt, besluit vampierjager Dr. Van Helsing een einde te maken aan de waanzin.
Evolution – 2001 12 1:41 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als twee professors geologie aan een volksuniversiteit microscopische buitenaardse levensvormen ontdekken op een meteoriet, bemoeien het leger en de overheid zich ermee.
Final Fantasy: The Spirits Within – 2001 12 1:45 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een wetenschapper wil voorkomen dat buitenaardse indringers het resterende leven vernietigen in dit avontuur met computeranimaties, gebaseerd op de videogame.
I Capture the Castle – 2003 9 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een schrijver wil zijn instortende kasteel redden en probeert zijn dochters uit te huwelijken aan twee rijke Amerikanen die het eigendom willen overnemen.
Jane Austen Book Club The – 2007 AL 1:45 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In dit drama vinden zes leden van een boekenclub hun leven lijken op een moderne versie van de romans van Jane Austen.
Man of the House – 2005 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Texas Ranger Roland Sharp gaat op weg naar de University of Texas om een luidruchtige groep cheerleaders te beschermen.
Red Lights – 2012 12 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Wanneer een legendarische helderziende weer aan het werk gaat, wil een natuurkundige die paranormale activiteit bestudeert bewijzen dat hij een oplichter is.
Redbelt – 2008 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een jiujitsu-meester heeft financiële problemen en overweegt in de arena om geld te strijden, maar dat druist in tegen zijn filosofie en integriteit.
Steamboy – 2004 6 2:06 uur – ♫ Japans – CC Nederlands
De jonge, geniale uitvinder Ray Steam krijgt een vreemd, bolvormig apparaat met een verbazingwekkende nieuwe energievorm die genoeg stroom voor een heel land levert.
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby – 2006 12 1:48 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
NASCAR-idool Ricky Bobby staat aan de top totdat Formula 1-coureur Jean Girard hem van zijn troon stoot, waarna hij in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Texas Chainsaw Massacre: The Beginning The – 2006 16 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Op een laatste uitje rijden twee broers die naar Vietnam moeten hun Jeep in de prak, wat leidt tot problemen in deze bloederige film over de herkomst van Leatherface.
This Christmas – 2007 12 1:58 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De leden van de familie Whitfield komen voor het eerst in vier jaar samen om Kerst te vieren en grijpen deze gelegenheid aan om hun hart te luchten.
Tinker, Tailor, Soldier, Spy – 2011 16 2:07 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze aangrijpende thriller over spionage tijdens de Koude Oorlog volgt een Engelse spion: is hij een dubbelspion?When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zitten jullie het meest op te wachten op dit moment?
House of Cards? Game of Thrones? Nieuwe eps Better Call Saul?
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksMad Men seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meningen verschilllen enorm. Voor mij was het een teleurstelling en niet wat ik er van verwacht had. Heb de serie ook verder niet uitgekeken. Anderen vinden dat er niet zo gezeken moet worden over de serie en dat die best vermakelijk is. Dus kijk en oordeel zelfquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die de serie Marco Polo heeft gekeken of mee bezig is? Wat vinden jullie ervan?
ben tot aflevering 3 gekomen, maar het kon me niet genoeg boeien om de aflevering af te kijken en de overige 7 te gaan bekijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die de serie Marco Polo heeft gekeken of mee bezig is? Wat vinden jullie ervan?
Leuke serie even doorheen worstelen maar zit na ep3 tot het einde goed in elkaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksAlle jaargangen van The Bold & The Beautiful.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
een cursus Japans kan helpenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten de Marvel anime die ze hebben ook in het Engels aanbieden. Ik heb geprobeerd die X-men versie te volgen omdat X-men maar is moeilijk te volgen/geboeid te blijven met Japanse stemmen.
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Is het al bekend of de afleveringen van House of Cards een dag later op de Nederlandse Netflix zal staan?
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.
Volgens mij gewoon op 27 februari.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Is het al bekend of de afleveringen van House of Cards een dag later op de Nederlandse Netflix zal staan?
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksHouse of CardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksGame of Thrones vooral. Sherlock idd ook maar dat duurt nog wel erg lang. Op Netflix ga ik wel HoC kijken, maar vond s2 erg tegenvallen zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf (nog) geen Netflix maar Koreaanse en Japanse drama's vind ik ook erg leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Odaiba het volgende:
Zonet een fijn chat-gesprek gehad met een Netflix-klantenservice medewerker.
Heb hem gevraagd of er niet langzaam een begin gemaakt kan worden door meer koreaanse drama's en anime aangeboden kan worden op de nederlandse netflix. Want er staat veel meer op de amerikaanse site.
Hij gaat het doorgeven. Misschien moeten emer mensen die dit weillen ook even contact opnemen met Netflix, zodat ze er misschien wat haast achter zetten?
Dit vind ik maar vooral mijn vriendin (Taiwanese) een prima app, ook prima te gebruiken met chromecast. Veel (bijna alles?) met Nederlandse ondertiteling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelf (nog) geen Netflix maar Koreaanse en Japanse drama's vind ik ook erg leuk.
Beetje off topic, maar goedTijdje terug deze Japanse gekeken (staan nu ook allemaal op youtube zie ik).
Helemaal geweldig.
Netflix heeft de beelden natuurlijk al wat eerder klaar. Tijd genoeg om te ondertitelen lijkt me.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?
Wat betreft kdramas staat er niet zo heel veel op Netflix hier in de VS. M'n vrouw is daarvan, en die kijkt alles via DramaFever, want die hebben geloof ik de rechten van zo'n beetje alle series van een aantal zenders voor de VS.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Odaiba het volgende:
Heb hem gevraagd of er niet langzaam een begin gemaakt kan worden door meer koreaanse drama's en anime aangeboden kan worden op de nederlandse netflix. Want er staat veel meer op de amerikaanse site.
Bedankt voor de tip! Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit vind ik maar vooral mijn vriendin (Taiwanese) een prima app, ook prima te gebruiken met chromecast. Veel (bijna alles?) met Nederlandse ondertiteling.
http://www.viki.com/
Taiwanese comedies zijn best wel vreemd.
Eh, die serie is al af voor hij uitgezonden wordt hoor. Volgens mij is HoC gewoon op 27 februari beschikbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.
dat is snelquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, die serie is al af voor hij uitgezonden wordt hoor. Volgens mij is HoC gewoon op 27 februari beschikbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Die afleveringen zijn allang klaar en vertaald. Er is geen geografische spreiding voor Netflix-series: iedereen krijgt ze tegelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
BCS is een dag later dan de uitzending op AMC. En nog niet eens een dag; het scheelt een halve dag ongeveer. Heeft niks met ondertiteling te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?
Jij dacht dat de vertalers mee zaten te kijken in Amerika en dan snel gingen typen ofzo?quote:
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksIk ben vooral oude(re) series en films aan het ontdekken. Better Call Saul is het enige nieuwe waar ik nu op wacht. House of Cards ga ik ongetwijfeld weer proberen maar vond seizoen 2 al niet boeiend dus verwacht er weinig van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sherlock kijk ik straks wel op de BBC en bij series als Mad Men en GoT ben ik helemaal 'bij' dus die haal ik zodra ze beginnen wel op andere manieren binnen.![]()
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksHouse of Cards heb ik wel weer erg veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen zes van Community ga ik ook weer volgen, maar het meest kijk ik nog uit naar de nieuwe seizoenen van Fargo en True Detective, dat waren echt bazenseries vorig jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are We There Yet? – 2005 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nick wil indruk maken op een sexy, gescheiden vrouw en biedt aan om haar kinderen mee te nemen op een lange trip. Maar hij weet niet wat hij zich op de hals haalt.
Cruel Intentions 3 – 2004 16 1:25 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Cassie, Jason en Patrick spelen graag met de emoties van hun medestudenten, maar wanneer het leuke eraf is, strijden de jongens om Cassie.
Fog The – 2005 16 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De kustplaats Oregon wordt bezocht door boze geesten van melaatsen en matrozen aan boord van een schip dat voorvaders expres de verkeerde kant op hebben gestuurd.
OH in Ohio The – 2006 12 1:24 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nadat ze met haar jeugdliefde is getrouwd heeft Priscilla Chase een perfect leventje gecreëerd voor zichzelf. Maar ze is een ding vergeten: haar orgasme.
Quarantine – 2008 16 1:29 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Tijdens een rapportage over brandweerlieden komen een journalist en zijn cameraman vast te zitten in een appartementencomplex met een wrede, onbekende moordenaar.When the student is ready, the teacher will appear.
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe Sherlocksthe 100. White collar, suits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik kijk dat soort dingen in de nacht met de laptop aan.quote:
Net deze film gekeken, nadat ik van Netflix een aanbevelingsmail had gekregen. Vroeg me al vrij snel af waarom dat was, normaal gesproken niet echt mijn ding, zo'n musical-achtige film. De film was op het eerste gezicht ook vrij vaag, maar met een beetje achtergrond info/verdieping is het eigenlijk best een toffe film.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:29 schreef Aether het volgende:
Across the Universe – 2007 12 2:13 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een Amerikaans meisje en een Britse jongen worden verliefd tijdens de sociale en politieke onrust van de jaren zestig in deze musical met liedjes van de Beatles.
Soul word ook op TV uitgezonden in Amerika.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Gotham deal was achteraf ook maar gezever. Ze betalen een miljoen om de serie als eerste te mogen uitzenden na de afloop van het eerste seizoen dat klonk nu heel vet maar tegenwoordig brengen ze dingen per aflevering uit zo als bij soul.
Gotham hebben ze een miljoen voor neergelegd ik had graag gezien dat ze daar ook de Soul manier voor gebruikte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Soul word ook op TV uitgezonden in Amerika.
Netflix heeft niet alle rechten.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Meningen verschilllen enorm. Voor mij was het een teleurstelling en niet wat ik er van verwacht had. Heb de serie ook verder niet uitgekeken. Anderen vinden dat er niet zo gezeken moet worden over de serie en dat die best vermakelijk is. Dus kijk en oordeel zelf
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:36 schreef Soohr het volgende:
[..]
ben tot aflevering 3 gekomen, maar het kon me niet genoeg boeien om de aflevering af te kijken en de overige 7 te gaan bekijken.
Bedankt voor de reacties, inmiddels seizoen 1 gekeken. Inderdaad zijn de eerste 3 echt heel erg saai, maar als je eenmaal verder bent is het gewoon een vermakelijke serie. Goed acteer werk, zeker van die Chinese minister en de Khan van Mongolië.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuke serie even doorheen worstelen maar zit na ep3 tot het einde goed in elkaar.
Vooral de grote kahn en de Chinese raadsheer zijn top acteurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zeker seizoen 2 kijken, hoewel die pas in dec 2015 komt.
Hoe dat met tv & chromecast werkt weet ik niet, maar Hola werkt op mijn chrome.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Werkt Hola ook via chrome? Willen graag de Amerikaanse netflix op TV via een chromecast...
Wordt te ingewikkeld dan denk ik... Alles gaat via de horizonbox hier verderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef Aventura het volgende:
Is een workaround voor. Moet je wel in je modemsoftware pielen. Google op 'dns chromecast'
Geen behoefte aan..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Er wordt gekeken naar extra mogelijkheden voor Netflixkijkers, al blijft het voor nu nog even toekomstmuziek......
http://www.nu.nl/apps/399(...)netflix-kijkers.html
Wat een kutidee. Beter besteden ze meer aandacht aan de content, want dat kan altijd beter en meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Er wordt gekeken naar extra mogelijkheden voor Netflixkijkers, al blijft het voor nu nog even toekomstmuziek......
Ik moet er nog aan beginnen. Nou ja, 'moet'... In 2013 was ik in Nashville en dankzij m'n Nashville-kijkende vriendin gingen we wat locaties uit de serie bezichtigen. Zei me natuurlijk helemaal niks maar had mezelf voorgenomen om bij thuiskomst een paar afleveringen te gaan kijken. Staat dus nog op mijn To Do lijstje.quote:
Dat zie ik echt niet zitten. Dat ze maar zorgen dat er meer content komt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
De app-maker moet zorgen voor meer content?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet zitten. Dat ze maar zorgen dat er meer content komt.
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
De app-maker moet zorgen voor meer content?
En wat heeft dat te maken met dat nieuwsbericht dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:06 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.
no way, dat kan ik me nou echt niet voorstellenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:06 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.
Wat een slecht idee... Ik wil via Netflix films en series kijken, niet meer en niet minder. Daar betaal ik ze voor en daar mogen ze aan verdienen. Echter moeten ze niet allerlei apps en zooi gaan toestaan om mijn netflix account te bekijken en data daarvan te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Dat werd dus streamen via een Turkse website -met Turkse ondertitels- want zowel Duitsland als Oostenrijk voeren enkel de nagesynchroniseerde variant, zonder mogelijkheid om voor originele audio te kiezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:29 schreef Copycat het volgende:
Gisteren naar The Broken Circle Breakdown Bluegrass Band geweest en vandaag de Belgische, bekroonde film ervan kijken. Via Netflix Duitsland of Oostenrijk.
Hmmn van allemaal hebben ze niet de volledige versie maar wel de shorties aparte keuze.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
DreamWorks How to Train Your Dragon Legends – 2011 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze korte animaties leren Hikkie en zijn vrienden meer over de verschillende soorten draken en Rochel gaat op zoek naar een hele speciale draak.
DreamWorks – Shrek verhalenverzameling – 2012 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Shrek heeft een drukke kerst en viert een spookachtig Halloween, de gelaarsde kat wordt gevangengenomen door soldaten, en het koninkrijk organiseert een zangwedstrijd.
DreamWorks: Korte verhalen – 2006 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
De coolste personages van DreamWorks spelen de hoofdrol in deze verzameling korte films, met B.O.B. die een ontsnapping plant, aanvallende zombiewortels en meer.
DreamWorks: Spookverhalen – 2009 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Shrek daagt zijn vrienden uit met enge spookverhalen verteld in een spookkasteel. Later worden Ginormica en de Monsters geconfronteerd met buitenaardse pompoenen.
Maar dan moet je toch je creditcard opgeven die in NL is...Gaat dat zo makkelijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb het via een Canadese VPN afgesloten, dankzij de wisselkoers 6,53 per maand.
Je bent een Nederlander of je bent het niet (ironisch)
Creditcards zijn er juist voor internationaal betaalverkeerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch je creditcard opgeven die in NL is...Gaat dat zo makkelijk?
maar je moet canadees adres opgeven dan lijkt me?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Creditcards zijn er juist voor internationaal betaalverkeer.
Werkte zonder problemen, zelfs toen ik via de chat-support wat vragen had werd ik goed geholpen ook al "had ik een Nederlandse creditcard, woonde ik in de USA maar was ik soms even op bezoek in Canada en Nederland".
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb het via een Canadese VPN afgesloten, dankzij de wisselkoers 6,53 per maand.
Je bent een Nederlander of je bent het niet (ironisch)
Ok, dat werkt wel dus met unblockus?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
niet in Nederland alleen in 'the Land of the Free"
Place Beyond The Pines vind ik zelf erg goed, maar sinds wanneer staat die op Netflix dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef RingBewoner het volgende:
Zit beetje te twijfelen wat ik vanavond wil/ga kijken. Misschien iemand met een goed idee?
Kijk zelf naar:
-The place Beyond the pines.
-Blue ruin.
Place beyond the Pines is eentje die ik al heel lang wil zien, lijkt mij een erg toffe film
Het verhaal in Blue ruin spreekt mij zeer aan en er zitten leuke, ietwat onbekendere acteurs in.
Ook een vrije tip is welkom. Iets in het genre van The wolf of wall street, Filth en Lock, stock and two smoking barrels doet het goed.
Maar ook iets dat lijkt op Birdman of Memento doet het altijd goed.
Schijt, je hebt gelijk. Die staat inderdaad niet (meer) online. Meen dat ik hem laatst online zag in Amerika. Layer Cake had ik al gezien, erg vette film ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Place Beyond The Pines vind ik zelf erg goed, maar sinds wanneer staat die op Netflix dan?
Als je Lock, Stock & Two Smokin' Barrels goed vind is Layer Cake ook wel een leuk alternatief.
Beste cult series van de laatste jaren. Seizoen twee is nog bizarder.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Is beschikbaar in Canada.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Beste cult series van de laatste jaren. Seizoen twee is nog bizarder.
Nog een paar dan...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:11 schreef planethugo het volgende:
Danger 5, nooit van gehoord maar alleen al dat plaatje hierboven heeft me doen overtuigen
ik ben om, dat moet ik zienquote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog een paar dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem dat het om een andere zaak gaat?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef planethugo het volgende:
The Missing afgelopen week erdoorheen gejaagd, wat een unieke serie zeg
kijk al uit naar seizoen 2
Ik betaal voor Netflix en ik betaal voor UnBlock. Volgens mij niets strafbaars aan het omzeilen van grenzen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef D00RZETTER het volgende:
In de OP staat hoe je gebruik kunt maken van de buitenlandse catalogus van Netflix, maar dat is toch illegaal/strafbaar of niet? Daarnaast.. waarin verschilt de Amerikaanse catalogus van de Nederlandse?
Welke wet precies? En doe rustig, jongen!quote:
Ja nee!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke wet precies? En doe rustig, jongen!
Al voert Netflix daar geen actief beleid op.quote:Je kunt een film of serie alleen via de Netflix service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt...
...Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |