abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149500279
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
pi_149500335
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.
Geen spoilers op het internet, want ik doe rustig een maand over 1 seizoen, terwijl andere hem binnen 1 dag klaar hebben.
Neemt niet weg dat ik het jou gun om gewoon lekker alles in je eigen tijd achter elkaar te bekijken. :s)
pi_149500363
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staat
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149500422
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staat
Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:45:12 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149500553
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.
ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het prima :P want sneller kan niet. Als het elke week komt maar 2 jaar achterloopt, dan vind ik het vrij vervelend.

Dat is in mijn ogen juist het grootste verbeterpunt van Netflix (en waarschijnlijk het meest dure voor hun) het sneller updaten van series :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149500588
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het prima :P want sneller kan niet. Als het elke week komt maar 2 jaar achterloopt, dan vind ik het vrij vervelend.

Dat is in mijn ogen juist het grootste verbeterpunt van Netflix (en waarschijnlijk het meest dure voor hun) het sneller updaten van series :)
Was een beetje vergeten dat het ook gelijktijdig nog werd uitgezonden op AMC,dacht dat Netflix de serie op bestelling had. Dus dan is het niet zo heel slechte deal inderdaad.
pi_149500702
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:35 schreef Bladblaadje het volgende:

[..]

Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.
Geen spoilers op het internet, want ik doe rustig een maand over 1 seizoen, terwijl andere hem binnen 1 dag klaar hebben.
Neemt niet weg dat ik het jou gun om gewoon lekker alles in je eigen tijd achter elkaar te bekijken. :s)
Wacht nog een week of 9 en bingen!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149501525
Jammer dat TopGear niet wekelijks ge-update wordt na uitzending BBC
I am a Koala who Stretches :P
  maandag 9 februari 2015 @ 10:35:13 #34
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149501597
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk uit naar Better Call Saul. Het zal wel wennen worden om wekelijks maar 1 aflevering tot me te nemen :D
de serie word in Amerika ook op TV uitgezonden op AMC daarom staat de hele serie ook niet op Netflix.

Als Netflix volledige rechten hadden gehad dan was serie compleet op Netflix geweest.
  Admin maandag 9 februari 2015 @ 10:49:46 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149501934
Netflix heeft 'volledige rechten' buiten de VS, maar het is niet in opdracht van Netflix geproduceerd, en dus moeten ze wachten tot de originele uitzending is geweest.

Better Call Saul heeft overigens gewoon een eigen topic: TV / [USA] Better Call Saul
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149507354
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

In mijn omgeving nemen mensen een abo alleen voor deze serie. Goed bezig Netflix 👍
Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2) 8-)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  Moderator/colorchick maandag 9 februari 2015 @ 14:13:14 #37
382129 crew  Donna
pi_149507392
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2) 8-)
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt. ;)
pi_149507434
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering komt.
ach ja, back to the "old days" waarin je ook iedere keer een week moest wachten voor een nieuwe aflevering van je favoriete serie op TV :)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  Moderator/colorchick maandag 9 februari 2015 @ 14:18:21 #39
382129 crew  Donna
pi_149507561
Ik vind het wel wat hebben hoor. Mijn favoriete series volg ik per week en andere binge watch ik in 1x per seizoen. Het heeft beide zo z`n charme.
pi_149507638
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel wat hebben hoor. Mijn favoriete series volg ik per week en andere binge watch ik in 1x per seizoen. Het heeft beide zo z`n charme.
Ja, net als vroeger O+ Ik heb 15 jaar lang elke week op ER gewacht. 1 keer een aflevering gemist, wat heb ik toen gevloekt zeg :D Was nog voor het downloadtijdperk ;(
Tap tap tap
  Moderator/colorchick maandag 9 februari 2015 @ 14:23:47 #41
382129 crew  Donna
pi_149507723
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, net als vroeger O+ Ik heb 15 jaar lang elke week op ER gewacht. 1 keer een aflevering gemist, wat heb ik toen gevloekt zeg :D Was nog voor het downloadtijdperk ;(
Dat had ik met Desperate Housewives haha. Paar keer gemist en toen was de lol eraf. Dat was niet voor het downloadtijdperk, maar wel voor MIJN downloadtijdperk haha. Ik dacht altijd dat het extreem lastig was.

Anyway, mijn lijst op Netflix wordt ook alsmaar langer.
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 14:35:07 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149507990
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
pi_149508041
Ik heb gisteren Persuasion gekeken, wat een mooie Jane Austen - verfilming. :)

Heb nu wel alle Jane Austens op Netflix gezien. ;(
pi_149508967
quote:
Netflix breidt uit naar Japan
Netflix maakt er geen geheim van dat zij de wereld willen veroveren. Eerder maakte het bedrijf bekend dat zij eind 2016 in 200 landen actief willen zijn. Momenteel is de dienst te gebruiken in ongeveer vijftig landen.

Komende herfst zal de dienst van start gaan in Japan. Hiermee maken zij hun intrede op de Aziatische markt. Ook hier zullen gebruikers van de streamingdienst films, serie en documentaires kunnen kijken waar en wanneer ze maar willen voor een vast bedrag per maand.

De uitbreiding naar Japan zal waarschijnlijk het begin zijn van een verdere uitbreiding in de Azië. Japan telt zo’n 36 miljoen huishoudens met breedbandinternet, en zal daarmee een van de grootste markten zijn buiten de Verenigde Staten. Bovendien is het internet in Japan een van de snelste ter wereld. Hierdoor ziet Netflix veel potentie in de uitbreiding naar dit land. De streamingdienst zal het dan wel op moeten neme tegen sterke nationale spelers zoals Softbank en Hulu.

Voorafgaand aan de introductie in Japan zal de dienst in maart van start gaan in Australie en Nieuw-Zeeland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin maandag 9 februari 2015 @ 15:16:51 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149509085
Netflix heeft vanavond een screening van Bloodline op de Berlinale. Daarna kunnen er dus reacties online komen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 9 februari 2015 @ 15:49:34 #46
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149510195
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
vraag ik me ook af?
pi_149510247
Ik neem aan van wel, aangezien het vóór BB speelt.
  Admin maandag 9 februari 2015 @ 15:55:54 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149510416
Elke spin-off is in principe geschikt voor nieuwe instappers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149510482
Ja lijkt me ook, hooguit dat je enkele subtiele verwijzingen als 'easter egg' niet snapt ofzo en je bepaalde personages niet zult herkennen.

Ik vermoed ook wel dat je Walt, Hank of wie dan ook op 1 of andere manier zult zien in de serie. (Heb me helemaal niet verdiept trouwens wil met zo weinig mogelijk voorkennis deze serie starten)
pi_149516180
Waarom niet eerst BB kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')