quote:Nintendo fans have all the more reason to sign up for Netflix. The Wall Street Journal reports that the company is in the process of developing a new live-action series based on The Legend of Zelda. The series is reportedly in early stages, as the streaming company courts writers, but sources say Netflix wants it to resemble Game of Thrones but with a more family-friendly tone.
The Journal reports that Netflix is working closely with Nintendo to develop the show, which, as in most incarnations of the games, will feature a young boy named Link on an adventure to save Hyrule and the titular Princess Zelda. Few other details about the show were given. Netflix and Nintendo have both declined to comment on the news.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Legend of Zelda live-action series in de maak?
http://www.theverge.com/2(...)a-live-action-series
[..]
Ze nemen wel een risico hiermee. Wordt link voor ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze nemen wel een risico hiermee. Wordt link voor ze.
Eén takequote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef Rijst het volgende:
heb zin in better call saul
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zoiets toch moeilijk kan waarderen als het live-action is. Een klein ventje in een groene maillot. Een beetje hetzelfde als superheldenfilms, daar kan ik ook niet heel serieus naar kijken. Dat is dan toch gewoon een volwassen vent die in een vleermuispak loopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien moet je Kick Ass proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb iets te weinig fantasie daarvoor, denk ik. Ben benieuwd naar het resultaat, maar zoiets trekt mijn interesse meer als het een animatie zou zijn.
Ik vond twee juist het best? Ben nu in drie bezig, bij aflevering negen geloof ik, maar kom er lastig doorheen. Wordt het spannender?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 1 en 3 van American Horror Story helemaal gezienIk ga toch seizoen 2 nog maar een kans geven.
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goedquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maleficent – 2014 12 1:37 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Het klassieke sprookje Doornroosje wordt in dit fantasydrama vertelt vanuit het perspectief van de boze fee Malafide.
Stranded in Paradise – 2014 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Terwijl een HR-manager haar carrière probeert te redden in Puerto Rico, leert ze iets over het leven en de liefde wanneer ze niet weg kan door een orkaan.
vroeger moest je een 2 jaar wachten voordat een serie op de Nederlandse tv kwamquote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk uit naar Better Call Saul. Het zal wel wennen worden om wekelijks maar 1 aflevering tot me te nemen
bazenshotquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef Rijst het volgende:
heb zin in better call saul
[ afbeelding ]
Die film heeft mij aangenaam verrast. Ik vond hem niet zo slecht als ik verwacht had.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goed
In mijn omgeving nemen mensen een abo alleen voor deze serie. Goed bezig Netflix 👍quote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk uit naar Better Call Saul. Het zal wel wennen worden om wekelijks maar 1 aflevering tot me te nemen
Film is al weer een jaar oudquote:Op zondag 8 februari 2015 18:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maleficent nu al op de NL Netflix dat doen ze goed
Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staatquote:Op maandag 9 februari 2015 09:33 schreef Odaiba het volgende:
Netflix komt dus elke dinsdag met een nieuwe aflevering van Better Call Saul....En dat was nou het fijna aan Netflix, niet elke week hoeven te wachten op een nieuwe aflevering....
Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat hoeft nu toch ook niet? Dan moet je gewoon geduld hebben en wachten tot het hele seizoen er op staat
ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het primaquote:Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Achja, laat alleen maar zien dat de grote Amerikaanse entertainment industry het oude systeem willen hanteren, terwijl Netflix juist iets nieuws deed, want kan me niet voorstellen dat Netflix dit zou voorstellen.
Was een beetje vergeten dat het ook gelijktijdig nog werd uitgezonden op AMC,dacht dat Netflix de serie op bestelling had. Dus dan is het niet zo heel slechte deal inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs een aflevering elke week komt omdat de serie loopt, dan vind ik het primawant sneller kan niet. Als het elke week komt maar 2 jaar achterloopt, dan vind ik het vrij vervelend.
Dat is in mijn ogen juist het grootste verbeterpunt van Netflix (en waarschijnlijk het meest dure voor hun) het sneller updaten van series
Wacht nog een week of 9 en bingen!!quote:Op maandag 9 februari 2015 09:35 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Elke week 1 aflevering heeft wel voordelen.
Geen spoilers op het internet, want ik doe rustig een maand over 1 seizoen, terwijl andere hem binnen 1 dag klaar hebben.
Neemt niet weg dat ik het jou gun om gewoon lekker alles in je eigen tijd achter elkaar te bekijken.
de serie word in Amerika ook op TV uitgezonden op AMC daarom staat de hele serie ook niet op Netflix.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2)quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In mijn omgeving nemen mensen een abo alleen voor deze serie. Goed bezig Netflix 👍
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Same here! Ben zó nieuwsgierig naar die serie, net abo aangemaakt. Vanavond kijken (en als het lukt morgen meteen afl. 2)
ach ja, back to the "old days" waarin je ook iedere keer een week moest wachten voor een nieuwe aflevering van je favoriete serie op TVquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering komt.
Ja, net als vroegerquote:Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel wat hebben hoor. Mijn favoriete series volg ik per week en andere binge watch ik in 1x per seizoen. Het heeft beide zo z`n charme.
Dat had ik met Desperate Housewives haha. Paar keer gemist en toen was de lol eraf. Dat was niet voor het downloadtijdperk, maar wel voor MIJN downloadtijdperk haha. Ik dacht altijd dat het extreem lastig was.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net als vroegerIk heb 15 jaar lang elke week op ER gewacht. 1 keer een aflevering gemist, wat heb ik toen gevloekt zeg
Was nog voor het downloadtijdperk
quote:Netflix breidt uit naar Japan
Netflix maakt er geen geheim van dat zij de wereld willen veroveren. Eerder maakte het bedrijf bekend dat zij eind 2016 in 200 landen actief willen zijn. Momenteel is de dienst te gebruiken in ongeveer vijftig landen.
Komende herfst zal de dienst van start gaan in Japan. Hiermee maken zij hun intrede op de Aziatische markt. Ook hier zullen gebruikers van de streamingdienst films, serie en documentaires kunnen kijken waar en wanneer ze maar willen voor een vast bedrag per maand.
De uitbreiding naar Japan zal waarschijnlijk het begin zijn van een verdere uitbreiding in de Azië. Japan telt zo’n 36 miljoen huishoudens met breedbandinternet, en zal daarmee een van de grootste markten zijn buiten de Verenigde Staten. Bovendien is het internet in Japan een van de snelste ter wereld. Hierdoor ziet Netflix veel potentie in de uitbreiding naar dit land. De streamingdienst zal het dan wel op moeten neme tegen sterke nationale spelers zoals Softbank en Hulu.
Voorafgaand aan de introductie in Japan zal de dienst in maart van start gaan in Australie en Nieuw-Zeeland.
vraag ik me ook af?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
Eerst 2 afleveringen worden 2 dagen achtereen uitgezondenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt.
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
Klopt, zit vol met verwijzingen naar BB. De openings-scene is na BB, de rest er in principe voor. Maar het allerlaatste shot is alleen maar leuk als je ook BB hebt gezien en de persoon dus herkendquote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
dooorzetten echt! dan zal je zien hoe goed BB is!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.
Vond de eerste afleveringen ook saai, maar wordt echt veeeeeel beterquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeldquote:
Lost? Wat een bagger. Eerste seizoenen zijn leuk, maar als die sekte erbij komt wordt het gewoon kutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
Zeker bij die Jacob in het bos, dan slaat het nergens meer op.
Een serie waarvan je denkt: had ik het maar nog niet gezien, dan kon ik hem nu weer voor het eerst zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Ben ook ooit na 2 eps gestopt, tot mijn broertjes me overtuigden verder te kijken. Toen werd het bingewatchenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
in het begin van seizoen 1 vond ik het ook nog helemaal een geweldige serie,quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan House of Cards. Eerste aflevering zeer intrigerend.
Het is meer dat ze mensen redenen moeten geven om abonnee te blijven. Daar halen ze het geld mee binnen. Eigen producties zijn denk ik wel een slimme manier om klanten te binden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix investeert behoorlijk veel nu in eigen content.
Ik ben benieuwd hoe lang het zo zal doorgaan en of Netflix nog geld verdient met al die miljoenen die tegen eigen producties worden gegooid
Even opzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef KingRadler het volgende:
Hier kijk ik naar uit: A.K.A. Jessica Jones
Netflix 100% Original
[ afbeelding ]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix investeert behoorlijk veel nu in eigen content.
Ik ben benieuwd hoe lang het zo zal doorgaan en of Netflix nog geld verdient met al die miljoenen die tegen eigen producties worden gegooid
Heb je een linkje naar dit stuk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weet
Netflix is uberhaupt heel voorzichtig met communiceren. Ook wanneer series eraf gaan of bij komen is alleen viavia achter te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik las laatst een stuk waarin betwijfeld wordt hoelang dit model nog gaat werken, omdat netflix nooit en te nimmer cijfers bekendmaakt hoeveel een bepaalde serie bekeken is. Zelfs niet aan de makers van de series, dus bij een vernieuwing kan er niet over de echte marktwaarde gesproken worden, alleen hoeveel netflix ervoor uit wil geven. Is Marco Polo veel bekeken? Niemand die het weet. Het is wel vernieuwd voor een 2de seizoen maarja dat zegt verder niks, men kan ook gewoon imagoverlies tegen willen gaan door dit dure project meteen te cancellen. Of is er juist veel naar gekeken? Geen hond die het weet
Can Netflix Thrive Without Reporting Ratings and Value?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dit stuk?
lijkt me als maker toch ook wel handig om te weten of er veel of weinig naar je product gekeken wordt eigenlijkquote:Is Netflix’s Marco Polo a success? It was renewed for season 2, so that means it connected with audiences, right? Well, we don’t know. The series was eviscerated by the majority of critics and has little-to-no awards buzz. There’s next to no fan interaction from even the all-too-familiar vocal minority. There’s no sign of the show on Netflix’s various TV spots, touting the series that can be found on the service. We have no idea how to value the show because Netflix refuses to reveal the one thing we could go on: how many of its 50 million global subscribers actually watched it. All we have is the faith that the show was worthy of a season 2 order. But how do we know Netflix isn’t purely trying to protect its brand by not revealing the numbers? How do we know the show wasn’t a failure – a perception the company wants to avoid? We don’t, and that’s the problem.
[..]
But worse, not only do they withhold that information from the general audience: they withhold it from their talent. As DareDevil showrunner Stephen DeKnight stated at a Q&A in November 2014, “they don’t release numbers to the general public; they don’t release them to us.”
It’s one thing for we, the public, not to know, but Netflix is playing with serious fire by not informing its creative talent of programming performance. Without proper information on a show’s worth, the talent in question has no idea of their own value to the service. In fact, it’s that lack of information – more than any other – that could lead to an unavoidable domino effect in the future.
als nieuwe dingen erop komen wordt dat wel duidelijk gemaakt, andersom niet idd. denk dat de gedachte erachter is dat het kijkers afstoot als je elke week meldt wat er niet te kijken isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Netflix is uberhaupt heel voorzichtig met communiceren. Ook wanneer series eraf gaan of bij komen is alleen viavia achter te komen.
Lijkt onderdeel van de strategie te zijn...
quote:Netflix is beschikbaar in Cuba
Vanaf vandaag kunnen de Cubanen ook genieten van de vooraanstaande streamingdienst Netflix. Om abonnee te worden van de streamingdienst zullen zij wel moeten beschikken over een internet connectie en de mogelijkheid tot het verrichten van internationale betalingen.
Niet alleen zullen de inwoners van Cuba nu kunnen genieten van de geweldige en unieke Netflix-Original producties zoals de series ‘House of Cards’, ‘Orange is the New Black’ en ‘Marco Polo’, de kinderseries ‘All Hail King Julien’, ‘The Adventures of Puss in Boots’ en ‘VeggieTales’ en de Academy-Award genomineerde documentaires ‘Virunga’ en ‘The Square’, maar ook van een wijde selectie aan films, series en kinderprogramma’s, net als andere Latijns-Amerikaanse landen.
Netflix is begonnen met de introductie van hun dienst in Latijns-Amerika in 2011 en telt nu meer dan 5 miljoen leden. Netflix abonnees met een breedband connectie kunnen kijken wat, waar en wanneer ze maar willen op elke Netflix-compatibel device.
Goh, zou je denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Netflix zelf kan zien wat veel is bekeken en wat niet.
Wat is het probleem dan, als uitgevers dat willen weten geven ze die cijfers toch?quote:
Natuurlijk weet Netflix hoeveel de series bekeken worden (nogal wiedes als je moet streamen). Maar Netflix maakt die cijfers niet openbaar, dat is nu net het hele eieren eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan, als uitgevers dat willen weten geven ze die cijfers toch?
Als er onderhandeld wordt over de serie te vernieuwen, kun je toch gewoon een NDA tekenen, waardoor de cijfers slechts bekend zijn onder de onderhandelende partijen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Deed het net even niet, maar nu wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef vinnypassy het volgende:
Meer mensen met het bereiken van Netflix? Zowel via mijn tv-app als via internet en mijn mediaspeler kom ik er maar niet op.
Ik was net alles kwijt op mijn AppleTV. Had alleen tabs voor Computer en Instellingen. Glitch in de internetverbinding, terwijl ik op telefoon en iPad wel WiFi had.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:54 schreef vinnypassy het volgende:
Meer mensen met het bereiken van Netflix? Zowel via mijn tv-app als via internet en mijn mediaspeler kom ik er maar niet op.
blijkbaar doen ze dat niet zoals ik al quote:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als er onderhandeld wordt over de serie te vernieuwen, kun je toch gewoon een NDA tekenen, waardoor de cijfers slechts bekend zijn onder de onderhandelende partijen.
quote:But worse, not only do they withhold that information from the general audience: they withhold it from their talent. As DareDevil showrunner Stephen DeKnight stated at a Q&A in November 2014, “they don’t release numbers to the general public; they don’t release them to us.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |