Eerst 2 afleveringen worden 2 dagen achtereen uitgezondenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks als er elke week een nieuwe aflevering op komt.
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Better Call Saul kan je ook goed kijken zonder BB gezien te hebben, neem ik aan?
Klopt, zit vol met verwijzingen naar BB. De openings-scene is na BB, de rest er in principe voor. Maar het allerlaatste shot is alleen maar leuk als je ook BB hebt gezien en de persoon dus herkendquote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stuk minder leuk is, omdat er waarschijnlijk wel de nodige verwijzingen naar BB in zullen komen die je dan gewoon niet meekrijgt. Ik zou gewoon eerst Breaking Bad kijken.
dooorzetten echt! dan zal je zien hoe goed BB is!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan niet door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen.
Vond de eerste afleveringen ook saai, maar wordt echt veeeeeel beterquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeldquote:
Lost? Wat een bagger. Eerste seizoenen zijn leuk, maar als die sekte erbij komt wordt het gewoon kutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
Zeker bij die Jacob in het bos, dan slaat het nergens meer op.
Een serie waarvan je denkt: had ik het maar nog niet gezien, dan kon ik hem nu weer voor het eerst zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie, ik heb me geen moment verveeld
Echt zo'n serie waarbij het zonde is dat je ook nog eens een keer hoort te slapen.
Ben ook ooit na 2 eps gestopt, tot mijn broertjes me overtuigden verder te kijken. Toen werd het bingewatchenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
in het begin van seizoen 1 vond ik het ook nog helemaal een geweldige serie,quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan House of Cards. Eerste aflevering zeer intrigerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |