Wordt te ingewikkeld dan denk ik... Alles gaat via de horizonbox hier verderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef Aventura het volgende:
Is een workaround voor. Moet je wel in je modemsoftware pielen. Google op 'dns chromecast'
Geen behoefte aan..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Er wordt gekeken naar extra mogelijkheden voor Netflixkijkers, al blijft het voor nu nog even toekomstmuziek......
http://www.nu.nl/apps/399(...)netflix-kijkers.html
Wat een kutidee. Beter besteden ze meer aandacht aan de content, want dat kan altijd beter en meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Er wordt gekeken naar extra mogelijkheden voor Netflixkijkers, al blijft het voor nu nog even toekomstmuziek......
Ik moet er nog aan beginnen. Nou ja, 'moet'... In 2013 was ik in Nashville en dankzij m'n Nashville-kijkende vriendin gingen we wat locaties uit de serie bezichtigen. Zei me natuurlijk helemaal niks maar had mezelf voorgenomen om bij thuiskomst een paar afleveringen te gaan kijken. Staat dus nog op mijn To Do lijstje.quote:
Dat zie ik echt niet zitten. Dat ze maar zorgen dat er meer content komt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
De app-maker moet zorgen voor meer content?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet zitten. Dat ze maar zorgen dat er meer content komt.
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
De app-maker moet zorgen voor meer content?
En wat heeft dat te maken met dat nieuwsbericht dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:06 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.
no way, dat kan ik me nou echt niet voorstellenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:06 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee, netflix. Er is echt een enorm verschil met belgie en de usa.
Wat een slecht idee... Ik wil via Netflix films en series kijken, niet meer en niet minder. Daar betaal ik ze voor en daar mogen ze aan verdienen. Echter moeten ze niet allerlei apps en zooi gaan toestaan om mijn netflix account te bekijken en data daarvan te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Dat werd dus streamen via een Turkse website -met Turkse ondertitels- want zowel Duitsland als Oostenrijk voeren enkel de nagesynchroniseerde variant, zonder mogelijkheid om voor originele audio te kiezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:29 schreef Copycat het volgende:
Gisteren naar The Broken Circle Breakdown Bluegrass Band geweest en vandaag de Belgische, bekroonde film ervan kijken. Via Netflix Duitsland of Oostenrijk.
Hmmn van allemaal hebben ze niet de volledige versie maar wel de shorties aparte keuze.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
DreamWorks How to Train Your Dragon Legends – 2011 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze korte animaties leren Hikkie en zijn vrienden meer over de verschillende soorten draken en Rochel gaat op zoek naar een hele speciale draak.
DreamWorks – Shrek verhalenverzameling – 2012 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Shrek heeft een drukke kerst en viert een spookachtig Halloween, de gelaarsde kat wordt gevangengenomen door soldaten, en het koninkrijk organiseert een zangwedstrijd.
DreamWorks: Korte verhalen – 2006 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
De coolste personages van DreamWorks spelen de hoofdrol in deze verzameling korte films, met B.O.B. die een ontsnapping plant, aanvallende zombiewortels en meer.
DreamWorks: Spookverhalen – 2009 6 – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Shrek daagt zijn vrienden uit met enge spookverhalen verteld in een spookkasteel. Later worden Ginormica en de Monsters geconfronteerd met buitenaardse pompoenen.
Maar dan moet je toch je creditcard opgeven die in NL is...Gaat dat zo makkelijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb het via een Canadese VPN afgesloten, dankzij de wisselkoers 6,53 per maand.
Je bent een Nederlander of je bent het niet (ironisch)
Creditcards zijn er juist voor internationaal betaalverkeerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch je creditcard opgeven die in NL is...Gaat dat zo makkelijk?
maar je moet canadees adres opgeven dan lijkt me?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Creditcards zijn er juist voor internationaal betaalverkeer.
Werkte zonder problemen, zelfs toen ik via de chat-support wat vragen had werd ik goed geholpen ook al "had ik een Nederlandse creditcard, woonde ik in de USA maar was ik soms even op bezoek in Canada en Nederland".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |