ben tot aflevering 3 gekomen, maar het kon me niet genoeg boeien om de aflevering af te kijken en de overige 7 te gaan bekijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die de serie Marco Polo heeft gekeken of mee bezig is? Wat vinden jullie ervan?
Leuke serie even doorheen worstelen maar zit na ep3 tot het einde goed in elkaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die de serie Marco Polo heeft gekeken of mee bezig is? Wat vinden jullie ervan?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zitten jullie het meest op te wachten op dit moment?
House of Cards? Game of Thrones? Nieuwe eps Better Call Saul?
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksAlle jaargangen van The Bold & The Beautiful.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
een cursus Japans kan helpenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten de Marvel anime die ze hebben ook in het Engels aanbieden. Ik heb geprobeerd die X-men versie te volgen omdat X-men maar is moeilijk te volgen/geboeid te blijven met Japanse stemmen.
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Is het al bekend of de afleveringen van House of Cards een dag later op de Nederlandse Netflix zal staan?
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.
Volgens mij gewoon op 27 februari.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Is het al bekend of de afleveringen van House of Cards een dag later op de Nederlandse Netflix zal staan?
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksHouse of CardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksGame of Thrones vooral. Sherlock idd ook maar dat duurt nog wel erg lang. Op Netflix ga ik wel HoC kijken, maar vond s2 erg tegenvallen zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf (nog) geen Netflix maar Koreaanse en Japanse drama's vind ik ook erg leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Odaiba het volgende:
Zonet een fijn chat-gesprek gehad met een Netflix-klantenservice medewerker.
Heb hem gevraagd of er niet langzaam een begin gemaakt kan worden door meer koreaanse drama's en anime aangeboden kan worden op de nederlandse netflix. Want er staat veel meer op de amerikaanse site.
Hij gaat het doorgeven. Misschien moeten emer mensen die dit weillen ook even contact opnemen met Netflix, zodat ze er misschien wat haast achter zetten?
Dit vind ik maar vooral mijn vriendin (Taiwanese) een prima app, ook prima te gebruiken met chromecast. Veel (bijna alles?) met Nederlandse ondertiteling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelf (nog) geen Netflix maar Koreaanse en Japanse drama's vind ik ook erg leuk.
Beetje off topic, maar goedTijdje terug deze Japanse gekeken (staan nu ook allemaal op youtube zie ik).
Helemaal geweldig.
Netflix heeft de beelden natuurlijk al wat eerder klaar. Tijd genoeg om te ondertitelen lijkt me.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?
Wat betreft kdramas staat er niet zo heel veel op Netflix hier in de VS. M'n vrouw is daarvan, en die kijkt alles via DramaFever, want die hebben geloof ik de rechten van zo'n beetje alle series van een aantal zenders voor de VS.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef Odaiba het volgende:
Heb hem gevraagd of er niet langzaam een begin gemaakt kan worden door meer koreaanse drama's en anime aangeboden kan worden op de nederlandse netflix. Want er staat veel meer op de amerikaanse site.
Bedankt voor de tip! Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit vind ik maar vooral mijn vriendin (Taiwanese) een prima app, ook prima te gebruiken met chromecast. Veel (bijna alles?) met Nederlandse ondertiteling.
http://www.viki.com/
Taiwanese comedies zijn best wel vreemd.
Eh, die serie is al af voor hij uitgezonden wordt hoor. Volgens mij is HoC gewoon op 27 februari beschikbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de serie moet vertaald worden naar Nederlandse subs dat kan altijd een tijd duren.
dat is snelquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, die serie is al af voor hij uitgezonden wordt hoor. Volgens mij is HoC gewoon op 27 februari beschikbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Die afleveringen zijn allang klaar en vertaald. Er is geen geografische spreiding voor Netflix-series: iedereen krijgt ze tegelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
BCS is een dag later dan de uitzending op AMC. En nog niet eens een dag; het scheelt een halve dag ongeveer. Heeft niks met ondertiteling te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar nu met Better Call Saul is het toch ook een dag later?
Jij dacht dat de vertalers mee zaten te kijken in Amerika en dan snel gingen typen ofzo?quote:
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksIk ben vooral oude(re) series en films aan het ontdekken. Better Call Saul is het enige nieuwe waar ik nu op wacht. House of Cards ga ik ongetwijfeld weer proberen maar vond seizoen 2 al niet boeiend dus verwacht er weinig van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sherlock kijk ik straks wel op de BBC en bij series als Mad Men en GoT ben ik helemaal 'bij' dus die haal ik zodra ze beginnen wel op andere manieren binnen.![]()
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksHouse of Cards heb ik wel weer erg veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen zes van Community ga ik ook weer volgen, maar het meest kijk ik nog uit naar de nieuwe seizoenen van Fargo en True Detective, dat waren echt bazenseries vorig jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are We There Yet? – 2005 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nick wil indruk maken op een sexy, gescheiden vrouw en biedt aan om haar kinderen mee te nemen op een lange trip. Maar hij weet niet wat hij zich op de hals haalt.
Cruel Intentions 3 – 2004 16 1:25 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Cassie, Jason en Patrick spelen graag met de emoties van hun medestudenten, maar wanneer het leuke eraf is, strijden de jongens om Cassie.
Fog The – 2005 16 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De kustplaats Oregon wordt bezocht door boze geesten van melaatsen en matrozen aan boord van een schip dat voorvaders expres de verkeerde kant op hebben gestuurd.
OH in Ohio The – 2006 12 1:24 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nadat ze met haar jeugdliefde is getrouwd heeft Priscilla Chase een perfect leventje gecreëerd voor zichzelf. Maar ze is een ding vergeten: haar orgasme.
Quarantine – 2008 16 1:29 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Tijdens een rapportage over brandweerlieden komen een journalist en zijn cameraman vast te zitten in een appartementencomplex met een wrede, onbekende moordenaar.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe Sherlocksthe 100. White collar, suits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik kijk dat soort dingen in de nacht met de laptop aan.quote:
Net deze film gekeken, nadat ik van Netflix een aanbevelingsmail had gekregen. Vroeg me al vrij snel af waarom dat was, normaal gesproken niet echt mijn ding, zo'n musical-achtige film. De film was op het eerste gezicht ook vrij vaag, maar met een beetje achtergrond info/verdieping is het eigenlijk best een toffe film.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:29 schreef Aether het volgende:
Across the Universe – 2007 12 2:13 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een Amerikaans meisje en een Britse jongen worden verliefd tijdens de sociale en politieke onrust van de jaren zestig in deze musical met liedjes van de Beatles.
Soul word ook op TV uitgezonden in Amerika.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Gotham deal was achteraf ook maar gezever. Ze betalen een miljoen om de serie als eerste te mogen uitzenden na de afloop van het eerste seizoen dat klonk nu heel vet maar tegenwoordig brengen ze dingen per aflevering uit zo als bij soul.
Gotham hebben ze een miljoen voor neergelegd ik had graag gezien dat ze daar ook de Soul manier voor gebruikte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Soul word ook op TV uitgezonden in Amerika.
Netflix heeft niet alle rechten.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Meningen verschilllen enorm. Voor mij was het een teleurstelling en niet wat ik er van verwacht had. Heb de serie ook verder niet uitgekeken. Anderen vinden dat er niet zo gezeken moet worden over de serie en dat die best vermakelijk is. Dus kijk en oordeel zelf
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:36 schreef Soohr het volgende:
[..]
ben tot aflevering 3 gekomen, maar het kon me niet genoeg boeien om de aflevering af te kijken en de overige 7 te gaan bekijken.
Bedankt voor de reacties, inmiddels seizoen 1 gekeken. Inderdaad zijn de eerste 3 echt heel erg saai, maar als je eenmaal verder bent is het gewoon een vermakelijke serie. Goed acteer werk, zeker van die Chinese minister en de Khan van Mongolië.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuke serie even doorheen worstelen maar zit na ep3 tot het einde goed in elkaar.
Vooral de grote kahn en de Chinese raadsheer zijn top acteurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zeker seizoen 2 kijken, hoewel die pas in dec 2015 komt.
Hoe dat met tv & chromecast werkt weet ik niet, maar Hola werkt op mijn chrome.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
Werkt Hola ook via chrome? Willen graag de Amerikaanse netflix op TV via een chromecast...
Wordt te ingewikkeld dan denk ik... Alles gaat via de horizonbox hier verderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef Aventura het volgende:
Is een workaround voor. Moet je wel in je modemsoftware pielen. Google op 'dns chromecast'
Geen behoefte aan..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef karr-1 het volgende:
Er wordt gekeken naar extra mogelijkheden voor Netflixkijkers, al blijft het voor nu nog even toekomstmuziek......
http://www.nu.nl/apps/399(...)netflix-kijkers.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |