quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb het via een Canadese VPN afgesloten, dankzij de wisselkoers 6,53 per maand.
Je bent een Nederlander of je bent het niet (ironisch)
Ok, dat werkt wel dus met unblockus?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
niet in Nederland alleen in 'the Land of the Free"
Place Beyond The Pines vind ik zelf erg goed, maar sinds wanneer staat die op Netflix dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef RingBewoner het volgende:
Zit beetje te twijfelen wat ik vanavond wil/ga kijken. Misschien iemand met een goed idee?
Kijk zelf naar:
-The place Beyond the pines.
-Blue ruin.
Place beyond the Pines is eentje die ik al heel lang wil zien, lijkt mij een erg toffe film
Het verhaal in Blue ruin spreekt mij zeer aan en er zitten leuke, ietwat onbekendere acteurs in.
Ook een vrije tip is welkom. Iets in het genre van The wolf of wall street, Filth en Lock, stock and two smoking barrels doet het goed.
Maar ook iets dat lijkt op Birdman of Memento doet het altijd goed.
Schijt, je hebt gelijk. Die staat inderdaad niet (meer) online. Meen dat ik hem laatst online zag in Amerika. Layer Cake had ik al gezien, erg vette film ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Place Beyond The Pines vind ik zelf erg goed, maar sinds wanneer staat die op Netflix dan?
Als je Lock, Stock & Two Smokin' Barrels goed vind is Layer Cake ook wel een leuk alternatief.
Beste cult series van de laatste jaren. Seizoen twee is nog bizarder.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Is beschikbaar in Canada.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Beste cult series van de laatste jaren. Seizoen twee is nog bizarder.
Nog een paar dan...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:11 schreef planethugo het volgende:
Danger 5, nooit van gehoord maar alleen al dat plaatje hierboven heeft me doen overtuigen
ik ben om, dat moet ik zienquote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog een paar dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem dat het om een andere zaak gaat?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef planethugo het volgende:
The Missing afgelopen week erdoorheen gejaagd, wat een unieke serie zeg
kijk al uit naar seizoen 2
Ik betaal voor Netflix en ik betaal voor UnBlock. Volgens mij niets strafbaars aan het omzeilen van grenzen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef D00RZETTER het volgende:
In de OP staat hoe je gebruik kunt maken van de buitenlandse catalogus van Netflix, maar dat is toch illegaal/strafbaar of niet? Daarnaast.. waarin verschilt de Amerikaanse catalogus van de Nederlandse?
Welke wet precies? En doe rustig, jongen!quote:
Ja nee!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke wet precies? En doe rustig, jongen!
Al voert Netflix daar geen actief beleid op.quote:Je kunt een film of serie alleen via de Netflix service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt...
...Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |