Licentie rechten, alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zijn er maar 2 seizoenen van Merlin beschikbaar, terwijl we al aan seizoen 5 toe zijn?
Als je via Netflix in Amerika kijkt heb je wel alle seizoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zijn er maar 2 seizoenen van Merlin beschikbaar, terwijl we al aan seizoen 5 toe zijn?
Hmm ja maar dat doe ik nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als je via Netflix in Amerika kijkt heb je wel alle seizoenen.
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komenquote:
andere netflix regio's hebben (geloof ik) wel meer seizoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komen
Uiteindelijk vast wel. Exclusiviteitsdeals lopen een keer af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de andere seizoenen nog komen
Dacht: hey, die kende ik nog niet van hem! Was leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Man Of The Year – 2006 12 1:54 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als een satirische presentator van een talkshow een stunt uithaalt en zich verkiesbaar stelt, wint hij de verkiezingen…en dan?
op de US Netflix staat iequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef Aventura het volgende:
Ik wacht met smart op Mad Men s6Iemand enig idee wanneer dat erop komt?
Canadaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil "Without a trace" kijken. Vrij oude serie, maar lijkt niet op Netflix te staan? Weet iemand of die ergens in het buitenland op netflix staat?
In dat geval is hij nergens op Netflix vrees ik..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nope alleen een film met dezelfde titel. Maar toch bedankt.
Na afloop van het seizoen, grote kans.quote:
Says who?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
Het wordt niet uitgezonden door Veronica in elk geval.
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb 2 afleveringen van The Killing gekeken, maar ik ben er nog niet ondersteboven van. Worst dat nog beter, zijn er hier fans?
Volgens Moreflicks.com een hele zwik, waaronder Nederland.quote:En zijn er hier mensen die Falling Skies kijken/gekeken hebben? Ik kan geen regio vinden die het echt heeft.
in Zweden 3 seizoenen Falling Skies.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb 2 afleveringen van The Killing gekeken, maar ik ben er nog niet ondersteboven van. Worst dat nog beter, zijn er hier fans?
En zijn er hier mensen die Falling Skies kijken/gekeken hebben? Ik kan geen regio vinden die het echt heeft.
Ik heb dus gezocht in nederland, maar kon heul niks vindenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
in Zweden 3 seizoenen Falling Skies.
-edit- Nederland ook gewoon![]()
Ik heb twee afleveringen van de Amerikaanse gezien, maar het is zo gezapig.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.
Zij zit ook in Hannibal, daar ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vond het fantastisch maar je moet ervan houden. Ik kon maar niet wennen aan The Fall. De vrouwelijke hoofdpersoon is zogenaamd een woest aantrekkelijke vrouw waarbij mannen zich niet kunnen beheersen. Ik heb alleen Gillian Anderson altijd zo'n zeurderige vrouw gevonden dus ik dat zag ik niet zo snel
Precies hetzelfde hier! Spannende serie, puntje van mijn stoel en bij laatste aflevering zo'n 'was dat heet nouquote:Op zondag 15 februari 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
ik vond het eerste seizoen van de Scandinavische versie aardig, maar de laatste aflevering een slappe 'ontknoping'. Ben er toen ook direct mee gestopt.
quote:
Die is nog voor het grootste deel van het jaar beschikbaar via HBO Go, dus ik gok dat je moet wachten tot-ie daar weg is.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand enig idee of The Wolf of Wall Street ook naar Netflix NL komt? In Amerika staat die al vanaf december online, maar ik heb geen zin in geouwehoer met DNS dingen enzo...
Ah ok, bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 06:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die is nog voor het grootste deel van het jaar beschikbaar via HBO Go, dus ik gok dat je moet wachten tot-ie daar weg is.
In de US moeten ze volgens mij nog langer wachten tot het online komt. In ieder geval met Fargo en From Dusk Till Dawn kwam elke keer de aflevering van een week eerder online, terwijl voor ons de volgende al beschikbaar was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:09 schreef Breuls het volgende:
Het is al het heden van Netflix: hun eigen series komen per seizoen ineens beschikbaar, en series die synchroon met de oorspronkelijke run verschijnen komen per week.
Hoe bedoel je dat? Beide series werkten hetzelfde als nu met BCS: uitgezonden in VS -> hier op Netflix.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
In de US moeten ze volgens mij nog langer wachten tot het online komt. In ieder geval met Fargo en From Dusk Till Dawn kwam elke keer de aflevering van een week eerder online, terwijl voor ons de volgende al beschikbaar was.
Je bedoelt dat je jezelf niet in kunt houden?quote:Op zich zou ik het wel fijn zijn als ze ook hun eigen series per week online gingen gooien, straks ben ik weer binnen een weekje klaar met House of Cards en Orange is the new Black![]()
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Beide series werkten hetzelfde als nu met BCS: uitgezonden in VS -> hier op Netflix.
Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezetenquote:Je bedoelt dat je jezelf niet in kunt houden?
(Ik heb hetzelfde. Ik ben vóór of op 1 maart klaar met HOC3.)
Dat gevoel is soms best lekker. Bingewatching!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zien
[..]
Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezeten. Bij OitNB deed ik er een weekje over, bij Lilyhammer ook ongeveer. 1 aflevering per week online zetten is soms wat frustrerend, maar je hebt tenminste niet dat rare gevoel dat je de afgelopen 2 dagen non-stop een enkele serie hebt zitten kijken
.
Ja, maar dat is puur omdat het in de VS al een omroep heeft. Netflix heeft gewoon de deal voor, wat zij noemen, "first run non-US". Voor de VS zelf geldt gewoon wat ze met wel meer series hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier staat het meteen op Netflix ja, maar in de USA zelf komen die afleveringen later online. Better Call Saul is zelfs pas gepland om op Netflix USA te komen nadat de finale daar op tv is uitgezonden. "Wij" (met onze buitenlandse Netflix) hebben dus het geluk dat het meteen online kunnen zien
True.quote:Ik had mezelf bij seizoen 2 voorgenomen om 1 aflevering per dag te doen, heb achteraf ook het hele weekend voor de tv gezeten. Bij OitNB deed ik er een weekje over, bij Lilyhammer ook ongeveer. 1 aflevering per week online zetten is soms wat frustrerend, maar je hebt tenminste niet dat rare gevoel dat je de afgelopen 2 dagen non-stop een enkele serie hebt zitten kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the Universe – 2007 12 2:13 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een Amerikaans meisje en een Britse jongen worden verliefd tijdens de sociale en politieke onrust van de jaren zestig in deze musical met liedjes van de Beatles.
Bram Stoker’s Dracula – 1992 16 2:07 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als Dracula in Londen op zoek gaat naar een vrouw die op zijn lang geleden overleden vrouw lijkt, besluit vampierjager Dr. Van Helsing een einde te maken aan de waanzin.
Evolution – 2001 12 1:41 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als twee professors geologie aan een volksuniversiteit microscopische buitenaardse levensvormen ontdekken op een meteoriet, bemoeien het leger en de overheid zich ermee.
Final Fantasy: The Spirits Within – 2001 12 1:45 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een wetenschapper wil voorkomen dat buitenaardse indringers het resterende leven vernietigen in dit avontuur met computeranimaties, gebaseerd op de videogame.
I Capture the Castle – 2003 9 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een schrijver wil zijn instortende kasteel redden en probeert zijn dochters uit te huwelijken aan twee rijke Amerikanen die het eigendom willen overnemen.
Jane Austen Book Club The – 2007 AL 1:45 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In dit drama vinden zes leden van een boekenclub hun leven lijken op een moderne versie van de romans van Jane Austen.
Man of the House – 2005 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Texas Ranger Roland Sharp gaat op weg naar de University of Texas om een luidruchtige groep cheerleaders te beschermen.
Red Lights – 2012 12 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Wanneer een legendarische helderziende weer aan het werk gaat, wil een natuurkundige die paranormale activiteit bestudeert bewijzen dat hij een oplichter is.
Redbelt – 2008 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een jiujitsu-meester heeft financiėle problemen en overweegt in de arena om geld te strijden, maar dat druist in tegen zijn filosofie en integriteit.
Steamboy – 2004 6 2:06 uur – ♫ Japans – CC Nederlands
De jonge, geniale uitvinder Ray Steam krijgt een vreemd, bolvormig apparaat met een verbazingwekkende nieuwe energievorm die genoeg stroom voor een heel land levert.
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby – 2006 12 1:48 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
NASCAR-idool Ricky Bobby staat aan de top totdat Formula 1-coureur Jean Girard hem van zijn troon stoot, waarna hij in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Texas Chainsaw Massacre: The Beginning The – 2006 16 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Op een laatste uitje rijden twee broers die naar Vietnam moeten hun Jeep in de prak, wat leidt tot problemen in deze bloederige film over de herkomst van Leatherface.
This Christmas – 2007 12 1:58 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De leden van de familie Whitfield komen voor het eerst in vier jaar samen om Kerst te vieren en grijpen deze gelegenheid aan om hun hart te luchten.
Tinker, Tailor, Soldier, Spy – 2011 16 2:07 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze aangrijpende thriller over spionage tijdens de Koude Oorlog volgt een Engelse spion: is hij een dubbelspion?When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zitten jullie het meest op te wachten op dit moment?
House of Cards? Game of Thrones? Nieuwe eps Better Call Saul?
Of heel iets anders?
Ik kan persoonlijk niet wachten op nieuwe SherlocksMad Men seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meningen verschilllen enorm. Voor mij was het een teleurstelling en niet wat ik er van verwacht had. Heb de serie ook verder niet uitgekeken. Anderen vinden dat er niet zo gezeken moet worden over de serie en dat die best vermakelijk is. Dus kijk en oordeel zelfquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die de serie Marco Polo heeft gekeken of mee bezig is? Wat vinden jullie ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |