Onverwacht. Het leek totaal geen ballentent te zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
Volkscafé 't Kapiteintje in de Sint-Katelijnestraat is dicht. In de plaats komt een Bar Des Amis, een caféconcept dat komt overwaaien uit Gent. De nieuwe zaak opent op 21 maart 2014.
'des Amis'...ahum.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
Volkscafé 't Kapiteintje in de Sint-Katelijnestraat is dicht. In de plaats komt een Bar Des Amis, een caféconcept dat komt overwaaien uit Gent. De nieuwe zaak opent op 21 maart 2014.
Zo'n naam is een garantie voor succes zou je zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Onverwacht. Het leek totaal geen ballentent te zijn.
Pintje onthou ik welquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat de site van Georgette ook erg leerrijk is, al zijn van sommige woorden ook de vertalingen voor mij onbekend:
Brussel woordenlijst voor gebruik door niet-ingewijden
Ket - Kind
Alleď-Zullen!
Clette-Drifter
Castar-Sterke man
Bardaf-Boom
Dracher-Aan regen
Babbeleir-Babbelaars
Dikkenek-Pretentieuze mensen
Froucheleďr-Kieskeurig
Flamoutche-Vlaams
Curieuse neus-Bemoeials
Eękes bęękes !-Beurk !
Godferdoume !-Godverdomme
Faire de son Jan-Om te pronken
Peď-Mannen
Meď-Vrouwen
Pintje-Pils
Tichke-Liefdevolle bijnaam
Ouske ?-WAAR
Stoeffer-Opscheppers
Sale Ket-voal kette
Pottepeď-Grote drinkers
Schijlzat-Dronken
Zottekut-Lichtzinnige vrouwen
Manneke-Manneke
Zwanzeur-Gekscheerders
Tenę, tenę, tenę!-Nou, nou, nou
Ne pas savoir lŕ contre-Onmacht
Schijtzat is in castricum ook gewoon normaalquote:
Ik wilde dit ook juist opmerken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal misschien een typefout zijn, maar er staat schijLzat...
Ohquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal misschien een typefout zijn, maar er staat schijLzat...
Brussel by far.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
Wat is leuker voor een dagje de hort op Antwerpen of Brussel?
dikkenek, manneke en pintje kende ik alquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat de site van Georgette ook erg leerrijk is, al zijn van sommige woorden ook de vertalingen voor mij onbekend:
Brussel woordenlijst voor gebruik door niet-ingewijden
Ket - Kind
Alleď-Zullen!
Clette-Drifter
Castar-Sterke man
Bardaf-Boom
Dracher-Aan regen
Babbeleir-Babbelaars
Dikkenek-Pretentieuze mensen
Froucheleďr-Kieskeurig
Flamoutche-Vlaams
Curieuse neus-Bemoeials
Eękes bęękes !-Beurk !
Godferdoume !-Godverdomme
Faire de son Jan-Om te pronken
Peď-Mannen
Meď-Vrouwen
Pintje-Pils
Tichke-Liefdevolle bijnaam
Ouske ?-WAAR
Stoeffer-Opscheppers
Sale Ket-voal kette
Pottepeď-Grote drinkers
Schijlzat-Dronken
Zottekut-Lichtzinnige vrouwen
Manneke-Manneke
Zwanzeur-Gekscheerders
Tenę, tenę, tenę!-Nou, nou, nou
Ne pas savoir lŕ contre-Onmacht
kortrijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Brussel goed. Maar het zal wel vergelijkbaar zijn, in Brussel zul je wat meer eurocraten tegenkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
Is een aardige uitvalsbasis om brouwerijen in die streek te bezoeken. Struise, Alvinne en Westvleteren o.a.quote:
Antwerpen is prima voor winkelen en een terrasje, maar Brussel heeft veel meer wat echt de moeite waard is om te zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Brussel goed. Maar het zal wel vergelijkbaar zijn, in Brussel zul je wat meer eurocraten tegenkomen.
Gent en Brugge zijn overigens ook leuk. Maar het hangt ervan af wat je wil doen, goede kroegjes heb je in elk Belgisch gehucht wel...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin.
Was laatst in Oostende dat is wel tof, stuk meer glamour dan Scheveningen
Gent is leuker (levendig studentenstadje), Brugge is mooier (net een openluchtmuseum).quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gent en Brugge zijn overigens ook leuk. Maar het hangt ervan af wat je wil doen, goede kroegjes heb je in elk Belgisch gehucht wel...
Brugge was ook tof daar zijn we langs gereden naar Oostende maar leek wel veel op Amsterdam parkeren was net zo'n drama en duur.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gent en Brugge zijn overigens ook leuk. Maar het hangt ervan af wat je wil doen, goede kroegjes heb je in elk Belgisch gehucht wel...
Over homobarren gesproken; al eens ooit bij Georgette in Brussel geweest?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n naam is een garantie voor succes zou je zeggen.
Bar Des Amis vind ik meer de naam voor een homobar.
In Brussel wordt jij wel in elkaar geslagen. In Antwerpen trouwens ook denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Brussel wordt jij wel in elkaar geslagen. In Antwerpen trouwens ook denk ik.
Dat heeft je goffetomme een fortuin gekost. Dat kan niet anders. Wat heb je allemaal op de kop weten te tikken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
Lans mijn Megaman collectie is compleet nu heb ze allemaal
Zeker duurquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
Lans mijn Megaman collectie is compleet nu heb ze allemaal
Ik in Ieper met middelbare schoolquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit in belgische stad geweest buiten antwerpen
Begraafplaatsen WOI?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik in Ieper met middelbare school
NES 1 t/m 6 alles samen 300quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heeft je goffetomme een fortuin gekost. Dat kan niet anders. Wat heb je allemaal op de kop weten te tikken?
Wij zijn vaak in België te vinden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit in belgische stad geweest buiten antwerpen
Alles boxed?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
NES 1 t/m 6 alles samen 300
7 is alleen Japans/ Famiconkostte 15 euro
X 40
X2 70
X3 170
Valt dus alles mee
Mooi 20 jaar oppotten en dan verkopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
NES 1 t/m 6 alles samen 300
7 is alleen Japans/ Famiconkostte 15 euro
X 40
X2 70
X3 170
Valt dus alles mee
Het was vorig jaar de 100 jarige 'verjaardag' van de start van de Groote Oorlog en je werd er echt mee doodgegooid hier. Ik vrees 2018 al...quote:
Nee joh cassette only, heb die zilvervisjes die maken hier alles stuk van papier.quote:
Mapima?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh cassette only, heb die zilvervisjes die maken hier alles stuk van papier.
- Mapima.
Opzich wel terechtquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was vorig jaar de 100 jarige 'verjaardag' van de start van de Groote Oorlog en je werd er echt mee doodgegooid hier. Ik vrees 2018 al...
Of was het sanasoufiquote:
WO2 is interessanter voor ons.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ww1 was op veel vlakken wel machtig interessant.
Uit nederlands perspectief ja. Al heeft het natuurlijk wel het een en ander met elkaar te makenquote:
Oh dat is een user... is vast een suri danquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Of was het sanasoufi
Er was zo'n figuur die bang was voor die beestjes F&F / Worden baby zilvervisjes groter? en dat x100 topics
Uit Feyenoordperspectiefquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit nederlands perspectief ja. Al heeft het natuurlijk wel het een en ander met elkaar te maken
Mocro, enorme dramakipquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat is een user... is vast een suri dan
Ze maken jou niet gek die Belgjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dikkenek, manneke en pintje kende ik al
Klopt wel hoor, maar als je er zoals ik niet mee bent opgegroeid, dan is zo'n heel jaar herdenkingen erg lang.quote:
Klopt ja in nederland vooral ww2. En dan zit je niet zo in ww1quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar als je er zoals ik niet mee bent opgegroeid, dan is zo'n heel jaar herdenkingen erg lang.
Ohjaquote:
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Elan het volgende:
Mijn collega is Surinaams hij is echt superbang voor spinnen als je hem daarmee bang maakt krijg je gerust een klap voor je bek.
Niet westerse Allochtonen en hondenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.
Puppies nog welquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Puppies nog wel![]()
![]()
Nouja ergens begrijp ik het wel, spinnen in Suriname zijn natuurlijk een stuk minder onschuldig voor mensen dan de kruisspin en huisspinnetjes die wij hier hebben rondlopen .
Iakovenko en Eduardo spelen allebei.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gent is leuker (levendig studentenstadje), Brugge is mooier (net een openluchtmuseum).
Fucking apart als het niet in scene gezet isquote:
Honden herkennen vervelend volk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik werd net aangevallen door een hond. Kutbeesten.
Katten
Honden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katten
Moet je je maar gedragen, honden accepteren onbehoorlijk gedrag niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katten
Zeker niet van een inferieur kattenvrouwtjequote:Op woensdag 4 februari 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Honden herkennen vervelend volk.
crewbash TR gemachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij reden meestal zo snel mogelijk door België heen. Afschuwelijk derde wereldland dat het is.
1x bleven we daar op vakantie en stonk het hele land naar het riool
Komt gewoon door jou.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maak een verslag over de wedstrijd van Feyenoord.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet voor middennacht een verslag schrijven en ik moet ook feyenoord kijken.
wat do
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit me af te vragen voor wie dat beter is Feyenoord of Heerenveen.
Ik denk voor Feyenoord. Heerenveen is toch meer van het aantrekkelijke én verzorgde voetbal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit me af te vragen voor wie dat beter is Feyenoord of Heerenveen.
Ja, komen bij mij uit het dorp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paarse spruitjes? Is dat wel puur natuur?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak een verslag over de wedstrijd van Feyenoord.
Dat zal hij vast wel waarderen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Immers heeft voor zwaardere vuren gestaan op de hoek van de straat.
#bijlmerdingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie pauperflatquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet Kapiquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
Katten zijn onbetrouwbaar. Honden zijn echte mensenvrienden. Ik hoop zsm in de gelegenheid te zijn weer een hond te hebben. Al zal het er waarschijnlijk de komende 10 jaar niet van komen ivm werkzaamheden.
Ik liep alleen na te denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je maar gedragen, honden accepteren onbehoorlijk gedrag niet.
waarom vallen ze mij dan aanquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Honden herkennen vervelend volk.
Ja, jullie stonken echt heel erg. Daar hebben ze het nu nog over in België...quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij reden meestal zo snel mogelijk door België heen. Afschuwelijk derde wereldland dat het is.
Het is maar goed dat Tim geen cabaretier is geworden.quote:
Hij wilde nu toch weer darter worden of zoquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Tim geen cabaretier is geworden.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, jullie stonken echt heel erg. Daar hebben ze het nu nog over in België...
Ja, hij is al in training met Barney.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde nu toch weer darter worden of zo
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij is al in training met Barney.![]()
Kg of 50 moet erbijquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]zie hem daarin nog wel succesvol worden ook
Dan moet ik maar crew worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is een Belg beter praat je met wat meer respect over zijn land.
Ik ben geen Belg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Don een Rotterdammer was.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Don een Rotterdammer was.
Wat nog erger is dan een Belg zijn ofc
Beter 39-45 uur weg xDquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar crew worden.
Iedereen iets negatiefs over Polen, gelijk 48 uur weg
Prima idee, wanneer kan je beginnen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar crew worden.
Iedereen iets negatiefs over Polen, gelijk 48 uur weg
Tja ik wacht al 2 jaar op de reactie op mijn sollicitatie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima idee, wanneer kan je beginnen.
Jammer dat je je zo negatief hebt uitgelaten over zwarte piet Danny. Anders was je het al geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik wacht al 2 jaar op de reactie op mijn sollicitatie.
Kan het ook uit solidariteit naar LR niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo negatief hebt uitgelaten over zwarte piet Danny. Anders was je het al geweest.
Ach gelukkig ben ik er nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis die ouwe reus wel. Altijd grappige opmerkingen
Bij jou is het een beetje Russische roulette.quote:
voor mijn stage mag ik mijn flauwe humor nuttig gaan gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij jou is het een beetje Russische roulette.
Of ik moet glimlachen of ik krijg zin om mezelf te verhangen na een flauw woordgrapje
Misschien kun je via je stage met de Betweters in contact komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor mijn stage mag ik mijn flauwe humor nuttig gaan gebruiken
Paar dagen meelopen met Koerd (hoi mrstylo) in Oudewater om de fijne kneepjes van het vak te lerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je via je stage met de Betweters in contact komen.
Samen flauwe grappen met Koerd maken.
Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
Enige om wie ik regelmatig moest glimlachen was HMF-god![]()
Vooral als hij hele stukken van zijn posts in hoofdletters typte om zijn PUNT te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet om eigenlijk iedereen wel lachenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
Vooral als hij hele stukken van zijn posts in hoofdletters typte om zijn PUNT te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel man vooral als het over FC Neuzenvreugd ging, of 2 PSV-topics volspammen over subsidie-boeren die een nieuwe stal moeten bouwen, zijn legendarische vooroudersquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen.
HMF-god kon naar verluidt zelden om jou glimlachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft ook niet ik ken mijn plek op de sociale ladderquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF-god kon naar verluidt zelden om jou glimlachen.
WATquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel dat we vorig jaar een keer een rel hadden in 2013 was dat nog.
En toen ging iedereen op IRC en ging HMF als een soort generaal aanwijzingen egven.
ja was konko grappig misschien weten stylo en DP nog welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En toen ging iedereen op IRC en ging HMF als een soort generaal aanwijzingen egven.
Was toch rond dat gedoe met die stok?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die FOK!stok had hij toch ook? Of Tjacka, die flikker probeerde mij er toen nog in te luizenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was konko grappig misschien weten stylo en DP nog wel
Geloof het wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch rond dat gedoe met die stok?
Ah dat gedoe met de stok. Dat waren de cowboy tijden. Heel Fok! in rep en roer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch rond dat gedoe met die stok?
Kostte me toen wel 3 weken ban terwijl ik nergens wat van af wist.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah dat gedoe met de stok. Dat waren de cowboy tijden. Heel Fok! in rep en roer.![]()
Daar weet ik niks meer vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Elan het volgende:
Mooiste was toen GGMM de SC op slot gooide en iedereen moest huilen.
Dat dreigen met de SC opdoeken was redelijk sneu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Elan het volgende:
Mooiste was toen GGMM de SC op slot gooide en iedereen moest huilen.
Whatsapp ontplofte toen echt...quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah dat gedoe met de stok. Dat waren de cowboy tijden. Heel Fok! in rep en roer.![]()
Heel VBL is zelfs dicht geweest geloof ikquote:
Ik kan me nog zo'n lijst herinneren met alle users erin. En als je niet aangaf dat je de stok niet had, werd je gebanned oid.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heel VBL is zelfs dicht geweest geloof ik
Joey? Been is debiel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef Typisch het volgende:
Van den Berg die door Been genoemd wordt als vervanger voor Clasie.
Mario Been waardeloze commentator is dat zeg, bijna net zo slecht als trainerquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef yvonne het volgende:
Even in de herhaling:
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Bedankt Hansquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kwam door jou toch, of althans men gaf jou de schuld.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:51 schreef yvonne het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Kindjes zijn boos op papa en mamma, kindjes gaan daarom de zandkasteeltjes van onschuldige kindjes in elkaar trappen.
Kort samengevat wat de hele grap was.
Er zijn een hele bende misverstanden en die ga ik nu oplossen, doe ermee wat je wilt.
Allereerst, jullie groep is minder hecht dan je denkt, ik krijg uit diverse richtingen dm's, pm's van users over wat er speelt, waar men zich van distantieert en regelrechte verontschuldigingen.
Al tijden.
Dus is het een vrij kleine groep die het voor een ander verpest, en daardoor mede schuld draagt aan de gevolgen.
Ik kan nu een heel verhaal ophangen maar dat gaat niet werken.
Kanker: ja leuk, haha, over heel FOK! en in iedere post 6x is al een stuk minder grappig,
het is weer een hype aan het worden maar dat was het al onder de breezermeisjes in 2002.
Jullie lopen dus achter. Dus ja, daar gaat op gemod worden, en ja dan verdwijnen er posst want zoals de zittende mods hier wel weten, weghalen gaat gewoon sneller als je een topic hebt met 6000 kankers.
Noord-Korea, ook al zo enorm hilarisch, 3x ongeveer, maar NK loopt uit naar NaziHahazetdecrewtegendemuurenschietzeaf.
Tsja, ik weet niet precies hoe jullie dit zien, maar de policy op FOK! geldt ook voor VBL.
VBL is geen vrijstaat binnen FOK!, we hebben heel lang zaken door de vingers gezien omdat dat gevraagd werd door zo'n beetje alle mods door de jaren heen, in livetopics kan het snel gaan en kan er gescholden worden.
Alleen: het schelden gebeurt nu structureel alleen in de SC waar toch écht geen livewedstrijd te vinden is..
Overvallen van andere fora, nee nou dát is leuk, zelden zo gelachen, ook zo verschrikkelijk origineel.
Als je dat soort grappen uitvoert moet je niet raar staan te kijken dat je gemodereert wordt.
Tl:tr
De policy geldt ook voor de VBL sc, meer is het eigenlijk niet.
Oh en dat kankergescheld heeft niks met google te maken maar met het feit dat heel FOK! een en al kankergedoe begon te worden, daar wordt op gemod, en dat gaat toch ook echt voor de VBL sc op, wat dat aangaat wilde ik dat Stief er nog was..
Lange bans, die krijgen alle users die aangeven geen zak om de policy te geven en gewoon door te gaan met hun gedrag, simpel.
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Heeft hij nou nog geen nieuwe club.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef Typisch het volgende:
Die postte daar laatst weer ja onder kloontjequote:Op woensdag 4 februari 2015 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
GRTD had hem zogenaamd ook een keer gestolen.
Maar dat was een bepaalde user die zich als man EN vrouw voordoet.
Sinterklaas rel was ergerquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen had je zeker teveel hosselsquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Logisch dat ik niet bij die fok stok werd genoemd. Was in de tijd dat ik redelijk afwezig was
Heel vreemd persoon was dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die postte daar laatst weer ja onder kloontje
Ik stond er eerst wel op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Logisch dat ik niet bij die fok stok werd genoemd. Was in de tijd dat ik redelijk afwezig was
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel vreemd persoon was dat.
Vooral toen hij zn beide kloons liet meeten met elkaar bij de mac en binnen 5 seconde van elkaar af gingen posten in GRTD hoe leuk het was.
HMF heeft wel verdacht veel weg van een profeet ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof de profeet daar tijd voor heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral toen hij zn beide kloons liet meeten met elkaar bij de mac en binnen 5 seconde van elkaar af gingen posten in GRTD hoe leuk het was.
En toen ging ie een facebook maken voor zn vrouwelijke kloon en dat account was dus 1 uur geleden gemaakt met fotos van internet en 3 vriendenquote:
hoe wisten jullie dat het kloons warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie HMF niet erkent als profeet mist dingen in zijn leven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF heeft wel verdacht veel weg van een profeet ja.
Hij slaat onzin uit en het grootste deel hobbelt achter die konijnenkeutel aan
Druk met studie. Als ik een "hossel" heb zit ik juist meer op foksquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had je zeker teveel hossels
Zal wel door je gedrag komenquote:
Dat was zo duidelijk, vooral door de post boven jequote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe wisten jullie dat het kloons waren
Is dat die Jhali of zo die stuurde me nog naaktpics toen, maar vond haar niet dik jullie allemaal wel dus vraag me af van wie die pics warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen ging ie een facebook maken voor zn vrouwelijke kloon en dat account was dus 1 uur geleden gemaakt met fotos van internet en 3 vrienden
Nee, weet de naam niet meer. Hij post nog wel in FOK!stok onder zn vrouwelijke kloon.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat die Jhali of zo die stuurde me nog naaktpics toen, maar vond haar niet dik jullie allemaal wel dus vraag me af van wie die pics waren
Serieusquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, weet de naam niet meer. Hij post nog wel in FOK!stok onder zn vrouwelijke kloon.
En die fotos heb ik laatst ook gezien, die is dus echt viesdik dus weet niet wat je heb gekregen.
waarom zit je dan meer op fokquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Druk met studie. Als ik een "hossel" heb zit ik juist meer op foks.
Nee maat 38 was dat echt niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Gewoon normale pics man denk maat 38 max. Kregen we nog weer ruzie daarover![]()
Wel serieus fucked up ben je als je zogenaamd met je kloon in de maccie gaat zitten![]()
Gewoon een leuke trollquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Gewoon normale pics man denk maat 38 max. Kregen we nog weer ruzie daarover![]()
Wel serieus fucked up ben je als je zogenaamd met je kloon in de maccie gaat zitten![]()
Nee, dat was zo doorzichtig. En dan wordt het wat treurig als je hem een maand of 3 volhoud om dan opeens niet meer te postenquote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zit je dan meer op fok
Dan heb je toch juist wat anders aan je hoofd. Studie kan je lekker laten gaan
misschien voor de restquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Trolls zijn alleen leuk als ze ten koste van een ander gaan toch.
Weet ik, maar ben nog aan het werk. Zo ff geen stream aanslingeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zo gaat Feyenoord beginnen.
ga je nou wel ga je nou niet een stream aanslingeren?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben nog aan het werk. Zo ff geen stream aanslingeren.
Lekker overwerkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben nog aan het werk. Zo ff geen stream aanslingeren.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga je nou wel ga je nou niet een stream aanslingeren?
Ik faalde daar ook hard jaquote:
Als je ambtenaar was je geweest was dat ook meteen het einde van de dag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, had vandaag een lange lunch.
wat stond er op het menuquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, had vandaag een lange lunch.
Ik kreeg mijn eten pas zo laat, dat de meeste anderen inmiddels al klaar waren. Was een beetje jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je ambtenaar was je geweest was dat ook meteen het einde van de dag.
Huisgemaakte terrine van gerookte fazantenborst en boschampignonsquote:
Heeft Kapi dit gekookt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huisgemaakte terrine van gerookte fazantenborst en boschampignons
Fazant supręme ŕ la Brabançonne, gesmoord witloof
Krokante kastanjemousse, cognac palet, gepralineerd bladerdeeggebak
Hoe heb je dat eigenlijk opgelost met die lunch na ajax-Feyenoord?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huisgemaakte terrine van gerookte fazantenborst en boschampignons
Fazant supręme ŕ la Brabançonne, gesmoord witloof
Krokante kastanjemousse, cognac palet, gepralineerd bladerdeeggebak
Ik heb geen idee meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe heb je dat eigenlijk opgelost met die lunch na ajax-Feyenoord?
Zouden ze nog warm zijn?quote:
Toch niets mis mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb nu zes wijntjes op en ik moet er nog tien.
Of hij was homo en wil je in je kont neuken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zag een Lotto Jumbo ploegleiderswagen rijden en de bestuurder checkte me uit![]()
Denk dat ik gescout ben jongens
Wist niet dat ze nog een materiaalman zochtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zag een Lotto Jumbo ploegleiderswagen rijden en de bestuurder checkte me uit![]()
Denk dat ik gescout ben jongens
Heb je weer teveel homo-erotische porno gekeken kano? Niet iedere situatie in het leven loopt uit op homo-seks.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hij was homo en wil je in je kont neuken.
Dat lijkt me waarschijnlijker in dat wereldje ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En waarom staat jouw 70 km niet op stravaquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ons kwetsbare verbond met een dolk in de rug vermoord.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker in dat wereldje ja.
Het was een grap Knut.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ons kwetsbare verbond met een dolk in de rug vermoord.
Vanaf nu vind ik alle Amerikaanse sporten weer stom en suf
Werd tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ons kwetsbare verbond met een dolk in de rug vermoord.
Vanaf nu vind ik alle Amerikaanse sporten weer stom en suf
Is hij gelijk z'n fiets en schoenen kwijtquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een grap Knut.
Je mag bij mijn familie komen slapen als je de tour van Polen gaat rijden.
Mijn familie zijn geen zigeuners.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Is hij gelijk z'n fiets en schoenen kwijt
GO BRADYquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een grap Knut.
Je mag bij mijn familie komen slapen als je de tour van Polen gaat rijden.
Feyenoord verloren Knut.quote:
Waarom zou je daaraan mee willen doen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Dven het volgende:
Naked and afraid wil alleen maar muricans![]()
![]()
Kutzooi. Had nog wat druk op Ajax betekend. Die hebben morgen vrij spel.quote:
Tenzij je graag gaat wielrennen dan wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je weer teveel homo-erotische porno gekeken kano? Niet iedere situatie in het leven loopt uit op homo-seks.
link?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus heeft IS ergens een tv studio veroverd ofzo?
Zo'n profi filmpje maken lukt niet in Hilversum hoor.
Vakantie, survival, misschien wel een lekker wijf.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou je daaraan mee willen doen?
Je moet dat filmpje van de Braziliaanse politieagent kijken, schiet op een rijdende auto en headshot. Doet deur open en het bloed spuit eruit.. Staat op dumpert ergens..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadver close up
Waarom kijk ik dit
Even kijken, ondertussen kan je dit zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ordaanse_piloot.html
Het begin is net een soort CSI Woestijnland
Moet kunnen maat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Typisch het volgende:
straks effe de straat om een random iemand neersteken
Let's bring them democracy!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ordaanse_piloot.html
Het begin is net een soort CSI Woestijnland
USA USAquote:
Democratie de reden van al het gekanker op de wereld.quote:
FSAquote:
IS is gemaakt door de USA, dus die gaat lang nog niet weg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Ach IS heeft een grote bek, maar als we echt willen , kunnen we ze binnen een dag van de kaart vegen. De strijders dan.
Zionistisch complot ja?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
IS is gemaakt door de USA, dus die gaat lang nog niet weg.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnbaar wel ja, toen het allemaal nog net begon was er een heel artikel over iets met Israel en USA..
Verder wil de IS dit maken:
[ afbeelding ]
IS bestaat nog in deze vorm omdat de VS zich inhoudt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef Smoofie het volgende:
ZOuden ze zelf werkelijk geloven dat ze zouden kunnen winnen van het westen?
VS heeft geen zin meer in een conflict. Maar als IS ooit iets doet op US grondgebied, iets zoals in parijs, dan is het denk ik snel voorbij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
IS bestaat nog in deze vorm omdat de VS zich inhoudt.
En omdat Obama ze in het zadel heeft geholpen door ze te bewapenen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
IS bestaat nog in deze vorm omdat de VS zich inhoudt.
Je moet Bitter Lake kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En omdat Obama ze in het zadel heeft geholpen door ze te bewapenen.
Manmanmanman
Tot ze terugkomenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Hell, ik vind het wel slim eigenlijk, laat elke mongol maar lekker naar IS gebied gaan, hebben we ze allemaal op 1 hoop.
Ik had 15 upvotes vannacht op reddit comment door evolutietheorie te verdedigen op /r/christianityquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet Bitter Lake kijken.
Smoofie ook trouwens.
Waar gaat dat over?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet Bitter Lake kijken.
Smoofie ook trouwens.
Dat is netjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had 15 upvotes vannacht op reddit comment door evolutietheorie te verdedigen op /r/christianity
leuk he
Ik post alleen op /r/christanityquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is netjes.
Ik heb bijna 75 upvotes nu geloof ik, ben nog niet echt actief daar. Altijd veel gelezen en begin vorige maand toch maar eens een accountje aangemaakt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik post alleen op /r/christanity
en daar krijg ik soms nog wel eens 30 downvotes op een comment
Ingecalculeerde nederlaag. Helaas zijn dat er dit seizoen wat veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef Dven het volgende:
Was dit de play-offnederlaag voor Feyenoord?
Ze hebben Liberiaquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Aah, lijkt wel een goede docu Typisch, maar veel ervan is wel bekend toch? Saudi's met hun wahabitisme, jarenlang bescherm door de US of A. US of A die telkens faalt in het MO en het tegenovergestelde bereikt etc.
Allemaal omdat de US of A iets niet heeft wat de EU wel heeft.
Koloniaal verleden.
Serieus, de US of A mist de kennis om een volk te onderdrukken en een ander deel voor zich te winnen.quote:
Ze kunnen hun eigen land niet eens onder controle houden, daar heerst in sommige gebieden net zoveel armoede als in Afrika. Ze zijn te overextended dat hele USA gebeuren, gewoon in verschillende landen delen dat continent. Ze hebben wel leuk staten daar, maar uiteindelijk valt het allemaal onder 1.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus, de US of A mist de kennis om een volk te onderdrukken en een ander deel voor zich te winnen.
USA is prima , het is gewoon oneerlijke verdeling. Maar dat hebben allo anglosaksische landen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze kunnen hun eigen land niet eens onder controle houden, daar heerst in sommige gebieden net zoveel armoede als in Afrika. Ze zijn te overextended dat hele USA gebeuren, gewoon in verschillende landen delen dat continent. Ze hebben wel leuk staten daar, maar uiteindelijk valt het allemaal onder 1.
Het is veel te groot, gewoon niet meer in controle te krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
USA is prima , het is gewoon oneerlijke verdeling. Maar dat hebben allo anglosaksische landen.
Dat valt mee. Het romeinse rijk heeft honderden jaren goed gefunctioneerd. Dat zonder moderne technologie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is veel te groot, gewoon niet meer in controle te krijgen
Zelfs die zogenaamde oneerlijke verdeling valt wel meequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
USA is prima , het is gewoon oneerlijke verdeling. Maar dat hebben allo anglosaksische landen.
Yep, maar met moderne technologie zal dat nooit gebeuren, daar kon je nog dingen geheim houden, nu nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt mee. Het romeinse rijk heeft honderden jaren goed gefunctioneerd. Dat zonder moderne technologie.
Blijkbaar wel, want we weten zat dingen nog niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yep, maar met moderne technologie zal dat nooit gebeuren, daar kon je nog dingen geheim houden, nu niet
Maar genoeg ook wel, vroeger met nu vergelijken kan niet dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want we weten zat dingen nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |