crewbash TR gemachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij reden meestal zo snel mogelijk door België heen. Afschuwelijk derde wereldland dat het is.
1x bleven we daar op vakantie en stonk het hele land naar het riool
Komt gewoon door jou.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maak een verslag over de wedstrijd van Feyenoord.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet voor middennacht een verslag schrijven en ik moet ook feyenoord kijken.
wat do
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit me af te vragen voor wie dat beter is Feyenoord of Heerenveen.
Ik denk voor Feyenoord. Heerenveen is toch meer van het aantrekkelijke én verzorgde voetbal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit me af te vragen voor wie dat beter is Feyenoord of Heerenveen.
Ja, komen bij mij uit het dorp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paarse spruitjes? Is dat wel puur natuur?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak een verslag over de wedstrijd van Feyenoord.
Dat zal hij vast wel waarderen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Immers heeft voor zwaardere vuren gestaan op de hoek van de straat.
#bijlmerdingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie pauperflatquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet Kapiquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
Katten zijn onbetrouwbaar. Honden zijn echte mensenvrienden. Ik hoop zsm in de gelegenheid te zijn weer een hond te hebben. Al zal het er waarschijnlijk de komende 10 jaar niet van komen ivm werkzaamheden.
Ik liep alleen na te denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je maar gedragen, honden accepteren onbehoorlijk gedrag niet.
waarom vallen ze mij dan aanquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Honden herkennen vervelend volk.
Ja, jullie stonken echt heel erg. Daar hebben ze het nu nog over in België...quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij reden meestal zo snel mogelijk door België heen. Afschuwelijk derde wereldland dat het is.
Het is maar goed dat Tim geen cabaretier is geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |