Ze maken jou niet gek die Belgjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dikkenek, manneke en pintje kende ik al
Klopt wel hoor, maar als je er zoals ik niet mee bent opgegroeid, dan is zo'n heel jaar herdenkingen erg lang.quote:
Klopt ja in nederland vooral ww2. En dan zit je niet zo in ww1quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar als je er zoals ik niet mee bent opgegroeid, dan is zo'n heel jaar herdenkingen erg lang.
Ohjaquote:
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Elan het volgende:
Mijn collega is Surinaams hij is echt superbang voor spinnen als je hem daarmee bang maakt krijg je gerust een klap voor je bek.
Niet westerse Allochtonen en hondenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.
Puppies nog welquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die enorme reuzen die bang zijn voor kleine beestjes. Ik zag laatst ook een filmpje van zo'n enorme vechtersbaas die bang was voor puppies.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Puppies nog wel![]()
![]()
Nouja ergens begrijp ik het wel, spinnen in Suriname zijn natuurlijk een stuk minder onschuldig voor mensen dan de kruisspin en huisspinnetjes die wij hier hebben rondlopen .
Iakovenko en Eduardo spelen allebei.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gent is leuker (levendig studentenstadje), Brugge is mooier (net een openluchtmuseum).
Fucking apart als het niet in scene gezet isquote:
Honden herkennen vervelend volk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik werd net aangevallen door een hond. Kutbeesten.
Katten
Honden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katten
Moet je je maar gedragen, honden accepteren onbehoorlijk gedrag niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katten
Zeker niet van een inferieur kattenvrouwtjequote:Op woensdag 4 februari 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Honden herkennen vervelend volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |