Hij wilde nu toch weer darter worden of zoquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Tim geen cabaretier is geworden.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, jullie stonken echt heel erg. Daar hebben ze het nu nog over in België...
Ja, hij is al in training met Barney.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde nu toch weer darter worden of zo
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij is al in training met Barney.![]()
Kg of 50 moet erbijquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]zie hem daarin nog wel succesvol worden ook
Dan moet ik maar crew worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is een Belg beter praat je met wat meer respect over zijn land.
Ik ben geen Belg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Don een Rotterdammer was.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Don een Rotterdammer was.
Wat nog erger is dan een Belg zijn ofc
Beter 39-45 uur weg xDquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar crew worden.
Iedereen iets negatiefs over Polen, gelijk 48 uur weg
Prima idee, wanneer kan je beginnen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar crew worden.
Iedereen iets negatiefs over Polen, gelijk 48 uur weg
Tja ik wacht al 2 jaar op de reactie op mijn sollicitatie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima idee, wanneer kan je beginnen.
Jammer dat je je zo negatief hebt uitgelaten over zwarte piet Danny. Anders was je het al geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik wacht al 2 jaar op de reactie op mijn sollicitatie.
Kan het ook uit solidariteit naar LR niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo negatief hebt uitgelaten over zwarte piet Danny. Anders was je het al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |