Ach gelukkig ben ik er nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis die ouwe reus wel. Altijd grappige opmerkingen
Bij jou is het een beetje Russische roulette.quote:
voor mijn stage mag ik mijn flauwe humor nuttig gaan gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij jou is het een beetje Russische roulette.
Of ik moet glimlachen of ik krijg zin om mezelf te verhangen na een flauw woordgrapje
Misschien kun je via je stage met de Betweters in contact komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor mijn stage mag ik mijn flauwe humor nuttig gaan gebruiken
Paar dagen meelopen met Koerd (hoi mrstylo) in Oudewater om de fijne kneepjes van het vak te lerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je via je stage met de Betweters in contact komen.
Samen flauwe grappen met Koerd maken.
Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
Enige om wie ik regelmatig moest glimlachen was HMF-god![]()
Vooral als hij hele stukken van zijn posts in hoofdletters typte om zijn PUNT te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet om eigenlijk iedereen wel lachenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
Vooral als hij hele stukken van zijn posts in hoofdletters typte om zijn PUNT te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel man vooral als het over FC Neuzenvreugd ging, of 2 PSV-topics volspammen over subsidie-boeren die een nieuwe stal moeten bouwen, zijn legendarische vooroudersquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen.
HMF-god kon naar verluidt zelden om jou glimlachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft ook niet ik ken mijn plek op de sociale ladderquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF-god kon naar verluidt zelden om jou glimlachen.
WATquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel dat we vorig jaar een keer een rel hadden in 2013 was dat nog.
En toen ging iedereen op IRC en ging HMF als een soort generaal aanwijzingen egven.
ja was konko grappig misschien weten stylo en DP nog welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En toen ging iedereen op IRC en ging HMF als een soort generaal aanwijzingen egven.
Was toch rond dat gedoe met die stok?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die FOK!stok had hij toch ook? Of Tjacka, die flikker probeerde mij er toen nog in te luizenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was konko grappig misschien weten stylo en DP nog wel
Geloof het wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch rond dat gedoe met die stok?
Ah dat gedoe met de stok. Dat waren de cowboy tijden. Heel Fok! in rep en roer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch rond dat gedoe met die stok?
Kostte me toen wel 3 weken ban terwijl ik nergens wat van af wist.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah dat gedoe met de stok. Dat waren de cowboy tijden. Heel Fok! in rep en roer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |