tuurlijk worden ze groterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
Nee, ze worden zo groot als olifanten.Wat denk je zelf nou, denk nou eens na.
Je hebt zelf het antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
tuurlijk worden ze groterdie echte grote waren toch ook ooit klein?
ik slaap altijd met muskietennet....heb ooit s'ochtends toen ik wakker werd een grote zilvervis erop zien lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die groeien ja en ze voeden zich met menselijk bloed
NEEEEEEEEEEEEEE ik dacht dat je sarcastisch wasquote:
Misschien moet je nu je raam eens wat vaker opendoen zodat de luchtvochtigheid in je kamer wat lager gaat worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE ik dacht dat je sarcastisch was![]()
wat is het weer ook weer kut....wanneer wordt het nou -5 graden zodat ik mijn raam de hele dag open gooi en die beesten laat doodvriezen
en jij denkt dat ik niet allang alles heb uitgezocht over wat ik er tegen kan doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien moet je nu je raam eens wat vaker opendoen zodat de luchtvochtigheid in je kamer wat lager gaat worden.
Spuitbus met gif dan maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik niet allang alles heb uitgezocht over wat ik er tegen kan doen?
Alle plinten/gaatjes zijn netjes gevuld. Op een bureau en kast en kachelen bed na (waar ze ongetwijfeld achter schuilen) heb ik niets. Boeken zit in plastic, kleding heb ik in de kamer van mijn broer geplaatst...karton is nooit aanwezig etc. Verder heb ik mijn raam dagelijks open tot het donker wordt en die kutmuggen mijn kamer beginnen aan te vallen.
BEESTJES
Hebbben we ook gedaan!!! Toen werd het juist gevaarlijk! die beesten zaten boven mijn deur (bij het plafond is aan beide kanten een gleuf) dus mijn vader daar spuiten.....wat eruit kwam rennenquote:
Die echte grote waren eerst larves. Ik denk dat ze zich op ware grootte ontpoppen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
tuurlijk worden ze groterdie echte grote waren toch ook ooit klein?
Die beesten proberen natuurlijk wel aan de dood te ontkomen, ze zijn niet helemaal achterlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hebbben we ook gedaan!!! Toen werd het juist gevaarlijk! die beesten zaten boven mijn deur (bij het plafond is aan beide kanten een gleuf) dus mijn vader daar spuiten.....wat eruit kwam rennende dagen daarna vond ik die beesten overal in mijn kamer en ipv kleine waren het ineens grote. Gedurende die nachtmerrie periode vond ik die ene dus op mijn muggennet. Gelukkig kregen we toen te maken met een dag waarop het buiten stormde en regende. Ik natuurlijk mijn raam open! Het was zo koud dat ik er 5 uit mijn kamer de gang op zag vluchten
wanneer krijgen we weer storm
hopelijk heb je gelijk, want er zijn hier veel kleine (gelukkig zoals ik al aangaf kleiner dan een mier). Die kleine trekken zich niets aan van de luchtvochtigheid hoor. Volgens mij hebben die ook geen last van -5 graden. Ik heb mijn raam de hele dag open gehad, maar die kleine zit gewoon de hele dag op mijn plafond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die echte grote waren eerst larves. Ik denk dat ze zich op ware grootte ontpoppen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Die beesten proberen natuurlijk wel aan de dood te ontkomen, ze zijn niet helemaal achterlijk.Gewoon doorgaan en alle kiertjes en schuilplekken blijven bespuiten zodat je alle generaties te pakken krijgt.
mijn bed staat ook net niet tegen de muur....en ik weet niet of ze via de palen naar boven kunnen (die zijn glad) maar volgens mij kunnen ze van het plafond vallen. Geloof me licht in mijn eigen kamer staat standaard aan. Zelfs de gordijnen laat ik open (kan ik altijd sos gebaren naar de buren mochten die beesten mij willen vermoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef koekii het volgende:
Komen ze alleen in jouw kamer? Ik heb ook last van zilvervisjes. Mijn bed staat net niet tegen de muur en voor het donker is gaat mijn ganglicht gaan (die overigens naar alle hoeken van de kamers straalt) waardoor ze moeilijk tevoorschijn komen.
Vervang je gordijnen door lamellen. Ik had er juist last van dat ze op de gordijnen zaten. Je moet blij zijn dat je van die hele kleine zilvervisjes hebt. Ik heb alleen maar van die grotequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn bed staat ook net niet tegen de muur....en ik weet niet of ze via de palen naar boven kunnen (die zijn glad) maar volgens mij kunnen ze van het plafond vallen. Geloof me licht in mijn eigen kamer staat standaard aan. Zelfs de gordijnen laat ik open (kan ik altijd sos gebaren naar de buren mochten die beesten mij willen vermoorden)
heb al lamellen....weet je wat het nou is die beesten kunnen toch ook niet weg? Waar moeten ze heen? We wonen in een rijtjeshuis....ze zitten ook bij de buren (die mijn suggestie: LATEN WE DE BESTRIJDINGSDIENST bellen 'raar' noemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef koekii het volgende:
[..]
Vervang je gordijnen door lamellen. Ik had er juist last van dat ze op de gordijnen zaten. Je moet blij zijn dat je van die hele kleine zilvervisjes hebt. Ik heb alleen maar van die grote
Ze zijn liever lui dan moe, daarom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
weet iemand trouwens waarom die beesten zo lang stilzitten? Ik wil die kleine best dood maken, maar dan heb ik de kans dat die idd juist op mijn bed valt
die kleine mag best blijven, maar niet boven mijn bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn liever lui dan moe, daarom.
Mijn broertje en de stofzuigerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb al lamellen....weet je wat het nou is die beesten kunnen toch ook niet weg? Waar moeten ze heen? We wonen in een rijtjeshuis....ze zitten ook bij de buren (die mijn suggestie: LATEN WE DE BESTRIJDINGSDIENST bellen 'raar' noemen)
die grotehoe durf je nog in je kamer te zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |