Heel vreemd persoon was dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die postte daar laatst weer ja onder kloontje
Ik stond er eerst wel op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Logisch dat ik niet bij die fok stok werd genoemd. Was in de tijd dat ik redelijk afwezig was
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel vreemd persoon was dat.
Vooral toen hij zn beide kloons liet meeten met elkaar bij de mac en binnen 5 seconde van elkaar af gingen posten in GRTD hoe leuk het was.
HMF heeft wel verdacht veel weg van een profeet ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof de profeet daar tijd voor heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral toen hij zn beide kloons liet meeten met elkaar bij de mac en binnen 5 seconde van elkaar af gingen posten in GRTD hoe leuk het was.
En toen ging ie een facebook maken voor zn vrouwelijke kloon en dat account was dus 1 uur geleden gemaakt met fotos van internet en 3 vriendenquote:
hoe wisten jullie dat het kloons warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie HMF niet erkent als profeet mist dingen in zijn leven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF heeft wel verdacht veel weg van een profeet ja.
Hij slaat onzin uit en het grootste deel hobbelt achter die konijnenkeutel aan
Druk met studie. Als ik een "hossel" heb zit ik juist meer op foksquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had je zeker teveel hossels
Zal wel door je gedrag komenquote:
Dat was zo duidelijk, vooral door de post boven jequote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe wisten jullie dat het kloons waren
Is dat die Jhali of zo die stuurde me nog naaktpics toen, maar vond haar niet dik jullie allemaal wel dus vraag me af van wie die pics warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen ging ie een facebook maken voor zn vrouwelijke kloon en dat account was dus 1 uur geleden gemaakt met fotos van internet en 3 vrienden
Nee, weet de naam niet meer. Hij post nog wel in FOK!stok onder zn vrouwelijke kloon.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat die Jhali of zo die stuurde me nog naaktpics toen, maar vond haar niet dik jullie allemaal wel dus vraag me af van wie die pics waren
Serieusquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, weet de naam niet meer. Hij post nog wel in FOK!stok onder zn vrouwelijke kloon.
En die fotos heb ik laatst ook gezien, die is dus echt viesdik dus weet niet wat je heb gekregen.
waarom zit je dan meer op fokquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Druk met studie. Als ik een "hossel" heb zit ik juist meer op foks.
Nee maat 38 was dat echt niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Gewoon normale pics man denk maat 38 max. Kregen we nog weer ruzie daarover![]()
Wel serieus fucked up ben je als je zogenaamd met je kloon in de maccie gaat zitten![]()
Gewoon een leuke trollquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Gewoon normale pics man denk maat 38 max. Kregen we nog weer ruzie daarover![]()
Wel serieus fucked up ben je als je zogenaamd met je kloon in de maccie gaat zitten![]()
Nee, dat was zo doorzichtig. En dan wordt het wat treurig als je hem een maand of 3 volhoud om dan opeens niet meer te postenquote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zit je dan meer op fok
Dan heb je toch juist wat anders aan je hoofd. Studie kan je lekker laten gaan
misschien voor de restquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Trolls zijn alleen leuk als ze ten koste van een ander gaan toch.
Weet ik, maar ben nog aan het werk. Zo ff geen stream aanslingeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zo gaat Feyenoord beginnen.
ga je nou wel ga je nou niet een stream aanslingeren?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben nog aan het werk. Zo ff geen stream aanslingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |