abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149098556

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaams gewicht een mooi uitgangspunt.

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Kcal bijhouden
De handigste manier om af te vallen en om te weten wat je naar binnen werkt aan kcal’s is kcal’s tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje met het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+

[ Bericht 24% gewijzigd door CrunchySelf op 27-01-2015 19:57:54 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:47:53 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149098693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom is dat dan? Omdat je dan geen toevoegingen meekrijgt? OF omdat in de shake eigenlijk "kunstmatige" eiwitten zijn?
Omdat sowieso shakes snelle eiwitten zijn en je wilt niet alleen maar snelle maar ook langzame eiwitten. Er is een hele discussie... Gaat met name om de biologische waarde van de eiwitten die je eet.
Zijn het wel/niet volwaardige aminostructuren. Punt is dat je ze uit verschillende bronnen moet halen. Dus niet alleen uit shakes. Maar ook uit voeding. En dan zowel uit eieren, melk, vis, vlees, ect.

Een shake is een aanvulling, geen vervanging. Maaltijd heeft altijd de voorkeur boven shake. Maar ik red dat niet met puur en enkel maaltijden.

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Q heeft het hele tijd over 1,5/2 g p kg lichaamsgewicht, maar waar dat precies op is gebaseerd weet ik nog niet :P

Maar puik plan ^O^
Om spier aan te zetten doe je KT. Wil je het maximale uit je KT halen = massa aanzetten dan heb je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig. Even gejat uit de bodybuildingtopic OP, want scheelt typen:

quote:
Let vooral op je eiwitinname! Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.
Ikzelf ga richting de 3. Zat gisteren op 2.8 vandaag op 2.7

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Sukkel :') Link weg kunnen houden? :P

Ja :') Mo was erbij dus die pakte Link. 2de keer al. Polio denk ofzo :')

quote:
Makes sense ja. Ik ben benieuwd :D
Ik ook :D

quote:
Nog geen last van gehad, benieuwd als dat gaat komen. Het spoort momenteel toch niet :P
Dat meeeeurt :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149098695
Als je veel KT doet is de regel inderdaad 2x je eigen lichaamsgewicht in gram eiwit. Doe je niet zo zwaar KT volstaat 1.5x je eigen lichaamsgewicht ook wel denk ik :)
pi_149098723
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Een shake is een aanvulling, geen vervanging. Maaltijd heeft altijd de voorkeur boven shake. Maar ik red dat niet met puur en enkel maaltijden.
Shake is inderdaad makkelijke manier om 25-30 gram eiwit naar binnen te werken. En wat je zegt, eiwitten uit verschillende bronnen halen. Shake is puur aanvulling op het normale eten. :Y
pi_149098735
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef sanger het volgende:
Uhuh, mijn vrouw begon ook al te klagen dat ik veel duurder eet tegenwoordig :P

Voorheen ontbeet ik niet (minder brood en beleg), at geen kwark, tussen de middag haalde ik vaak wat (dus ook niet ten koste van boodschappen budget) :P Maar mijn tegenargument was dat ik geen sapjes, cola meer drink en geen snoep en chips meer eet. Moet min of meer break even zijn :D
Hier zijn de boodschappen juist iets goedkoper geworden. :D Vooral omdat de porties avondeten veel kleiner zijn geworden. :@
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:49:53 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149098737
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Na wat ik las in dat linkje z'n eiwitten nodig voor heel veel belangrijke dingen in het lichaam, vooral tijdens afvallen en sporten.

Uit artikel:

[..]

Eiwitten in het algemeen zit in van alles, maar Whey shakes bevat een hoge concentratie en zover ik begreep is het een ander soort eiwit. Dit eiwit wordt snel opgenomen door het lichaam en omgezet naar wat het nodig heeft.

Dus als je uit normale voeding komt aan je eiwitten (volgens artikel 100g voor vrouw, 150g voor man minimum) dan niet, maar anders is het geschikt.

En dit:

[..]

Tenminste, zover ben ik met het inlezen in de stof :Y)
Voor mensen met overgewicht of mensen die niet aan krachtsport/fitness/duurtraining doen zit je gemiddeld tussen de 0.8g en 1g per kg lichaams gewicht aan eiwitten.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:50:41 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149098757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Shake is inderdaad makkelijke manier om 25-30 gram eiwit naar binnen te werken. En wat je zegt, eiwitten uit verschillende bronnen halen. Shake is puur aanvulling op het normale eten. :Y
Zeker als je in de cut zit is shake een uitkomst. :Y
pi_149098924
Het hele bulken en cutten is toch ook niet geheel oncontroversieel? Ik las laatst een blogpost van een personal trainer die expres 'dik' was geworden (ik denk dat hij nog steeds niet boven 15% vet kwam) om te voelen of het waar was wat zijn klanten zeiden over hoe lastig het gewicht eraf ging. Hij claimde dat het inderdaad veel moeilijker was om vanuit dat hogere gewicht weer terug afgetraind te raken, dan dat het daarvoor was geweest om van 'magere' man een gespierde man te worden (waarbij hij dus niet ging bulken)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149098970
quote:

[..]

Omdat sowieso shakes snelle eiwitten zijn en je wilt niet alleen maar snelle maar ook langzame eiwitten. Er is een hele discussie... Gaat met name om de biologische waarde van de eiwitten die je eet.
Zijn het wel/niet volwaardige aminostructuren. Punt is dat je ze uit verschillende bronnen moet halen. Dus niet alleen uit shakes. Maar ook uit voeding. En dan zowel uit eieren, melk, vis, vlees, ect.

Whey is de snelle variant, maar je hebt ook caseine eiwit (shakes :P) dit is de langzame variant :) Maar ik snap dat uit voeding de voorkeur heeft :)

quote:
[..]

Om spier aan te zetten doe je KT. Wil je het maximale uit je KT halen = massa aanzetten dan heb je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig. Even gejat uit de bodybuildingtopic OP, want scheelt typen:

Thx. Wel topic bedoel je btw?

quote:
[..]

[..]

Ja :') Mo was erbij dus die pakte Link. 2de keer al. Polio denk ofzo :')

_O-

quote:
[..]

Ik ook :D

[..]

Dat meeeeurt :D
:P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:07:34 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149099168
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, maar buiten de deur lunchen in de middag tikt ook wel aan. Zou wel break even moeten kunnen ja lijkt me.

Maar ik haal nog geen complete boodschappen, betaal alleen kostgeld :P Dus weet het niet zeker.
Ja klopt, maar dat buiten de deur lunchen ging dan weer van mijn eigen rekening af, en niet vanuit het boodschappengeld :P

quote:

[..]

Hmmm, duidelijk inderdaad. Dus zal dan inderdaad een T (meestal fruit) gaan vervangen door een eiwit iets. Kwark of eitje ofzo :) En dan eens kijken hoever ik kom :) Voor overgewicht en niet echte KT’ers is het 1 gram per kg geloof ik, dus ik probeer daar wel boven te komen omdat ik toch wel KT erbij doen :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier zijn de boodschappen juist iets goedkoper geworden. :D Vooral omdat de porties avondeten veel kleiner zijn geworden. :@
Dat valt hier nog wel mee. Denk dat we nog steeds een iets bovengemiddelde portie eten hier, maar vooralsnog past dat binnen de kcal :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_149099752
kleine 4 km wandelen in 50 minuten. Ik ben blij.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:40:23 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149099904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hele bulken en cutten is toch ook niet geheel oncontroversieel? Ik las laatst een blogpost van een personal trainer die expres 'dik' was geworden (ik denk dat hij nog steeds niet boven 15% vet kwam) om te voelen of het waar was wat zijn klanten zeiden over hoe lastig het gewicht eraf ging. Hij claimde dat het inderdaad veel moeilijker was om vanuit dat hogere gewicht weer terug afgetraind te raken, dan dat het daarvoor was geweest om van 'magere' man een gespierde man te worden (waarbij hij dus niet ging bulken)
Nou ja, als je goed bulkt blijf je zo laag mogelijk in vet percentage en zorg je ervoor dat je voldoende voedingsmiddelen tot je neemt die je spieren groter kunnen maken. Ik kan me wel voorstellen dat als je van 9% vet naar 15% gaat, je er meer moeite mee hebt. Maar die 15 is ook niet wenselijk als je van 9% afkomt.

Daarnaast bepaald je lichaamstype ook een hoop. De endomorph heeft bv het meeste moeite om afgetraind te raken..

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Whey is de snelle variant, maar je hebt ook caseine eiwit (shakes :P) dit is de langzame variant :) Maar ik snap dat uit voeding de voorkeur heeft :)

[..]

Thx. Wel topic bedoel je btw?

[..]

_O-

[..]

:P
Klopt, maar casseine haal je bij voorkeur ook uit voeding = kwark o.a Beide hebben voor en nadelen.

Dit topic : SPT / [Bodybuilding] #471 Nooit meer hetzelfde
pi_149100081
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Dit topic : SPT / [Bodybuilding] #471 Nooit meer hetzelfde
Thx :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:51:12 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100166
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Thx :)
^O^
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:51:13 #15
65960 sanger
pi_149100167
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Daarnaast bepaald je lichaamstype ook een hoop. De endomorph heeft bv het meeste moeite om afgetraind te raken..
Thanks for the motivation.
pi_149100190
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook _O-

Ben endomorph blijkt dus, trage vebranding, breed gebouwd. No shit :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:56:44 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100319
Jeeeeeeuj!!!!!! Handschoenen binnen :D

dinsdag 27 januari 2015 @ 11:56:57 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100323
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef sanger het volgende:

[..]

ja hey, niet janken, ik ben ook endo ;(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:57:37 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100341
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook _O-

Ben endomorph blijkt dus, trage vebranding, breed gebouwd. No shit :o
Helemaal 100% iets ben je niet. Meestal mengelmoes. Ik ben mengelmoes van endo en meso
pi_149100394
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeeeuj!!!!!! Handschoenen binnen :D

[ afbeelding ]
Shit just got serious :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Helemaal 100% iets ben je niet. Meestal mengelmoes. Ik ben mengelmoes van endo en meso
Ach, maakt het zoveel uit? Nee toch, je moet toch uitvogelen wat wel/niet werkt.

Die OP van dat topic is wel goed btw :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149100400
12 uur Lunchtijd
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:01:31 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100441
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Shit just got serious :D
Ik had ze al, maar ze waren wat stukkig :P

quote:
Ach, maakt het zoveel uit? Nee toch, je moet toch uitvogelen wat wel/niet werkt.

Die OP van dat topic is wel goed btw :D
Daarom. Trial and error. Ik zal vandaag of morgen eens even onze OP goed updaten
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:02:56 #23
65960 sanger
pi_149100474
Mijn bouw maakt me op zich ook niets uit, als ik maar wat vet kwijtraak :P
pi_149100477
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had ze al, maar ze waren wat stukkig :P

A zo.

quote:
[..]

Daarom. Trial and error. Ik zal vandaag of morgen eens even onze OP goed updaten
Goed plan :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149100508

:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149100531
;(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:13:49 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Mijn bouw maakt me op zich ook niets uit, als ik maar wat vet kwijtraak :P
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24 B-) Als endo. Dus kan prima.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:22:39 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149100972
Zal O+ Vanaaf even een banner laten maken voor in de OP
pi_149101028
Buuuuuuuuuurp. Lunch: Kom bloemkoolsoep, boterham met veul filet americain ( :@ ) en een groot glas water. :Y)
pi_149101032
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
Zal O+ Vanaaf even een banner laten maken voor in de OP
Dit topic krijgt vorm :o

^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149101042
Kut. Ik moet nu echt verder met werk :')

Sla me gerust als ik hier over een uur weer ben.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149101056
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:

NP >:)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:27:17 #33
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149101081
quote:

Pats! :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:28:23 #34
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149101112
Ik heb net een intervaltraining afgerond. In totaal 7,6 km, met 4x 1000 meter tempo lopen. Daartussen steeds 2 minuutjes dribbelend op adem komen. Na het lopen nog even een circuit voor de bil- en rugspieren afgerond. Hatsikidee!
pi_149101287
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:37:18 #36
65960 sanger
pi_149101336
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb dus nog nooit een vetmeting gedaan :P

Ik bedoel ook meer voor het zicht en de kledingmaat. En dat lijkt nu sinds een paar weken wel te werken, dus je hoort mij niet klagen hoor :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:37:44 #37
65960 sanger
pi_149101346
quote:

[..]

Dit topic krijgt vorm :o

^O^
Als het maar een slanke vorm is dan :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:38:49 #38
65960 sanger
pi_149101371
quote:

Ik ook alweer bijna. Echt zo een dag dat je nergens zin in hebt....

Ik heb nog steeds iemand tekort in mijn team, dus doe ook wat werkzaamheden die normaal niet bij mij thuishoren. Facturen inboeken :r
pi_149101386
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:44:41 #40
65960 sanger
pi_149101499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
Volgens die test ben ik:
ENDOMORPH: 50%
MESOMORPH: 38%
ECTOMORPH: 13%
pi_149101642
ENDOMORPH: 50%
MESOMORPH: 25%
ECTOMORPH: 25%
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:56:51 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149101805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.
Ja, maar dit gaat ook niet om mensen met kilo's overgewicht :P En opzich niet moeilijk hoor.

Ik ben niet lang en dun. Nooit geweest ook vroeger. Wel lang, niet dun. Dus ik ben geen ectomorph.

Uit de meso of endo ben ik nog niet echt. Ik zit net nog eens te kijken maar neig toch meer naar meso dan endo :o
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:57:33 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149101837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
YOU ARE PRIMARILY A
MESOMORPH.
ENDOMORPH: 13%
MESOMORPH: 75%
pi_149102640
Ik:

ENDOMORPH: 38%
MESOMORPH: 50%

FML :') so much endo
My salvation lies in your love..
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:33:40 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149102816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:27 schreef BananaPancake het volgende:
Ik:

FML :') so much endo
Oh noes :o FYL most def :P

Ik ga zo maar eens sinds 1.5e week weer naar de gym :o
pi_149102977
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oh noes :o FYL most def :P

Ik ga zo maar eens sinds 1.5e week weer naar de gym :o
lekker! hoezo zo lang niet geweest?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:40:44 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149103028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:39 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

lekker! hoezo zo lang niet geweest?
Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie was :') Laat staan gewichten tillen :P Nog steeds best wel last van mijn handen en schouders.. dus doe leg day vandaag.
pi_149103085
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie was :') Laat staan gewichten tillen :P Nog steeds best wel last van mijn handen en schouders.. dus doe leg day vandaag.
Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:45:29 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149103143
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:43 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!
Ja, nou, dat is altijd kei leuk op het moment dat je heen gaat en bezig bent. Als je klaar bent, 3 u verder bent en moet plassen of de trap op moet niet meer. Vraag crunch maar :P
pi_149103320
_O-
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:53:00 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149103352
quote:
Ja lach maar.
pi_149105780
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja lach maar.
Nou inderdaad, deed ik toen ook. Totdat ik het zelf even deed :')

Alles wordt een uitdaging _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149105993
Maar ik heb niet specifiek een leg day he Q. Doe elke keer hetzelfde :P

Als ik geen spierpijn meer heb moet het gewoon zwaarder :Y

Vanavond weer ff los, heb er zin in :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149106276
Beetje late lunch, de kwark hielp een beetje maar ik had nu toch echt wel trek. :')

O: havermout, melk, banaan, chocolade
T: halve bak kwark
L: ciabatta met pompoen hummus, komkommer en een gekookte ei.
D: ciabatta met een pompoenburger, geitenkaas en gekarameliseerde uien. Met broccolisoep.

Lijkt een overdaad aan ciabatta, maar in totaal is het een halve, a 275 kcal.
Vanavond misschien nog wat kwark als ik daar trek in heb.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:28:24 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149106772
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:06 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar ik heb niet specifiek een leg day he Q. Doe elke keer hetzelfde :P

Als ik geen spierpijn meer heb moet het gewoon zwaarder :Y

Vanavond weer ff los, heb er zin in :Y
Uiteindelijk doet iedereen hetzelfde. Alleen ik heb een splitschema.

Nieuwe gym dus kleedkamers, wc en water is boven.. Trap op. Leuk man :N
pi_149106926
QWEA DOE JE UI WEER NORMAAL /autist.
pi_149106982
Endomorph: 75%
Mesomorph: 25%
Ectomorph: 0%

FML. ;(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:37:44 #58
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149107058

Tussen mesomorph en endomorph in dus. Dat klopt wel ongeveer :)
pi_149107452
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:33 schreef Lonaa het volgende:
QWEA DOE JE UI WEER NORMAAL /autist.
Vreselijke UI idd o|O
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:11:18 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149108167
haters.
pi_149108603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:11 schreef Qwea het volgende:
haters.
Lelijk ding man.

WE WANT CHANGE! YES WE CAN!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149108615
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Uiteindelijk doet iedereen hetzelfde. Alleen ik heb een splitschema.

Nieuwe gym dus kleedkamers, wc en water is boven.. Trap op. Leuk man :N
_O-

Niet alles gelijkvloers hebben :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149108657
ENDOMORPH: 88%
MESOMORPH: 13%
ECTOMORPH: 0%

FML :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:28:49 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149108703
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Lelijk ding man.

WE WANT CHANGE! YES WE CAN!
OKE OKE. THUIS PAS IK HEM AAN GVD
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:29:07 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149108714
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:

HAHAHAHAHAHAHA
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:29:22 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149108720
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Niet alles gelijkvloers hebben :')
Sterf.
pi_149108755
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

OKE OKE. THUIS PAS IK HEM AAN GVD
Goedzo. Braaf :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHA
Fok you

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sterf.
Vanavond in de sportschool, nog even geduld dus
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:02:37 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149109845

Sportschool selfie. Mijn sleutelbeenderen vielen me ineens op :D
pi_149110113
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:

Welcome bij de club. ;(
pi_149110125
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Jij zou moeten roeien :o Goede bouw daarvoor.
pi_149110182
Ik zou iets eten maar dat moet de hele nacht marineren en daar heb ik niet aan gedacht en nu weet ik niet wat ik moet eten vanavond. ;(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:28:58 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149110559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij zou moeten roeien :o Goede bouw daarvoor.
ik vind ff roeien leuk maar echt roeien roeien echt niet hoor :P
pi_149110663
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik vind ff roeien leuk maar echt roeien roeien echt niet hoor :P
Je hebt nog nooit in een echte boot geroeid toch? Is zo'n ander gevoel dan zo'n suffe machine ;)
pi_149110762
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

^O^

Wat is het rustig daar :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149110779
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welcome bij de club. ;(
Is er al een praatgroep? Hebben we een noodnummer? Zoveel vragen ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:44:58 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149110956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit in een echte boot geroeid toch? Is zo'n ander gevoel dan zo'n suffe machine ;)
Nein :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

^O^

Wat is het rustig daar :o
ja zat ik ook al van te kijken :P Normaal niet echt :P
pi_149111107
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja zat ik ook al van te kijken :P Normaal niet echt :P
Ik zou het heerlijk vinden :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149111311
oke vrienden

mijn pa mijn dappere strijder wil graag afvallen

wat raden jullie een man van 51 met 189 en 98 kilo schoon aan de haak aan

sporten doet meneer wel maar hij kan niet echt gezond leven

hebben jullie trucs
Groot fan van User Wotte
pi_149111314
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Is er al een praatgroep? Hebben we een noodnummer? Zoveel vragen ;(
0900-istayfat :Y

Praatgroep ook, waarbij we chips eten en er over praten. ;(
pi_149111348
Ik heb trouwens heel braaf gemaakt wat we zouden eten, dan maar niet de hele nacht marineren.

Nadat vriendlief (lul :') ) zei: ja, maar dan bestellen we gewoon pizza :7, werd ik recalcitrant. NEE, we gaan NIET BESTELLEN IK GA WEL KOKEN.

Dus zodoende. :')
pi_149111449
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Tjacka het volgende:
oke vrienden

mijn pa mijn dappere strijder wil graag afvallen

wat raden jullie een man van 51 met 189 en 98 kilo schoon aan de haak aan

sporten doet meneer wel maar hij kan niet echt gezond leven

hebben jullie trucs
Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.
pi_149111504
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:

LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)

Jij had een smoothie recept met kokosmelk toch? Wat was dat ook alweer?
pi_149111562
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.
Ook geen voorbeelden voor dagmenu
Groot fan van User Wotte
pi_149111698
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.
pi_149111831
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

0900-istayfat :Y

Praatgroep ook, waarbij we chips eten en er over praten. ;(
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149111844
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens heel braaf gemaakt wat we zouden eten, dan maar niet de hele nacht marineren.

Nadat vriendlief (lul :') ) zei: ja, maar dan bestellen we gewoon pizza :7, werd ik recalcitrant. NEE, we gaan NIET BESTELLEN IK GA WEL KOKEN.

Dus zodoende. :')
Je bent goed bezig :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149111882
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-
pi_149111892
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je bent goed bezig :Y
Ik vond het ook wel goed van mezelf. :7 Normaal was ik gaan bestellen. Nu staat de kip in de oven. *O*
pi_149111933
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel goed van mezelf. :7 Normaal was ik gaan bestellen. Nu staat de kip in de oven. *O*
Kip :9

Ik heb net boerenkool op met een stukje magere rookworst. :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149111948
De treinreis terug van werk is altijd zo irritant.. Je hebt honger, je wilt niets kopen maar letterlijk de helft van de mensen loopt friet of koek te snaaien. Ik heb er niet eens zin in maar je voelt je dan toch zielig dat jij niets hebt of zo..
pi_149111999
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kip :9

Ik heb net boerenkool op met een stukje magere rookworst. :9
Boerenkool. :9

Dit staat nu in de oven: http://thepatternedplate.(...)cken-sweet-potatoes/

En dan sugersnaps erbij! :9
pi_149112006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
De treinreis terug van werk is altijd zo irritant.. Je hebt honger, je wilt niets kopen maar letterlijk de helft van de mensen loopt friet of koek te snaaien. Ik heb er niet eens zin in maar je voelt je dan toch zielig dat jij niets hebt of zo..
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:33:49 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112227
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)

Jij had een smoothie recept met kokosmelk toch? Wat was dat ook alweer?
Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan, :9 omnomnom
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:34:29 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112246
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.
pi_149112250
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan, :9 omnomnom
*opschrijf doet
pi_149112305
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.
pi_149112348
Pompoenburger was onwijs lekker. :9
pi_149112356
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.
Ja, ik herken die uitdaging wel hoor.

Vind het echt bizar. Stond vandaag in de rij van de AH, met een zak spinazie en 2 blikken tonijn. Voor me iemand met een halve liter melk, een witbrood en hagelslag. Achter me iemand met een breaker aardbei en 2 croissantjes. ;(
pi_149112362
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:37 schreef Myraela het volgende:
Pompoenburger was onwijs lekker. :9
RECEPT?!?!
pi_149112367
quote:

[..]

Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.
pi_149112383
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.
Ik ga niet zo heel vaak met de trein, maar de laatste keer zaten er 4 brakke studenten met sinaasappelsap, chips en croissantjes. Oh en 1 iemand had een mandarijn.
pi_149112396
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vind ik niet. Smerige geuren van vieze patat ruik ik vaak.
pi_149112418
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

RECEPT?!?!
Ik moet hem nog uitschrijven, was een probeerseltje. :D Eigenlijk gewoon geroosterde pompoen,klein uitje havermout en een eiwit. in de keukenmachine. Op smaak gebracht met wat vadouvan. Lekker op een broodje met zachte geitenkaas. :9
pi_149112435
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:39 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vind ik niet. Smerige geuren van vieze patat ruik ik vaak.
Omdat je patat wel ruikt en een salade, sushi, of yoghurt niet. Ik zie echt vaak mensen met dingen van huis in de trein.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:40:40 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112456
quote:

[..]

Ja! Van die febo patat :r
pi_149112464
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet hem nog uitschrijven, was een probeerseltje. :D Eigenlijk gewoon geroosterde pompoen,klein uitje havermout en een eiwit. in de keukenmachine. Op smaak gebracht met wat vadouvan. Lekker op een broodje met zachte geitenkaas. :9
Oeh. :9 dat klinkt wel erg lekker eigenlijk. :D
Het is dat ik al 2 recepten voor mn pompoen bedacht had, maar anders had ik het wel geweten. :9
pi_149112468
quote:

[..]

Vind het echt bizar. Stond vandaag in de rij van de AH, met een zak spinazie en 2 blikken tonijn. Voor me iemand met een halve liter melk, een witbrood en hagelslag. Achter me iemand met een breaker aardbei en 2 croissantjes. ;(
Nouja dat vind ik nog niet echt onder de categorie vet ongezond vallen, als je niet op je gewicht hoeft te letten. Het is misschien minder gezond dan mensen denken maar nog geen quarter pounder met friet.
pi_149112477
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja! Van die febo patat :r
Ik heb ooit 1 x patat van de febo gehad. Dat was heerlijk want het was 4 uur s nachts en ik was teringdronken.
pi_149112480
quote:

[..]

Op mijn school (hogeschool) eten best wat mensen eigenlijk best gezond (ik let er altijd op). Maar veel mensen zijn er gewoon niet zo bewust mee bezig denk ik.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:41:48 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112482
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat je patat wel ruikt en een salade, sushi, of yoghurt niet. Ik zie echt vaak mensen met dingen van huis in de trein.
Ik ga echt nooit meer met de trein. Maar vroeger was het echt altijd patat, frikandel, burgerking, ect. Ik voelde me altijd een mongool met mijn brood en tomaatjes :D
pi_149112488
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja dat vind ik nog niet echt onder de categorie vet ongezond vallen, als je niet op je gewicht hoeft te letten. Het is misschien minder gezond dan mensen denken maar nog geen quarter pounder met friet.
Dat deden die mensen bij de mac wel waar ik langs kwam. ;(
pi_149112498
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oeh. :9 dat klinkt wel erg lekker eigenlijk. :D
Het is dat ik al 2 recepten voor mn pompoen bedacht had, maar anders had ik het wel geweten. :9
Wat ga jij er allemaal van maken? :D Ik heb nu van 1 grote pompoen, hummus en deze burgers gemaakt. En dan staat er nog een groot stuk waarvan ik pastasaus ga maken. Liefde voor pompoen. O+
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:42:16 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112499
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 x patat van de febo gehad. Dat was heerlijk want het was 4 uur s nachts en ik was teringdronken.
Alles smaakt goddelijk als je teringdronken bent. Dat is echt zo'n true story.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:42:19 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149112501
Patatlucht in de trein. ;( Vooral als je al trek hebt. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149112508
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ga echt nooit meer met de trein. Maar vroeger was het echt altijd patat, frikandel, burgerking, ect. Ik voelde me altijd een mongool met mijn brood en tomaatjes :D
Oh fuck nu heb ik zin in de twisterfries van de burgerking. :9

Ik hou helemaal niet van patat, maar die zooi is lekker jonge O+
pi_149112510
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kijk altijd om me heen, vind het interessant hoe andere mensen eten. Ga er morgen weer eens goed op letten, vandaag veel patat etende mensen iig. Ik kan zo slecht tegen die geur in een trein, vies gewoon :'(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:43:36 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112539
quote:

[..]

Dat zegt ook niks :P Ik heb vaak op zaterdag een spelt brood, 3 croissants, 1 duits broodje, 1 breaker en eiersalade. Waarvan alles het speltbrood voor mij is en de rest voor O+
pi_149112540
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Alles smaakt goddelijk als je teringdronken bent. Dat is echt zo'n true story.
Ja, correct. :')
Shoarma, frikandel, patat met mayo, alles.

Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten. :') Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk. :9
pi_149112541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Patatlucht in de trein. ;( Vooral als je al trek hebt. ;(
Ik vind da gewoon vies.
Zelfde bij pindakaasgeur. ;(
pi_149112555
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat zegt ook niks :P Ik heb vaak op zaterdag een spelt brood, 3 croissants, 1 duits broodje, 1 breaker en eiersalade. Waarvan alles het speltbrood voor mij is en de rest voor O+
Waarom speltbrood?
pi_149112556
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat ga jij er allemaal van maken? :D Ik heb nu van 1 grote pompoen, hummus en deze burgers gemaakt. En dan staat er nog een groot stuk waarvan ik pastasaus ga maken. Liefde voor pompoen. O+
Dit eten we morgenavond: http://www.halfbakedharve(...)ky-pomegranate-rice/

En dit is mijn lunch overmorgen: clairekcreations.com/2014/09/savoury-muffins-with-feta-pumpkin-and-spinach/

:9
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:44:27 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112565
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh fuck nu heb ik zin in de twisterfries van de burgerking. :9

Ik hou helemaal niet van patat, maar die zooi is lekker jonge O+
Ik heb echt al serieus meer dan 2 jaar geen frituur gehad :o Afgezien van een frikandel, maar die had ik in de pan gemaakt en na 1 hap weggeflikkerd want niet te vreten :P
pi_149112567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

Waarom speltbrood?
Speltbrood is lekker. :9
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:44:45 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149112575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik vind da gewoon vies.
Zelfde bij pindakaasgeur. ;(
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149112578
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit eten we morgenavond: http://www.halfbakedharve(...)ky-pomegranate-rice/

En dit is mijn lunch overmorgen: clairekcreations.com/2014/09/savoury-muffins-with-feta-pumpkin-and-spinach/

:9
Oeh, vooral die curry lijkt me heerlijk. :9
pi_149112589
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt al serieus meer dan 2 jaar geen frituur gehad :o Afgezien van een frikandel, maar die had ik in de pan gemaakt en na 1 hap weggeflikkerd want niet te vreten :P
Frikandel uit de pan is ranzig. :')

Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn. :')_
pi_149112590
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten. :') Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk. :9
+1 of doner :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112599
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, vooral die curry lijkt me heerlijk. :9
Ja! Die muffins ook wel. En daar heb ik alles voor in huis. *)
pi_149112609
Het wordt vanavond geen sporten ;( Morgen maar ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112613
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van. :')
Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop. :') Omdat ik vroeger altijd wel ongezonde shit kocht enzo.

Die chipcookies als ze net warm zijn enzo. Omgggg :'( O+ O+
pi_149112617
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles. :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:46:04 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112622
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor ey :')
pi_149112629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
pi_149112641
Ik heb laatst de big tasty met kip op. :@ Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten sinds die reclames. :') Moest hem proberen.

En zelf frituur ik ook wel eens, maar nooit de traditionele bak patat met frikandellen.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:46:47 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112645
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oh tyfus, dát heb ik lang niet gehad. Dat moet ik echt weer eens eten. Met lamsvlees _O_ Knoflook, sambal, sla, alles. boh.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:47:23 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112661
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn. :')_
_O- 2 flessen ook gewoon :D

Ik lust geen wijn :N
pi_149112662
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor ey :')
:D :') Ja!

Ik had een tijdje geleden, shoarma met een broodje, dronken om 3 uur 's nachts. Broodje helemaal zwart verbrand. 'Ja hij is zwart jonge!' Mijn gezelschap 'Niet zeiken, vreten'
3 happen later: omg beste shoarma die ik ooit gehad heb.

:')

Die hamburger is trouwens wel echt goed, ook nuchter :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:47:32 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149112665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Nammie het volgende:

[..]

Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop. :') Omdat ik vroeger altijd wel ongezonde shit kocht enzo.

Die chipcookies als ze net warm zijn enzo. Omgggg :'( O+ O+
Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:47:45 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom niet? *aait*
pi_149112677
quote:

[..]

Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles. :')
Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken. :')!! Dat was apart. En daarna met pindakaas en stroop opgegeten. :')
pi_149112679
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- 2 flessen ook gewoon :D

Ik lust geen wijn :N
Ja. En champagne. Het was een beste nacht. :')

Je wist nog niet dat ik een ontzettende zuipschuit kan zijn?
pi_149112696
quote:

[..]

Moet niet te moeilijk worden nee :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:48:33 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149112697
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
Sally is je dankbaar O+
pi_149112704
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Goedzo ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112706
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken. :')!! Dat was apart. En daarna met pindakaas en stroop opgegeten. :')
Oh dude. :')

Mijn enige drugs-eten ervaringen zijn met wiet. Toen heb ik wel eens in een kroket gepookt die net uit het vet kwam want 'HIJ VOELT HELEMAAL NIET WARM!'. Blaren aan mn vingers alles. :')
pi_149112724
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sally is je dankbaar O+
I know. :Y

Of wel, ik denk het niet wat 'iewh, daar krijg ik vieze pootjes van' *miep miep miep*
pi_149112732
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goedzo ^O^
Spirit is there! *O*
pi_149112735
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen. :'(
Wat nog erger is: laatst had ik een dip en komt een vriendinnetje van mij aanzetten met mijn lievelingsM&M's, mijn lievelings Tony's karamel, mijn lievelings oreo met witte chocolade eromheen en Maltesers. ;( :'( Is heel lief, maar was wel kut. :D
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:49:31 #149
65960 sanger
pi_149112737
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst de big tasty met kip op. :@ Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten sinds die reclames. :') Moest hem proberen.

En zelf frituur ik ook wel eens, maar nooit de traditionele bak patat met frikandellen.
Reclame werkt :P
pi_149112738
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom niet? *aait*
Veels te last van maag/darmen. Volgens mij valt die kwark daar niet in de smaak :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112752
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.
graag wanneer spreken we af?
Groot fan van User Wotte
pi_149112754
Ja godverdomme, ik heb nog steeds zin in twisterfries. }:|
pi_149112765
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Spirit is there! *O*
Dat is het begin ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112769
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Exact :P en vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet :o
pi_149112770
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh dude. :')

Mijn enige drugs-eten ervaringen zijn met wiet. Toen heb ik wel eens in een kroket gepookt die net uit het vet kwam want 'HIJ VOELT HELEMAAL NIET WARM!'. Blaren aan mn vingers alles. :')
Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal. :') Ik stond nu naar die pannenkoeken te kijken van "Hé, het schuimt!" "Ze zijn groen!" "Neeeee, snelll, ze krimpen!"

Maar ik wist het recept nog wel. :7
pi_149112771
En kaas, maar ik heb gisteren 3 plakjes kaas gekocht en ik mag er iedere avond 1 opsnoepen. O+
pi_149112775
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.
Thx!
Groot fan van User Wotte
pi_149112784
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal. :') Ik stond nu naar die pannenkoeken te kijken van "Hé, het schuimt!" "Ze zijn groen!" "Neeeee, snelll, ze krimpen!"

Maar ik wist het recept nog wel. :7

omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest. :')
pi_149112804
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Exact :P en vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet :o
Ik doe mezelf er wel een plezier mee. :D
pi_149112815
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:

omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest. :')
Toffe ervaring, maar ik ben er nu wel klaar mee. Misschien ooit nog eens op een hele toffe locatie.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:52:15 #161
65960 sanger
pi_149112820
quote:

[..]

Frikandellen op de bbq _O_
pi_149112831
Drugs are bad mkay
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149112844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik doe mezelf er wel een plezier mee. :D
Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.
pi_149112874
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.
Ja begrijp ik heel goed. Maar ik denk dan maar shit happens. Ik zie het dan ook maar niet meer als verpesten.. :s)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:54:54 #165
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149112906
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat! Gelukkig valt het tegenwoordig wel mee met het 'ik moet het nuuu', maar prettig in de trein is anders. :')

Gewoon nooit meer cash meenemen helpt me wel. :') (Of beter, hielp me van de gewoonte af. Nu kan ik wel gewoon weer met cash reizen. :P )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:56:05 #166
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149112950
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Frikandellen op de bbq _O_
Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149112985
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.
Wat, echt? :D
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:58:20 #168
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149113027
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat, echt? :D
Ik vertrouwde het eerst niet zo, maar die dingen blijven kloppen qua smaak. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149113054
Gaan ze dan niet lek en alles, kaassoufle?
pi_149113071
Kaassoufflés zijn overigens wel echt heilig.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:00:08 #171
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149113087
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:
Gaan ze dan niet lek en alles, kaassoufle?
Wat alufolie eronder. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:01:47 #172
65960 sanger
pi_149113133
Zit net voor de grap eens te kijken naar calorieën in snoep. Zo een haribo perzik snoepje zit gewoon 34 kcal in _O- per snoepje gewoon...
pi_149113166
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest :')
pi_149113170
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:01 schreef sanger het volgende:
Zit net voor de grap eens te kijken naar calorieën in snoep. Zo een haribo perzik snoepje zit gewoon 34 kcal in _O-
Ja dat gaat hard. 1 Engels dropje zit ook iets van 25 kcal per stuk ik :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:03:49 #175
65960 sanger
pi_149113192
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest :')
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:04:04 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149113198
quote:
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149113253
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worst :9, kaas :9, nootjes :9 chips :9 alles!
pi_149113259
quote:
Hahahaha. :')

Waar ben je dan dik van geworden? Pizza's&patat enzo?
pi_149113265
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen. :+
Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer. :D
pi_149113280
quote:
In plaats als een normaal kind een zak snoepjes te halen, haalde ik een bak kant en klare lasagne. :') Ook niet echt slankmakend.
pi_149113282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hahahaha. :')

Waar ben je dan dik van geworden? Pizza's&patat enzo?
Neh, ook niet. Hartig. Te veel beleg op brood. :9 Brood sowieso. :9 Kaas bij de borrel. :9 Alcohol. :')

Dat soort meuk. Niet van snoep of fastfood of heel erg ongezond.
pi_149113289
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worst :9, kaas :9, nootjes :9 chips :9 alles!
Ooh. Chips _O_

Maar worst en kaas en nootjes, beter dan al de rotzooi waar ik dagelijks teveel van kreeg. :')
pi_149113342
quote:
Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is! O+ Chips, koekjes en chocola! O+
pi_149113365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:09 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is! O+ Chips, koekjes en chocola! O+
koekjes en chocola zijn ook zoet. :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:11:08 #185
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149113383
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer. :D
Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien. :P

Alcohol blijft een zwak punt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149113413
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien. :P

Alcohol blijft een zwak punt. :')

Ja. :')

Hoewel de laatste keer dat ik echt dronk een week geleden is. De volgende keer zal waarshcijnlijk vrijdag zijn. :')
pi_149113420
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

koekjes en chocola zijn ook zoet. :')
Zie dat zelf toch echt meer als hartig dan als zoetigheid. :+
pi_149113429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Zie dat zelf toch echt meer als hartig dan als zoetigheid. :+
Ik zie dat als zoet want dat hoef ik ook niet :P
pi_149113466
Koekjes vind ik dan wel weer lekker. Maar snoep niet zo. Al zou ik chips op elk moment boven koekjes verkiezen.
pi_149113495
Chips is gemaakt van aardappel en aardappel groeit onder de grond, dus ergens is het wel gezond joh.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:15:58 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149113533
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Hoewel de laatste keer dat ik echt dronk een week geleden is. De volgende keer zal waarshcijnlijk vrijdag zijn. :')
Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:23:02 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149113764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Veels te last van maag/darmen. Volgens mij valt die kwark daar niet in de smaak :')
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ook :X _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. En champagne. Het was een beste nacht. :')

Je wist nog niet dat ik een ontzettende zuipschuit kan zijn?
Nou, zo erg niet nee :D

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I know. :Y

Of wel, ik denk het niet wat 'iewh, daar krijg ik vieze pootjes van' *miep miep miep*
_O-

quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]

graag wanneer spreken we af?

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hallucinerende shizzle O+ :D Ik blijf bij ketamine O+ Ge-ni-aal.

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik eet/at uit verveling. Tegenwoordig amper nog trouwens. Merk wel dat als ik moe ben ik kei trek heb :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb suikervrije dropjes :9 Niet dat ik daar nou zoveel van eet :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.
Hier alleen soms feestdagen. Meestal niet.

Ooh en, mokka ladies _O_
pi_149113861
Kitkat Chuncky... daar doe ik een moord voor! :o :@
pi_149113875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Neeee, Kinder Bueno. :9~
pi_149113886
Een zak chips in mijn eentje leeg eten, dat is echt minstens 2 jaar geleden :P en meestal hoef ik dan geen avondeten meer. Met zijn tweeen een zak of op een feestje teveel pakken is denk ik eens per 1-2maanden of zo.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:26:40 #196
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149113902
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mij :') Van snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:27:00 #197
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149113910
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

OH MIJN GOD JA
pi_149114009
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mij :') Van snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen :P
Oeh, bostogne koeken. Ik haal ze nooit, maar als we ze vroeger in huis hadden gingen ze zo op. :D
pi_149114038
En chocolade rozijntjes. :9~ Of van die chocolade koffiebonen. :9~
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:34:12 #200
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149114176
Chocopinda's!
pi_149114378
Suikerpinda's :9
pi_149114487
Hoe eens op :( al dat lekkers :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:46:23 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114631
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Suikerpinda's :9
Chocolade pinda's :o
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:46:33 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114639
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Chocolade pinda's :o
CHOCOLADE ROZIJNEN :o
pi_149114693
Chocolade rotsjes met pinda en rozijnen. :9
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:48:45 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Die vind ik echt niet lekker :o

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jaaaaa! Of snickers :Y Of balisto. Of milka chocolade. Bohhhhhhhh. Wit of met alpen melk _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Broodjes hagelslag O+ Ja! Liefst wit, maar op spelt ook prima :D Ooh men, taart :9 Of krentenbollen met boter of met kaas en boter :o _O_ _O_ _O_

Of kaascroissants met jam _O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Chocolade rotsjes met pinda en rozijnen. :9
Leonidas bonbons :o De tyfus :o
pi_149114790
Tony chocolony met karamel en zeezout. :9~
pi_149114852
Maar eigenlijk word ik nog veel gelukkiger van een bord spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus en lekker veel kaas. :9~

Of risotto. :9! Zeker citroen risotto met zalm. :9 Of een pizza bij een goede Italiaan. Of gefrituurde kip. Of een enorm goede hamburger. :9~
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:51:54 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114878
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
Nooit gehad die tony shizzle
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:52:25 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114901
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk word ik nog veel gelukkiger van een bord spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus en lekker veel kaas. :9~

Of risotto. :9! Zeker citroen risotto met zalm. :9 Of een pizza bij een goede Italiaan. Of gefrituurde kip. Of een enorm goede hamburger. :9~
Ik had voor O+ Vandaag pasta carbonara gemaakt. Met slagroom, ei, knoflook, ui, champignons, kaas, ect. Ooh men, ik wilde :P
pi_149114928
Zo die Whey Shake zeg, die was me toch lekker :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149114953
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had voor O+ Vandaag pasta carbonara gemaakt. Met slagroom, ei, knoflook, ui, champignons, kaas, ect. Ooh men, ik wilde :P
Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list. :D
pi_149114954
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ook
Ok, good to know. Hoe lang had jij er last van?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:53:40 #214
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149114956
quote:
Is dat echt zo goddelijk? Ik ben er ontzettend benieuwd naar.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:53:56 #215
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149114968
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list. :D
DOE HET :D Het is zo awesome!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:53:59 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149114970
Als we deze veen volposten dan heb ik een banner enzulks klaarstaan voor het nieuwe topic. Of Crunch, add hem ff. Waar zit je?
pi_149115013
ZEI IEMAND KINDER BUENO?!
pi_149115016
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Als we deze veen volposten dan heb ik een banner enzulks klaarstaan voor het nieuwe topic. Of Crunch, add hem ff. Waar zit je?
PC!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149115023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Artoo het volgende:

[..]

DOE HET :D Het is zo awesome!
Maar zo vet. ;( Als ik weer eens ga zondigen ga ik dat doen. :D
pi_149115028
En pasta carbonara _O_

En mijn avondeten _O_
pi_149115032
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:54 schreef Lonaa het volgende:
Bel de noodlijn, you need it!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:55:17 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149115035
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:54 schreef Lonaa het volgende:
JA! Of van die chocolade chips van nestle
pi_149115042
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar zo vet. ;( Als ik weer eens ga zondigen ga ik dat doen. :D
Ik ga zondag beef stroganoff maken met griekse yoghurt ipv ROOM. Ben benieuwd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:55:28 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149115044
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

PM add ff wat in de OP!
pi_149115056
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik zal even naar dat andere topic gaan voor de nodige kusje kroel. ;(
pi_149115057
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

PM add ff wat in de OP!
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149115074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Artoo het volgende:

[..]

Is dat echt zo goddelijk? Ik ben er ontzettend benieuwd naar.
De chocolade zelf is sowieso lekker, maar de zout maakt het nog lekkerder. :9~

Ik heb met kerst een baked alaska gemaakt van koffiecake, chocolade ijs en een zoute karamel erin. HEILIG!
pi_149115083
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou inderdaad :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149115135
quote:

[..]

Ik ga zondag beef stroganoff maken met griekse yoghurt ipv ROOM. Ben benieuwd.
Zal vast lekker zijn. :Y Ik doe dat best vaak met dingen, eigenlijk ging er veel te vaak onnodig room in. :@
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:57:57 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149115159
quote:

[..]

Ja, beter doe je dat. Heb je wel een goede dag vandaag? of snaaizin?
pi_149115165
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

PM add ff wat in de OP!
Klaar :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:58:41 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149115184
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:58 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Klaar :)
Ty
pi_149115214
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zal vast lekker zijn. :Y Ik doe dat best vaak met dingen, eigenlijk ging er veel te vaak onnodig room in. :@
Ik heb dat nog nooit gedaan. Heb je nog meer goede dingen waarin room vervangen wordt met griekse yoghurt? Of sowieso met griekse yoghurt Want ik heb 1 liter en ik vind het zo eigenlijk niet zo lekker. :')
pi_149115238
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, beter doe je dat. Heb je wel een goede dag vandaag? of snaaizin?
Ik had wel een goede dag vandaag. Wel snaaizin (KAAS, TWISTERFRIES ALLES). Gelukkig aten we laat, dan is de avond niet zo lang.
pi_149115309
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gedaan. Heb je nog meer goede dingen waarin room vervangen wordt met griekse yoghurt? Of sowieso met griekse yoghurt Want ik heb 1 liter en ik vind het zo eigenlijk niet zo lekker. :')
Ik gebruik altijd gewoon magere yoghurt. :@ Maar bijvoorbeeld vaak in soepen. Anders maak je er een lekkere tzatziki van. :9
pi_149115327
quote:
Je had laatst ook Tony met stukjes drop :9~
pi_149115334
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Je had laatst ook Tony met stukjes drop :9~
Die vond ik niet zo bijzonder. :@
pi_149115376
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd gewoon magere yoghurt. :@ Maar bijvoorbeeld vaak in soepen. Anders maak je er een lekkere tzatziki van. :9
Ik had al wel wat dingen bedacht ja. Maar ik dacht, misschien heb jij grandioze ideeen waarbij je yoghurt kunt gebruik in je diner :P
pi_149115428
Bij mij is het vooral vaak de basis van sausjes. :D Of naanbrood. :9
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:07:22 #240
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149115494
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Bij mij is het vooral vaak de basis van sausjes. :D Of naanbrood. :9
Naan <3
pi_149115506
Oooh, naan. O+
pi_149115509
Morgen curry en ik twijfel nog of ik er naanbrood bij ga eten of niet. ;(
pi_149115601
Ik vind naan echt heilig. Geen rijst, maar gewoon een klein naan broodje. O+
pi_149115652
Ja. Ik eet ook veel liever naan. O+ Heb je een recept? Want ik haal ze meestal. :@
pi_149115798
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik eet ook veel liever naan. O+ Heb je een recept? Want ik haal ze meestal. :@
http://www.smulweb.nl/rec(...)ruiden-supergemakkel

Zoiets doe ik meestal ongeveer. Ik had een ander recept maar kan het niet meer vinden.
pi_149115831
Volgens mij spoort mijn weegschaal niet :') Ben nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:17:07 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149115839
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had wel een goede dag vandaag. Wel snaaizin (KAAS, TWISTERFRIES ALLES). Gelukkig aten we laat, dan is de avond niet zo lang.
Lmaoroflol _O-
pi_149115911
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

http://www.smulweb.nl/rec(...)ruiden-supergemakkel

Zoiets doe ik meestal ongeveer. Ik had een ander recept maar kan het niet meer vinden.
Thanks!
pi_149115942
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lmaoroflol _O-

Hey, even een serieuze eiwit-whey-vraag. Stiekem zit ik er over na te denken om 's ochtends een beetje van die meuk toe te voegen aan m'n smoothie, maar dan wil ik wel zo puur mogelijk en geen toegevoegde rotzooi of suiker of whatever. En een kleine verpakking. Zijn er nog meer dingen waar k op moet letten? Merken die ik links moet laten liggen? enz?
pi_149116051
Ik moet mijn kat leren door het kattenluikje te gaan, ze snappen het nog niet, domme beesten.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:26:34 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149116143
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hey, even een serieuze eiwit-whey-vraag. Stiekem zit ik er over na te denken om 's ochtends een beetje van die meuk toe te voegen aan m'n smoothie, maar dan wil ik wel zo puur mogelijk en geen toegevoegde rotzooi of suiker of whatever. En een kleine verpakking. Zijn er nog meer dingen waar k op moet letten? Merken die ik links moet laten liggen? enz?
Ja, body en fit :') serieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet :) moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
pi_149116248
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
Ja, body en fit serieus.
+1
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:35:44 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149116493
Burp. 600g kwark met een appel
pi_149117672
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij spoort mijn weegschaal niet :') Ben nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter :)
Beter! :D
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:16:18 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149118037
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Whut? :D Hoe dan?

DM gehad Loona! Whey komt jouw kant op
pi_149118056
quote:

[..]

Ja, body en fit :') serieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet :) moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staat
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:29:33 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149118570
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staat
Ik moet onderhand nog 72 dagen ofzo voordat die pot leeg is. Dan ga ik bij XXL maar eens bestellen. Kwam erachter dat er in 1 scoop crazy tering veel suiker zat ook. :') 3.5g op 11g :')
pi_149119499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Beter! :D
Ik weet het niet :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whut? :D Hoe dan?

DM gehad Loona! Whey komt jouw kant op
Weet ik het :') Al las ik dat eiwitten ook vocht afdrijven, dus misschien is dat het?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149119727
Laistje:
O: Smoothie van bosvruchten en banaan.
L: Kop bloemkoolsoep, boterham met filet americain
T: Muntthee met honing
D: Kip en sugarsnaps
T: Liter thee, 250 gram druiven, 2 brood. 1 ham, 1 kaas.

En nu ga ik naar bed.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:54:07 #260
65960 sanger
pi_149119797
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mijn kat leren door het kattenluikje te gaan, ze snappen het nog niet, domme beesten.
Bij ons wordt ie ook alleen gebruikt door de hond :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:56:59 #261
65960 sanger
pi_149119942
Anders weet ik gewoon effe niet meer hoe lang de eieren koken :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:05:53 #262
65960 sanger
pi_149120330
En dus met te vroeg er af gehaald.

Kun je een ei dat net niet een hard gekookte dooier heeft ook gewoon bewaren?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:06:54 #263
65960 sanger
pi_149120376
quote:

[..]

Als je dan toch bezig bent :@
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:08:33 #264
65960 sanger
pi_149120463
Met mijn eiwitten aangevuld dus met wat kwark een twee gekookte eieren.

Nu maar bedje, morgenochtend gaat wekker om 5 uur......
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:16:09 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149120862
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent :@
Adres in PM :+
  woensdag 28 januari 2015 @ 06:12:10 #266
65960 sanger
pi_149128787
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Adres in PM :+
Check :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 06:16:58 #267
65960 sanger
pi_149128796
Vandaag maar ons kantoor in Leuven, België....

Geen idee wat dat voor lunch faciliteiten zijn, dus vreemd dagje voor een lijstje.

Weet ook niet of ik op tijd terug ben voor D...
  woensdag 28 januari 2015 @ 07:27:17 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149129014
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 06:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Check :)
Joe!!
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:08:25 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149129347
Dus, ik wilde een milka oreo nutella kinderbueno cheesecake maken... Lijkt O + het niks :')
pi_149129719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:08 schreef Qwea het volgende:
Dus, ik wilde een milka oreo nutella kinderbueno cheesecake maken... Lijkt O + het niks :')
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?

Hij spoort niet :N Zou er gerust een bakje kwark voor laten staan zodat het in de kcal past :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129740
Vandaag geen werk *O* Maar moet nu druk bezig in mijn huis -O-

Dus net 500 gr kwark weg want ik weet dat ik dat toch niet ga eten tijdens klussen, dus dan hoef ik vanavond pas de andere 400gr :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129746
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hij spoort niet :N Zou er gerust een bakje kwark voor laten staan zodat het in de kcal past :Y
Moet je meer dan een bakje kwark laten staan hoor.
pi_149129752
Hallo.
pi_149129818
Ik moet me zo inhouden om me niet te gaan wegen, het gaat zo goed de laatste paar dagen. O+
pi_149129877
Ik vind het ongelofelijk hoe het kan dat ik om 10 uur naar bed ga, uurtje lees, ga slapen, 2 x wakker wordt gedurende de nacht, om 8:11 wakker word van de wekker en NOG STEEDS MOE BEN. HOE DAN?!
pi_149129882
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Moet je meer dan een bakje kwark laten staan hoor.
Ssst. Denk niet dat ik wil weten hoeveel kcal z'n stukje heeft :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129883
Toevallig gisteren nog gewongen, 62.8kg op dat moment. Vanmiddag na werk eerst de sportschool in, maandag en gisteren kon ik niet dus al 2 dagen gemist.

En straks m'n ontslag aankondigen aan m'n leidinggevende.. ik ben benieuwd naar z'n reactie! *O*
pi_149129902
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet me zo inhouden om me niet te gaan wegen, het gaat zo goed de laatste paar dagen. O+
Herkenbaar :P

Ik heb het wel gedaan vanochtend, maar ik schrijf het dan niet op :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129912
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Herkenbaar :P

Ik heb het wel gedaan vanochtend, maar ik schrijf het dan niet op :)
Maar dan zijn het van die kleine stapjes, ik geniet er zo van als het in één keer een hoop is. :D
pi_149129916
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ongelofelijk hoe het kan dat ik om 10 uur naar bed ga, uurtje lees, ga slapen, 2 x wakker wordt gedurende de nacht, om 8:11 wakker word van de wekker en NOG STEEDS MOE BEN. HOE DAN?!
Dat is klote. Maar voor je geruststelling, ik had vanmorgen ook :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129928
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar dan zijn het van die kleine stapjes, ik geniet er zo van als het in één keer een hoop is. :D
_O- Dat is waar. Voelt veel beter. Dan maar even wachten :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129931
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat is klote. Maar voor je geruststelling, ik had vanmorgen ook :P
Ik slaap iedere nacht een uur of 10/11, altijd moeite met opstaan. :')
pi_149129945
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:53 schreef sandertjuh het volgende:
Toevallig gisteren nog gewongen, 62.8kg op dat moment. Vanmiddag na werk eerst de sportschool in, maandag en gisteren kon ik niet dus al 2 dagen gemist.

En straks m'n ontslag aankondigen aan m'n leidinggevende.. ik ben benieuwd naar z'n reactie! *O*
Was je blij met dat gewicht? Geen idee waar je begon.

*O* Ontslag indienen. Ga je het op een dramatische manier doen? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129951
Ik ga iedere dag op de weegschaal, schrijf het ook iedere dag op en de lijn is dalend. Ik kan er wel mee omgaan als ie af en toe wat hoger is dan gisteren. :)
pi_149129957
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik slaap iedere nacht een uur of 10/11, altijd moeite met opstaan. :')
Ok, dan ben je stuk. Heb je nog garantie?

:*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129966
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga iedere dag op de weegschaal, schrijf het ook iedere dag op en de lijn is dalend. Ik kan er wel mee omgaan als ie af en toe wat hoger is dan gisteren. :)
Ik schiet meteen in de stress en ga in een hoekje zitten te huilen met een zak chips ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129969
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ok, dan ben je stuk. Heb je nog garantie?

:*
Nee, al jaren niet meer. Ben ook al jaren stuk. I try to learn to live with it. ;(
pi_149129970
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik schiet meteen in de stress en ga in een hoekje zitten te huilen met een zak chips ;(
Bel je dan ook de noodlijn? ;(
pi_149129984
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, al jaren niet meer. Ben ook al jaren stuk. I try to learn to live with it. ;(
Klote :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149129993
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bel je dan ook de noodlijn? ;(
Ja ;(

Ben jij altijd die ene wachtende voor me?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:00:04 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149129994
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja die. "Nee lijkt me niks. Veelste machtig" :')
pi_149129997
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja ;(

Ben jij altijd die ene wachtende voor me?
Ik denk het. ;(
pi_149130003
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja die. "Nee lijkt me niks. Veelste machtig" :')
Waar gaat het heen met deze wereld :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:00:52 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149130007
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Welkom in mijn leven.

Maar ik heb CVS dus dat telt niet.

Slaap je niet te lang?
pi_149130008
Ik denk dat ik dat taart ding ook niet hoef. Ik eet wel gewoon wat kinderbueno. :9
pi_149130020
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welkom in mijn leven.

Maar ik heb CVS dus dat telt niet.

Slaap je niet te lang?
Ik heb andere dingen. *)

Als ik korter slaap (zoals laatst, toen wilde ik het met 7 uur slaap afdoen) dan kan ik niet opstaan. Gewoon fysiek NOPE.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:03:18 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149130044
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik dat taart ding ook niet hoef. Ik eet wel gewoon wat kinderbueno. :9
http://jelmerdeboer.nl/wp(...)o-e1420309140329.jpg Die niet? :o
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:03:36 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149130047
Damnz
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:03:46 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149130050