Omdat sowieso shakes snelle eiwitten zijn en je wilt niet alleen maar snelle maar ook langzame eiwitten. Er is een hele discussie... Gaat met name om de biologische waarde van de eiwitten die je eet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom is dat dan? Omdat je dan geen toevoegingen meekrijgt? OF omdat in de shake eigenlijk "kunstmatige" eiwitten zijn?
Om spier aan te zetten doe je KT. Wil je het maximale uit je KT halen = massa aanzetten dan heb je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig. Even gejat uit de bodybuildingtopic OP, want scheelt typen:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q heeft het hele tijd over 1,5/2 g p kg lichaamsgewicht, maar waar dat precies op is gebaseerd weet ik nog niet
Maar puik plan
Ikzelf ga richting de 3. Zat gisteren op 2.8 vandaag op 2.7quote:Let vooral op je eiwitinname! Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.
Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SukkelLink weg kunnen houden?
Ik ookquote:Makes sense ja. Ik ben benieuwd
Dat meeeeurtquote:Nog geen last van gehad, benieuwd als dat gaat komen. Het spoort momenteel toch niet
Shake is inderdaad makkelijke manier om 25-30 gram eiwit naar binnen te werken. En wat je zegt, eiwitten uit verschillende bronnen halen. Shake is puur aanvulling op het normale eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Een shake is een aanvulling, geen vervanging. Maaltijd heeft altijd de voorkeur boven shake. Maar ik red dat niet met puur en enkel maaltijden.
Hier zijn de boodschappen juist iets goedkoper geworden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:39 schreef sanger het volgende:
Uhuh, mijn vrouw begon ook al te klagen dat ik veel duurder eet tegenwoordig![]()
Voorheen ontbeet ik niet (minder brood en beleg), at geen kwark, tussen de middag haalde ik vaak wat (dus ook niet ten koste van boodschappen budget)Maar mijn tegenargument was dat ik geen sapjes, cola meer drink en geen snoep en chips meer eet. Moet min of meer break even zijn
Voor mensen met overgewicht of mensen die niet aan krachtsport/fitness/duurtraining doen zit je gemiddeld tussen de 0.8g en 1g per kg lichaams gewicht aan eiwitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Na wat ik las in dat linkje z'n eiwitten nodig voor heel veel belangrijke dingen in het lichaam, vooral tijdens afvallen en sporten.
Uit artikel:
[..]
Eiwitten in het algemeen zit in van alles, maar Whey shakes bevat een hoge concentratie en zover ik begreep is het een ander soort eiwit. Dit eiwit wordt snel opgenomen door het lichaam en omgezet naar wat het nodig heeft.
Dus als je uit normale voeding komt aan je eiwitten (volgens artikel 100g voor vrouw, 150g voor man minimum) dan niet, maar anders is het geschikt.
En dit:
[..]
Tenminste, zover ben ik met het inlezen in de stof
Zeker als je in de cut zit is shake een uitkomst.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Shake is inderdaad makkelijke manier om 25-30 gram eiwit naar binnen te werken. En wat je zegt, eiwitten uit verschillende bronnen halen. Shake is puur aanvulling op het normale eten.
Whey is de snelle variant, maar je hebt ook caseine eiwit (shakesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat sowieso shakes snelle eiwitten zijn en je wilt niet alleen maar snelle maar ook langzame eiwitten. Er is een hele discussie... Gaat met name om de biologische waarde van de eiwitten die je eet.
Zijn het wel/niet volwaardige aminostructuren. Punt is dat je ze uit verschillende bronnen moet halen. Dus niet alleen uit shakes. Maar ook uit voeding. En dan zowel uit eieren, melk, vis, vlees, ect.
Een shake is een aanvulling, geen vervanging. Maaltijd heeft altijd de voorkeur boven shake. Maar ik red dat niet met puur en enkel maaltijden.
Thx. Wel topic bedoel je btw?quote:[..]
Om spier aan te zetten doe je KT. Wil je het maximale uit je KT halen = massa aanzetten dan heb je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig. Even gejat uit de bodybuildingtopic OP, want scheelt typen:
quote:[..]
Ikzelf ga richting de 3. Zat gisteren op 2.8 vandaag op 2.7
[..]
JaMo was erbij dus die pakte Link. 2de keer al. Polio denk ofzo
quote:[..]
Ik ook
[..]
Dat meeeeurt
Ja klopt, maar dat buiten de deur lunchen ging dan weer van mijn eigen rekening af, en niet vanuit het boodschappengeldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, maar buiten de deur lunchen in de middag tikt ook wel aan. Zou wel break even moeten kunnen ja lijkt me.
Maar ik haal nog geen complete boodschappen, betaal alleen kostgeldDus weet het niet zeker.
Hmmm, duidelijk inderdaad. Dus zal dan inderdaad een T (meestal fruit) gaan vervangen door een eiwit iets. Kwark of eitje ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
Omdat sowieso shakes snelle eiwitten zijn en je wilt niet alleen maar snelle maar ook langzame eiwitten. Er is een hele discussie... Gaat met name om de biologische waarde van de eiwitten die je eet.
Zijn het wel/niet volwaardige aminostructuren. Punt is dat je ze uit verschillende bronnen moet halen. Dus niet alleen uit shakes. Maar ook uit voeding. En dan zowel uit eieren, melk, vis, vlees, ect.
Om spier aan te zetten doe je KT. Wil je het maximale uit je KT halen = massa aanzetten dan heb je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig. Even gejat uit de bodybuildingtopic OP, want scheelt typen:
[..]
Ikzelf ga richting de 3. Zat gisteren op 2.8 vandaag op 2.7
Dat valt hier nog wel mee. Denk dat we nog steeds een iets bovengemiddelde portie eten hier, maar vooralsnog past dat binnen de kcalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier zijn de boodschappen juist iets goedkoper geworden.Vooral omdat de porties avondeten veel kleiner zijn geworden.
Nou ja, als je goed bulkt blijf je zo laag mogelijk in vet percentage en zorg je ervoor dat je voldoende voedingsmiddelen tot je neemt die je spieren groter kunnen maken. Ik kan me wel voorstellen dat als je van 9% vet naar 15% gaat, je er meer moeite mee hebt. Maar die 15 is ook niet wenselijk als je van 9% afkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hele bulken en cutten is toch ook niet geheel oncontroversieel? Ik las laatst een blogpost van een personal trainer die expres 'dik' was geworden (ik denk dat hij nog steeds niet boven 15% vet kwam) om te voelen of het waar was wat zijn klanten zeiden over hoe lastig het gewicht eraf ging. Hij claimde dat het inderdaad veel moeilijker was om vanuit dat hogere gewicht weer terug afgetraind te raken, dan dat het daarvoor was geweest om van 'magere' man een gespierde man te worden (waarbij hij dus niet ging bulken)
Klopt, maar casseine haal je bij voorkeur ook uit voeding = kwark o.a Beide hebben voor en nadelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Whey is de snelle variant, maar je hebt ook caseine eiwit (shakes) dit is de langzame variant
Maar ik snap dat uit voeding de voorkeur heeft
[..]
Thx. Wel topic bedoel je btw?
[..]
[..]
Thxquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Dit topic : SPT / [Bodybuilding] #471 Nooit meer hetzelfde
Thanks for the motivation.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Daarnaast bepaald je lichaamstype ook een hoop. De endomorph heeft bv het meeste moeite om afgetraind te raken..
Dacht ik dus ookquote:
ja hey, niet janken, ik ben ook endoquote:
Helemaal 100% iets ben je niet. Meestal mengelmoes. Ik ben mengelmoes van endo en mesoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook![]()
Ben endomorph blijkt dus, trage vebranding, breed gebouwd. No shit
Shit just got seriousquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeeeuj!!!!!! Handschoenen binnen
[ afbeelding ]
Ach, maakt het zoveel uit? Nee toch, je moet toch uitvogelen wat wel/niet werkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal 100% iets ben je niet. Meestal mengelmoes. Ik ben mengelmoes van endo en meso
Ik had ze al, maar ze waren wat stukkigquote:
Daarom. Trial and error. Ik zal vandaag of morgen eens even onze OP goed updatenquote:Ach, maakt het zoveel uit? Nee toch, je moet toch uitvogelen wat wel/niet werkt.
Die OP van dat topic is wel goed btw
A zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ze al, maar ze waren wat stukkig
Goed planquote:[..]
Daarom. Trial and error. Ik zal vandaag of morgen eens even onze OP goed updaten
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Mijn bouw maakt me op zich ook niets uit, als ik maar wat vet kwijtraak
Dit topic krijgt vormquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
ZalVanaaf even een banner laten maken voor in de OP
NPquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut. Ik moet nu echt verder met werk
Sla me gerust als ik hier over een uur weer ben.
Pats!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24Als endo. Dus kan prima.
Ik heb dus nog nooit een vetmeting gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24Als endo. Dus kan prima.
Als het maar een slanke vorm is danquote:
Ik ook alweer bijna. Echt zo een dag dat je nergens zin in hebt....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens die test ben ik:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
Ja, maar dit gaat ook niet om mensen met kilo's overgewichtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.
YOU ARE PRIMARILY Aquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
Oh noesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:27 schreef BananaPancake het volgende:
Ik:
ENDOMORPH: 38%
MESOMORPH: 50%
ECTOMORPH: 13%
FMLso much endo
lekker! hoezo zo lang niet geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh noesFYL most def
Ik ga zo maar eens sinds 1.5e week weer naar de gym
Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie wasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
lekker! hoezo zo lang niet geweest?
Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie wasLaat staan gewichten tillen
Nog steeds best wel last van mijn handen en schouders.. dus doe leg day vandaag.
Ja, nou, dat is altijd kei leuk op het moment dat je heen gaat en bezig bent. Als je klaar bent, 3 u verder bent en moet plassen of de trap op moet niet meer. Vraag crunch maarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!
Nou inderdaad, deed ik toen ook. Totdat ik het zelf even deedquote:
Uiteindelijk doet iedereen hetzelfde. Alleen ik heb een splitschema.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:06 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar ik heb niet specifiek een leg day he Q. Doe elke keer hetzelfde![]()
Als ik geen spierpijn meer heb moet het gewoon zwaarder
Vanavond weer ff los, heb er zin in
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uiteindelijk doet iedereen hetzelfde. Alleen ik heb een splitschema.
Nieuwe gym dus kleedkamers, wc en water is boven.. Trap op. Leuk man
OKE OKE. THUIS PAS IK HEM AAN GVDquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lelijk ding man.
WE WANT CHANGE! YES WE CAN!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
ENDOMORPH: 88%
MESOMORPH: 13%
ECTOMORPH: 0%
FML
Sterf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet alles gelijkvloers hebben
Goedzo. Braafquote:
Fok youquote:
Vanavond in de sportschool, nog even geduld dusquote:
Welcome bij de club.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
ENDOMORPH: 88%
MESOMORPH: 13%
ECTOMORPH: 0%
FML
Jij zou moeten roeienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Sportschool selfie. Mijn sleutelbeenderen vielen me ineens op
ik vind ff roeien leuk maar echt roeien roeien echt niet hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij zou moeten roeienGoede bouw daarvoor.
Je hebt nog nooit in een echte boot geroeid toch? Is zo'n ander gevoel dan zo'n suffe machinequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind ff roeien leuk maar echt roeien roeien echt niet hoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Sportschool selfie. Mijn sleutelbeenderen vielen me ineens op
Neinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in een echte boot geroeid toch? Is zo'n ander gevoel dan zo'n suffe machine
ja zat ik ook al van te kijkenquote:
Ik zou het heerlijk vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zat ik ook al van te kijkenNormaal niet echt
0900-istayfatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is er al een praatgroep? Hebben we een noodnummer? Zoveel vragen
Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Tjacka het volgende:
oke vrienden
mijn pa mijn dappere strijder wil graag afvallen
wat raden jullie een man van 51 met 189 en 98 kilo schoon aan de haak aan
sporten doet meneer wel maar hij kan niet echt gezond leven
hebben jullie trucs
LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)quote:
Ook geen voorbeelden voor dagmenuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.
Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
0900-istayfat![]()
Praatgroep ook, waarbij we chips eten en er over praten.
Je bent goed bezigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens heel braaf gemaakt wat we zouden eten, dan maar niet de hele nacht marineren.
Nadat vriendlief (lul) zei: ja, maar dan bestellen we gewoon pizza
, werd ik recalcitrant. NEE, we gaan NIET BESTELLEN IK GA WEL KOKEN.
Dus zodoende.
Ik vond het ook wel goed van mezelf.quote:
Kipquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel goed van mezelf.Normaal was ik gaan bestellen. Nu staat de kip in de oven.
Boerenkool.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kip
Ik heb net boerenkool op met een stukje magere rookworst.
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
De treinreis terug van werk is altijd zo irritant.. Je hebt honger, je wilt niets kopen maar letterlijk de helft van de mensen loopt friet of koek te snaaien. Ik heb er niet eens zin in maar je voelt je dan toch zielig dat jij niets hebt of zo..
Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)
Jij had een smoothie recept met kokosmelk toch? Wat was dat ook alweer?
Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.quote:
*opschrijf doetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan,omnomnom
Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
Ja, ik herken die uitdaging wel hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.
Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
Ik ga niet zo heel vaak met de trein, maar de laatste keer zaten er 4 brakke studenten met sinaasappelsap, chips en croissantjes. Oh en 1 iemand had een mandarijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.
Vind ik niet. Smerige geuren van vieze patat ruik ik vaak.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.
Ik moet hem nog uitschrijven, was een probeerseltje.quote:
Omdat je patat wel ruikt en een salade, sushi, of yoghurt niet. Ik zie echt vaak mensen met dingen van huis in de trein.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Vind ik niet. Smerige geuren van vieze patat ruik ik vaak.
Ja! Van die febo patatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet hem nog uitschrijven, was een probeerseltje.Eigenlijk gewoon geroosterde pompoen,klein uitje havermout en een eiwit. in de keukenmachine. Op smaak gebracht met wat vadouvan. Lekker op een broodje met zachte geitenkaas.
Nouja dat vind ik nog niet echt onder de categorie vet ongezond vallen, als je niet op je gewicht hoeft te letten. Het is misschien minder gezond dan mensen denken maar nog geen quarter pounder met friet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik herken die uitdaging wel hoor.
Vind het echt bizar. Stond vandaag in de rij van de AH, met een zak spinazie en 2 blikken tonijn. Voor me iemand met een halve liter melk, een witbrood en hagelslag. Achter me iemand met een breaker aardbei en 2 croissantjes.
Ik heb ooit 1 x patat van de febo gehad. Dat was heerlijk want het was 4 uur s nachts en ik was teringdronken.quote:
Op mijn school (hogeschool) eten best wat mensen eigenlijk best gezond (ik let er altijd op). Maar veel mensen zijn er gewoon niet zo bewust mee bezig denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer met de trein. Maar vroeger was het echt altijd patat, frikandel, burgerking, ect. Ik voelde me altijd een mongool met mijn brood en tomaatjesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je patat wel ruikt en een salade, sushi, of yoghurt niet. Ik zie echt vaak mensen met dingen van huis in de trein.
Dat deden die mensen bij de mac wel waar ik langs kwam.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik nog niet echt onder de categorie vet ongezond vallen, als je niet op je gewicht hoeft te letten. Het is misschien minder gezond dan mensen denken maar nog geen quarter pounder met friet.
Wat ga jij er allemaal van maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh.dat klinkt wel erg lekker eigenlijk.
![]()
Het is dat ik al 2 recepten voor mn pompoen bedacht had, maar anders had ik het wel geweten.
Alles smaakt goddelijk als je teringdronken bent. Dat is echt zo'n true story.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 x patat van de febo gehad. Dat was heerlijk want het was 4 uur s nachts en ik was teringdronken.
Oh fuck nu heb ik zin in de twisterfries van de burgerking.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer met de trein. Maar vroeger was het echt altijd patat, frikandel, burgerking, ect. Ik voelde me altijd een mongool met mijn brood en tomaatjes
Ik kijk altijd om me heen, vind het interessant hoe andere mensen eten. Ga er morgen weer eens goed op letten, vandaag veel patat etende mensen iig. Ik kan zo slecht tegen die geur in een trein, vies gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je patat wel ruikt en een salade, sushi, of yoghurt niet. Ik zie echt vaak mensen met dingen van huis in de trein.
Dat zegt ook niksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik herken die uitdaging wel hoor.
Vind het echt bizar. Stond vandaag in de rij van de AH, met een zak spinazie en 2 blikken tonijn. Voor me iemand met een halve liter melk, een witbrood en hagelslag. Achter me iemand met een breaker aardbei en 2 croissantjes.
Ja, correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles smaakt goddelijk als je teringdronken bent. Dat is echt zo'n true story.
Ik vind da gewoon vies.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Patatlucht in de trein.Vooral als je al trek hebt.
Waarom speltbrood?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zegt ook niksIk heb vaak op zaterdag een spelt brood, 3 croissants, 1 duits broodje, 1 breaker en eiersalade. Waarvan alles het speltbrood voor mij is en de rest voor
Dit eten we morgenavond: http://www.halfbakedharve(...)ky-pomegranate-rice/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ga jij er allemaal van maken?Ik heb nu van 1 grote pompoen, hummus en deze burgers gemaakt. En dan staat er nog een groot stuk waarvan ik pastasaus ga maken. Liefde voor pompoen.
Ik heb echt al serieus meer dan 2 jaar geen frituur gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh fuck nu heb ik zin in de twisterfries van de burgerking.
Ik hou helemaal niet van patat, maar die zooi is lekker jonge
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind da gewoon vies.
Zelfde bij pindakaasgeur.
Oeh, vooral die curry lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit eten we morgenavond: http://www.halfbakedharve(...)ky-pomegranate-rice/
En dit is mijn lunch overmorgen: clairekcreations.com/2014/09/savoury-muffins-with-feta-pumpkin-and-spinach/
Frikandel uit de pan is ranzig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt al serieus meer dan 2 jaar geen frituur gehadAfgezien van een frikandel, maar die had ik in de pan gemaakt en na 1 hap weggeflikkerd want niet te vreten
+1 of donerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, correct.
Shoarma, frikandel, patat met mayo, alles.
Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten.Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk.
Ja! Die muffins ook wel. En daar heb ik alles voor in huis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, vooral die curry lijkt me heerlijk.
Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van.
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.quote:
Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor eyquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, correct.
Shoarma, frikandel, patat met mayo, alles.
Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten.Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk.
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Het wordt vanavond geen sportenMorgen maar
Oh tyfus, dát heb ik lang niet gehad. Dat moet ik echt weer eens eten. Met lamsvleesquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Frikandel uit de pan is ranzig.
Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn._
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor ey
Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop.Omdat ik vroeger altijd wel ongezonde shit kocht enzo.
Die chipcookies als ze net warm zijn enzo. Omgggg![]()
![]()
Waarom niet? *aait*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Het wordt vanavond geen sportenMorgen maar
Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.
Ja. En champagne. Het was een beste nacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]2 flessen ook gewoon
Ik lust geen wijn
Moet niet te moeilijk worden neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.
Sally is je dankbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
Goedzoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
Oh dude.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken.!! Dat was apart. En daarna met pindakaas en stroop opgegeten.
I know.quote:
Wat nog erger is: laatst had ik een dip en komt een vriendinnetje van mij aanzetten met mijn lievelingsM&M's, mijn lievelings Tony's karamel, mijn lievelings oreo met witte chocolade eromheen en Maltesers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen.
Reclame werktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst de big tasty met kip op.Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten sinds die reclames.
Moest hem proberen.
En zelf frituur ik ook wel eens, maar nooit de traditionele bak patat met frikandellen.
Veels te last van maag/darmen. Volgens mij valt die kwark daar niet in de smaakquote:
graag wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.
Exactquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van.
Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dude.
Mijn enige drugs-eten ervaringen zijn met wiet. Toen heb ik wel eens in een kroket gepookt die net uit het vet kwam want 'HIJ VOELT HELEMAAL NIET WARM!'. Blaren aan mn vingers alles.
Thx!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal.Ik stond nu naar die pannenkoeken te kijken van "Hé, het schuimt!" "Ze zijn groen!" "Neeeee, snelll, ze krimpen!"
Maar ik wist het recept nog wel.
Ik doe mezelf er wel een plezier mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Exacten vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet
Toffe ervaring, maar ik ben er nu wel klaar mee. Misschien ooit nog eens op een hele toffe locatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
![]()
omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest.
Frikandellen op de bbqquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Frikandel uit de pan is ranzig.
Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn._
Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik doe mezelf er wel een plezier mee.
Ja begrijp ik heel goed. Maar ik denk dan maar shit happens. Ik zie het dan ook maar niet meer als verpesten..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.
Ja, dat! Gelukkig valt het tegenwoordig wel mee met het 'ik moet het nuuu', maar prettig in de trein is anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Exacten vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet
Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.quote:
Wat, echt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.
Ik vertrouwde het eerst niet zo, maar die dingen blijven kloppen qua smaak.quote:
Wat alufolie eronder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:
Gaan ze dan niet lek en alles, kaassoufle?
Ja dat gaat hard. 1 Engels dropje zit ook iets van 25 kcal per stuk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:01 schreef sanger het volgende:
Zit net voor de grap eens te kijken naar calorieën in snoep. Zo een haribo perzik snoepje zit gewoon 34 kcal in
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest
Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worstquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.
In plaats als een normaal kind een zak snoepjes te halen, haalde ik een bak kant en klare lasagne.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Neh, ook niet. Hartig. Te veel beleg op brood.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Waar ben je dan dik van geworden? Pizza's&patat enzo?
Ooh. Chipsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worst, kaas
, nootjes
chips
alles!
Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
koekjes en chocola zijn ook zoet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is!Chips, koekjes en chocola!
Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer.
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien.![]()
Alcohol blijft een zwak punt.
Ik zie dat als zoet want dat hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie dat zelf toch echt meer als hartig dan als zoetigheid.
Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel de laatste keer dat ik echt dronk een week geleden is. De volgende keer zal waarshcijnlijk vrijdag zijn.
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Veels te last van maag/darmen. Volgens mij valt die kwark daar niet in de smaak
Nou, zo erg niet neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En champagne. Het was een beste nacht.
Je wist nog niet dat ik een ontzettende zuipschuit kan zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Of wel, ik denk het niet wat 'iewh, daar krijg ik vieze pootjes van' *miep miep miep*
quote:
Hallucinerende shizzlequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest.
Ik eet/at uit verveling. Tegenwoordig amper nog trouwens. Merk wel dat als ik moe ben ik kei trek hebquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
Ik heb suikervrije dropjesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.
Hier alleen soms feestdagen. Meestal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.
Neeee, Kinder Bueno.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Kitkat Chuncky... daar doe ik een moord voor!![]()
Oeh, bostogne koeken. Ik haal ze nooit, maar als we ze vroeger in huis hadden gingen ze zo op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mijVan snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen
Die vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Kitkat Chuncky... daar doe ik een moord voor!![]()
Jaaaaa! Of snickersquote:
Broodjes hagelslagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mijVan snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen
Leonidas bonbonsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Chocolade rotsjes met pinda en rozijnen.
Nooit gehad die tony shizzlequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
Tony chocolony met karamel en zeezout.
Ik had voorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk word ik nog veel gelukkiger van een bord spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus en lekker veel kaas.
Of risotto.! Zeker citroen risotto met zalm.
Of een pizza bij een goede Italiaan. Of gefrituurde kip. Of een enorm goede hamburger.
Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had voorVandaag pasta carbonara gemaakt. Met slagroom, ei, knoflook, ui, champignons, kaas, ect. Ooh men, ik wilde
Ok, good to know. Hoe lang had jij er last van?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ook
Is dat echt zo goddelijk? Ik ben er ontzettend benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
DOE HETquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list.
PC!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Als we deze veen volposten dan heb ik een banner enzulks klaarstaan voor het nieuwe topic. Of Crunch, add hem ff. Waar zit je?
JA! Of van die chocolade chips van nestlequote:
Ik ga zondag beef stroganoff maken met griekse yoghurt ipv ROOM. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo vet.Als ik weer eens ga zondigen ga ik dat doen.
De chocolade zelf is sowieso lekker, maar de zout maakt het nog lekkerder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Is dat echt zo goddelijk? Ik ben er ontzettend benieuwd naar.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal even naar dat andere topic gaan voor de nodige kusje kroel.
Zal vast lekker zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga zondag beef stroganoff maken met griekse yoghurt ipv ROOM. Ben benieuwd.
Ja, beter doe je dat. Heb je wel een goede dag vandaag? of snaaizin?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal even naar dat andere topic gaan voor de nodige kusje kroel.
Ik heb dat nog nooit gedaan. Heb je nog meer goede dingen waarin room vervangen wordt met griekse yoghurt? Of sowieso met griekse yoghurt Want ik heb 1 liter en ik vind het zo eigenlijk niet zo lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal vast lekker zijn.Ik doe dat best vaak met dingen, eigenlijk ging er veel te vaak onnodig room in.
Ik had wel een goede dag vandaag. Wel snaaizin (KAAS, TWISTERFRIES ALLES). Gelukkig aten we laat, dan is de avond niet zo lang.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, beter doe je dat. Heb je wel een goede dag vandaag? of snaaizin?
Ik gebruik altijd gewoon magere yoghurt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Heb je nog meer goede dingen waarin room vervangen wordt met griekse yoghurt? Of sowieso met griekse yoghurt Want ik heb 1 liter en ik vind het zo eigenlijk niet zo lekker.
Je had laatst ook Tony met stukjes dropquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
Die vond ik niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je had laatst ook Tony met stukjes drop
Ik had al wel wat dingen bedacht ja. Maar ik dacht, misschien heb jij grandioze ideeen waarbij je yoghurt kunt gebruik in je dinerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd gewoon magere yoghurt.Maar bijvoorbeeld vaak in soepen. Anders maak je er een lekkere tzatziki van.
Naan <3quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Bij mij is het vooral vaak de basis van sausjes.Of naanbrood.
http://www.smulweb.nl/rec(...)ruiden-supergemakkelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik eet ook veel liever naan.Heb je een recept? Want ik haal ze meestal.
Lmaoroflolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had wel een goede dag vandaag. Wel snaaizin (KAAS, TWISTERFRIES ALLES). Gelukkig aten we laat, dan is de avond niet zo lang.
Thanks!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)ruiden-supergemakkel
Zoiets doe ik meestal ongeveer. Ik had een ander recept maar kan het niet meer vinden.
quote:
Ja, body en fitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hey, even een serieuze eiwit-whey-vraag. Stiekem zit ik er over na te denken om 's ochtends een beetje van die meuk toe te voegen aan m'n smoothie, maar dan wil ik wel zo puur mogelijk en geen toegevoegde rotzooi of suiker of whatever. En een kleine verpakking. Zijn er nog meer dingen waar k op moet letten? Merken die ik links moet laten liggen? enz?
Beter!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij spoort mijn weegschaal nietBen nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter
Whut?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij spoort mijn weegschaal nietBen nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter
Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, body en fitserieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet
moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
Ik moet onderhand nog 72 dagen ofzo voordat die pot leeg is. Dan ga ik bij XXL maar eens bestellen. Kwam erachter dat er in 1 scoop crazy tering veel suiker zat ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staat
Ik weet het nietquote:
Weet ik hetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut?Hoe dan?
DM gehad Loona! Whey komt jouw kant op
Bij ons wordt ie ook alleen gebruikt door de hondquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mijn kat leren door het kattenluikje te gaan, ze snappen het nog niet, domme beesten.
Als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, body en fitserieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet
moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
Checkquote:
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:08 schreef Qwea het volgende:
Dus, ik wilde een milka oreo nutella kinderbueno cheesecake maken... Lijkt O + het niks
Moet je meer dan een bakje kwark laten staan hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?
Hij spoort nietZou er gerust een bakje kwark voor laten staan zodat het in de kcal past
Ssst. Denk niet dat ik wil weten hoeveel kcal z'n stukje heeftquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je meer dan een bakje kwark laten staan hoor.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet me zo inhouden om me niet te gaan wegen, het gaat zo goed de laatste paar dagen.
Maar dan zijn het van die kleine stapjes, ik geniet er zo van als het in één keer een hoop is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb het wel gedaan vanochtend, maar ik schrijf het dan niet op
Dat is klote. Maar voor je geruststelling, ik had vanmorgen ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ongelofelijk hoe het kan dat ik om 10 uur naar bed ga, uurtje lees, ga slapen, 2 x wakker wordt gedurende de nacht, om 8:11 wakker word van de wekker en NOG STEEDS MOE BEN. HOE DAN?!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan zijn het van die kleine stapjes, ik geniet er zo van als het in één keer een hoop is.
Ik slaap iedere nacht een uur of 10/11, altijd moeite met opstaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is klote. Maar voor je geruststelling, ik had vanmorgen ook
Was je blij met dat gewicht? Geen idee waar je begon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:53 schreef sandertjuh het volgende:
Toevallig gisteren nog gewongen, 62.8kg op dat moment. Vanmiddag na werk eerst de sportschool in, maandag en gisteren kon ik niet dus al 2 dagen gemist.
En straks m'n ontslag aankondigen aan m'n leidinggevende.. ik ben benieuwd naar z'n reactie!
Ok, dan ben je stuk. Heb je nog garantie?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik slaap iedere nacht een uur of 10/11, altijd moeite met opstaan.
Ik schiet meteen in de stress en ga in een hoekje zitten te huilen met een zak chipsquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga iedere dag op de weegschaal, schrijf het ook iedere dag op en de lijn is dalend. Ik kan er wel mee omgaan als ie af en toe wat hoger is dan gisteren.
Nee, al jaren niet meer. Ben ook al jaren stuk. I try to learn to live with it.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, dan ben je stuk. Heb je nog garantie?
Bel je dan ook de noodlijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik schiet meteen in de stress en ga in een hoekje zitten te huilen met een zak chips
Klotequote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, al jaren niet meer. Ben ook al jaren stuk. I try to learn to live with it.
Ja die. "Nee lijkt me niks. Veelste machtig"quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?
Hij spoort nietZou er gerust een bakje kwark voor laten staan zodat het in de kcal past
Ik denk het.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben jij altijd die ene wachtende voor me?
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die. "Nee lijkt me niks. Veelste machtig"
Welkom in mijn leven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ongelofelijk hoe het kan dat ik om 10 uur naar bed ga, uurtje lees, ga slapen, 2 x wakker wordt gedurende de nacht, om 8:11 wakker word van de wekker en NOG STEEDS MOE BEN. HOE DAN?!
Ik heb andere dingen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven.
Maar ik heb CVS dus dat telt niet.
Slaap je niet te lang?
http://jelmerdeboer.nl/wp(...)o-e1420309140329.jpg Die niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik dat taart ding ook niet hoef. Ik eet wel gewoon wat kinderbueno.
Neh. Ik hou niet van zoet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://jelmerdeboer.nl/wp(...)o-e1420309140329.jpg Die niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |