graag wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.
Exactquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van.
Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dude.
Mijn enige drugs-eten ervaringen zijn met wiet. Toen heb ik wel eens in een kroket gepookt die net uit het vet kwam want 'HIJ VOELT HELEMAAL NIET WARM!'. Blaren aan mn vingers alles.
Thx!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, dat soort dingen zijn zo stom. Maar toch geniaal.Ik stond nu naar die pannenkoeken te kijken van "Hé, het schuimt!" "Ze zijn groen!" "Neeeee, snelll, ze krimpen!"
Maar ik wist het recept nog wel.
Ik doe mezelf er wel een plezier mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Exacten vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet
Toffe ervaring, maar ik ben er nu wel klaar mee. Misschien ooit nog eens op een hele toffe locatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
![]()
omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest.
Frikandellen op de bbqquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Frikandel uit de pan is ranzig.
Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn._
Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik doe mezelf er wel een plezier mee.
Ja begrijp ik heel goed. Maar ik denk dan maar shit happens. Ik zie het dan ook maar niet meer als verpesten..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ikniet, ik voel me dan achteraf kut omdat ik een dag gezond eten heb verpest.
Ja, dat! Gelukkig valt het tegenwoordig wel mee met het 'ik moet het nuuu', maar prettig in de trein is anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Exacten vooral als je dan al chagrijnig bent en jezelf zielig vindt omdat je om 19u nog in se trein zit, ben je eerder geneigd om te denken: 'ik verdien ook slecht eten'. Wat dan weer nergens op slaat want uiteindelijk is het helemaal niet iets waar je jezelf een plezier mee doet
Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.quote:
Wat, echt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kaassoufflé is ook briljant op de bbq.
Ik vertrouwde het eerst niet zo, maar die dingen blijven kloppen qua smaak.quote:
Wat alufolie eronder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:
Gaan ze dan niet lek en alles, kaassoufle?
Ja dat gaat hard. 1 Engels dropje zit ook iets van 25 kcal per stuk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:01 schreef sanger het volgende:
Zit net voor de grap eens te kijken naar calorieën in snoep. Zo een haribo perzik snoepje zit gewoon 34 kcal in
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |