Neinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in een echte boot geroeid toch? Is zo'n ander gevoel dan zo'n suffe machine
ja zat ik ook al van te kijkenquote:
Ik zou het heerlijk vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zat ik ook al van te kijkenNormaal niet echt
0900-istayfatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is er al een praatgroep? Hebben we een noodnummer? Zoveel vragen
Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Tjacka het volgende:
oke vrienden
mijn pa mijn dappere strijder wil graag afvallen
wat raden jullie een man van 51 met 189 en 98 kilo schoon aan de haak aan
sporten doet meneer wel maar hij kan niet echt gezond leven
hebben jullie trucs
LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)quote:
Ook geen voorbeelden voor dagmenuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn geen trucs, voor een gezond lichaam moet je consistent gezond leven.
Hmm je kan in de lijstjes jn dit topic kijken, maar vaak is stoppen met snaaien en portie controle een betere manier om te beginnen. Ik heb bijvoorbeeld een klein bord en daar moet mijn avondeten in passen, tenzij het een berg sla is of zo. En dan spreek ik ook af dat ik na het avondeten niet meer eet.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
0900-istayfat![]()
Praatgroep ook, waarbij we chips eten en er over praten.
Je bent goed bezigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens heel braaf gemaakt wat we zouden eten, dan maar niet de hele nacht marineren.
Nadat vriendlief (lul) zei: ja, maar dan bestellen we gewoon pizza
, werd ik recalcitrant. NEE, we gaan NIET BESTELLEN IK GA WEL KOKEN.
Dus zodoende.
Ik vond het ook wel goed van mezelf.quote:
Kipquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel goed van mezelf.Normaal was ik gaan bestellen. Nu staat de kip in de oven.
Boerenkool.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kip
Ik heb net boerenkool op met een stukje magere rookworst.
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
De treinreis terug van werk is altijd zo irritant.. Je hebt honger, je wilt niets kopen maar letterlijk de helft van de mensen loopt friet of koek te snaaien. Ik heb er niet eens zin in maar je voelt je dan toch zielig dat jij niets hebt of zo..
Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
LOKQUOTE! (bedankt voor je oude UI)
Jij had een smoothie recept met kokosmelk toch? Wat was dat ook alweer?
Ja of je doet zelf wat werk natuurlijk.quote:
*opschrijf doetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spinazie, kokosmelk, yoghurt, banaan,omnomnom
Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
Ja, ik herken die uitdaging wel hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, vraag me dan wel af of dat voor die persoon toevallig een keertje is, of dat ze dat eens of meerdere keren per week doen. Toch is het vaak wel weer een mentale uitdaging om niets te kopen, al is het maar om de verveling.
Ik vind het juist opvallend hoeveel mensen gezonde dingen zitten te eten in de trein. Dat worden er wel echt steeds meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind je het ook zo opvallend hoeveel mensen er eigenlijk ongezonde zooi weg zitten te vreten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |