Frikandel uit de pan is ranzig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt al serieus meer dan 2 jaar geen frituur gehadAfgezien van een frikandel, maar die had ik in de pan gemaakt en na 1 hap weggeflikkerd want niet te vreten
+1 of donerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, correct.
Shoarma, frikandel, patat met mayo, alles.
Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten.Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk.
Ja! Die muffins ook wel. En daar heb ik alles voor in huis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, vooral die curry lijkt me heerlijk.
Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rottige is, het ruikt niet lekker, maar als je al trek hebt, krijg je er honger van.
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.quote:
Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor eyquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, correct.
Shoarma, frikandel, patat met mayo, alles.
Ik heb een maand of 2 geleden toen ik best al wel zat was (dat was 's middags) als avondeten in een restaurant gegeten.Dikke vette (goede) hamburger. Goddelijk.
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Het wordt vanavond geen sportenMorgen maar
Oh tyfus, dát heb ik lang niet gehad. Dat moet ik echt weer eens eten. Met lamsvleesquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Frikandel uit de pan is ranzig.
Ik heb uhhhhhhhhhhh laatst een portie twisterfries gehad als avondeten. En daarna 2 flessen rode wijn._
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een poos terug toen ik tering tyfus pleuris dronken was een sparerib plate bij de shoarmaboer genuttigd. Smaakte echt ge-wel-dig. Was wat zwart, maar smaakte echt geniaal. 2 weken laten nuchter gehaald. Exact hetzelfde, godverdomme wat was dat godvergeten goor ey
Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waar ik gewoon moeite mee heb, is de kiosk als ik erlangs loop.Omdat ik vroeger altijd wel ongezonde shit kocht enzo.
Die chipcookies als ze net warm zijn enzo. Omgggg![]()
![]()
Waarom niet? *aait*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Het wordt vanavond geen sportenMorgen maar
Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.
Ja. En champagne. Het was een beste nacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]2 flessen ook gewoon
Ik lust geen wijn
Moet niet te moeilijk worden neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of gebakken ei. Maar dat is tricky want dat moet je dan zelf thuis doen en alles.
Sally is je dankbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
Goedzoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen gaat het dus de hele dag regenen, maar ik ga, als een echte die hard, met de hond naar het bos, km of 7 lopen.
Oh dude.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben laatst op truffels pannenkoeken staan bakken.!! Dat was apart. En daarna met pindakaas en stroop opgegeten.
I know.quote:
Wat nog erger is: laatst had ik een dip en komt een vriendinnetje van mij aanzetten met mijn lievelingsM&M's, mijn lievelings Tony's karamel, mijn lievelings oreo met witte chocolade eromheen en Maltesers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten wachten naast snaaivoer en het niet mogen.
Reclame werktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst de big tasty met kip op.Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten sinds die reclames.
Moest hem proberen.
En zelf frituur ik ook wel eens, maar nooit de traditionele bak patat met frikandellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |