Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef sanger het volgende:
Mijn bouw maakt me op zich ook niets uit, als ik maar wat vet kwijtraak
Dit topic krijgt vormquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
ZalVanaaf even een banner laten maken voor in de OP
NPquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut. Ik moet nu echt verder met werk
Sla me gerust als ik hier over een uur weer ben.
Pats!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24Als endo. Dus kan prima.
Ik heb dus nog nooit een vetmeting gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik ging van 40% vet ofzo naar 23/24Als endo. Dus kan prima.
Als het maar een slanke vorm is danquote:
Ik ook alweer bijna. Echt zo een dag dat je nergens zin in hebt....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens die test ben ik:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
Ja, maar dit gaat ook niet om mensen met kilo's overgewichtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is toch ook een beetje een open deur zo.. Zolang je nog kilo's overgewicht hebt lijkt iedereen een endomorph.. Uiteindelijk is het volgens mij best moeilijk om er echt achter te komen wat je lichaamsbouw is.
YOU ARE PRIMARILY Aquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens http://www.bodybuilding.com/fun/becker3-results.html deze test ben ik 63% mesomorph, 25% endomorph, 12% ectomorph.
Oh noesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:27 schreef BananaPancake het volgende:
Ik:
ENDOMORPH: 38%
MESOMORPH: 50%
ECTOMORPH: 13%
FMLso much endo
lekker! hoezo zo lang niet geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh noesFYL most def
Ik ga zo maar eens sinds 1.5e week weer naar de gym
Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie wasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
lekker! hoezo zo lang niet geweest?
Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van mijn reuma. In een dusdanige staat dat een potje opdraaien al geen optie wasLaat staan gewichten tillen
Nog steeds best wel last van mijn handen en schouders.. dus doe leg day vandaag.
Ja, nou, dat is altijd kei leuk op het moment dat je heen gaat en bezig bent. Als je klaar bent, 3 u verder bent en moet plassen of de trap op moet niet meer. Vraag crunch maarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm klote zeg.. Leg day lijkt mij ook het leukste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |