Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest
Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worstquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet van snoep/zoet hou. Anders was ik echt nog 3x zo dik geweest
Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.
In plaats als een normaal kind een zak snoepjes te halen, haalde ik een bak kant en klare lasagne.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Neh, ook niet. Hartig. Te veel beleg op brood.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Waar ben je dan dik van geworden? Pizza's&patat enzo?
Ooh. Chipsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Daarentegen, worst, kaas
, nootjes
chips
alles!
Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
koekjes en chocola zijn ook zoet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier nog een.. ik lust wel zo goed als alles wat hartig is!Chips, koekjes en chocola!
Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe dat nu met chips. Ik probeer 1 x per 2 weken 1 zak te eten, en meer niet. De laatste tijd gaat dat fantastisch. Ik mag van het weekend weer.
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt wat de chips betreft dat vriendje schrok van zijn gewicht, sindsdien daar bijna geen chips meer gezien.![]()
Alcohol blijft een zwak punt.
Ik zie dat als zoet want dat hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie dat zelf toch echt meer als hartig dan als zoetigheid.
Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel de laatste keer dat ik echt dronk een week geleden is. De volgende keer zal waarshcijnlijk vrijdag zijn.
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Veels te last van maag/darmen. Volgens mij valt die kwark daar niet in de smaak
Nou, zo erg niet neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En champagne. Het was een beste nacht.
Je wist nog niet dat ik een ontzettende zuipschuit kan zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Of wel, ik denk het niet wat 'iewh, daar krijg ik vieze pootjes van' *miep miep miep*
quote:
Hallucinerende shizzlequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
omg. Ik durf het zelf niet, hallucinerende shizzle, maar het lijkt me wel feest.
Ik eet/at uit verveling. Tegenwoordig amper nog trouwens. Merk wel dat als ik moe ben ik kei trek hebquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik pakte vroeger iedere dag wel een handje zeg maar. gewoon snoepen om het snoepen.
Ik heb suikervrije dropjesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de voornaamste reden dat er al zoveel af is hier. Bijna compleet gestopt met snoepen.
Hier alleen soms feestdagen. Meestal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen in het weekend of op feestdagen hier. Alleen zou ik de weekenden ook wat meer moeten beperken, want verstandig. Maar bahverstandig.
Neeee, Kinder Bueno.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Kitkat Chuncky... daar doe ik een moord voor!![]()
Oeh, bostogne koeken. Ik haal ze nooit, maar als we ze vroeger in huis hadden gingen ze zo op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mijVan snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |