Die vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef sandertjuh het volgende:
Kitkat Chuncky... daar doe ik een moord voor!![]()
Jaaaaa! Of snickersquote:
Broodjes hagelslagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
Koekjes en chocola zijn echt boosdoeners bij mijVan snoep houd ik niet zo, maar koekjes, oh man. Chocolate chip cookies. Broodjes hagelslag. Melkchocolade met nootjes. Met rozijntjes. Suikerwafels. Bastognekoek. Pepernoten. Appeltaart. ALLES. Nu ben ik niet te dik, maar als ik me ergens in kan verliezen dan zijn het echt zulke dingen
Leonidas bonbonsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
Chocolade rotsjes met pinda en rozijnen.
Nooit gehad die tony shizzlequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
Tony chocolony met karamel en zeezout.
Ik had voorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef Myraela het volgende:
Maar eigenlijk word ik nog veel gelukkiger van een bord spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus en lekker veel kaas.
Of risotto.! Zeker citroen risotto met zalm.
Of een pizza bij een goede Italiaan. Of gefrituurde kip. Of een enorm goede hamburger.
Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had voorVandaag pasta carbonara gemaakt. Met slagroom, ei, knoflook, ui, champignons, kaas, ect. Ooh men, ik wilde
Ok, good to know. Hoe lang had jij er last van?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
Daar kun je idd best ff aan moeten wennen, had ik ook
Is dat echt zo goddelijk? Ik ben er ontzettend benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Myraela het volgende:
Tony chocolony met karamel en zeezout.
DOE HETquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gemaakt, staat nog altijd op de to-do list.
PC!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Als we deze veen volposten dan heb ik een banner enzulks klaarstaan voor het nieuwe topic. Of Crunch, add hem ff. Waar zit je?
JA! Of van die chocolade chips van nestlequote:
Ik ga zondag beef stroganoff maken met griekse yoghurt ipv ROOM. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo vet.Als ik weer eens ga zondigen ga ik dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |