Ja, body en fitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hey, even een serieuze eiwit-whey-vraag. Stiekem zit ik er over na te denken om 's ochtends een beetje van die meuk toe te voegen aan m'n smoothie, maar dan wil ik wel zo puur mogelijk en geen toegevoegde rotzooi of suiker of whatever. En een kleine verpakking. Zijn er nog meer dingen waar k op moet letten? Merken die ik links moet laten liggen? enz?
Beter!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij spoort mijn weegschaal nietBen nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter
Whut?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij spoort mijn weegschaal nietBen nu na warm eten en whey shake 1 kg lichter dan zaterdagochtend nuchter
Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, body en fitserieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet
moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
Ik moet onderhand nog 72 dagen ofzo voordat die pot leeg is. Dan ga ik bij XXL maar eens bestellen. Kwam erachter dat er in 1 scoop crazy tering veel suiker zat ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Juist! Niks meer bestellen van B&F zelf. Lichten de boel op waar je bij staat
Ik weet het nietquote:
Weet ik hetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut?Hoe dan?
DM gehad Loona! Whey komt jouw kant op
Bij ons wordt ie ook alleen gebruikt door de hondquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mijn kat leren door het kattenluikje te gaan, ze snappen het nog niet, domme beesten.
Als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, body en fitserieus. Neem van xxl en dan isolaat naturel. Puurder heb je niet
moet je eerst proberen? Zo ja paas adres in pm!
Checkquote:
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:08 schreef Qwea het volgende:
Dus, ik wilde een milka oreo nutella kinderbueno cheesecake maken... Lijkt O + het niks
Moet je meer dan een bakje kwark laten staan hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat?! Die van het plaatje wat hier eerder rond zweefde?
Hij spoort nietZou er gerust een bakje kwark voor laten staan zodat het in de kcal past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |