SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Jody gaat opeens scoren, word er bang van. Stel je voor dat hij echt kan voetballen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat tof om te zien dat PEC dit seizoen heel goed tegen een achterstand kanVorig seizoen was het dan vaak meteen hangende kopjes en nog meer doelpunten maar nu gaan ze na een tegentreffer juist veel beter spelen.
Ga je Van Boekel ook afkraken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat het 0-2 blijft.
Dan hoef ik mijn wedstrijdverslag voor op foksport niet meer te wijzigen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je Van Boekel ook afkraken?
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou de misselijke intentie van El Makrini wel even benadrukken.
Nu nog een echt mooi doelpunt. Vorige week werd hij niet gedekt en nu ging Esteban met de beentjes wijd. Alsnog knap, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jody gaat opeens scoren, word er bang van. Stel je voor dat hij echt kan voetballen.
Hij doet genoeg goed en fantastisch en hij ik snap (voor zo ver dat kan) zijn drive om de beste te zijn/ te scoren. Maar ik meen oprecht dat zeker voor een speler zoals hij het niet nodig is om dit soort dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat jij je grote held durft te bekritiseren als ie een keer een foutje maakt
typfoutje excusesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En iets daarvoor:
https://vine.co/v/OIl6XT6g3Jz
Het is trouwens 1-1.
Ik denk dat je bij sterk gekleurd verslag wel veel reacties zal krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.
Zo wordt mijn objectiviteit geveinsd.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Er is toch niemand die het leest.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het echte hoge niveau is hiier jwzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach op de frontpage zitten ook echt eersteklas kleuters.
Voor een 1.70m ofzo speler is koppen niet makkelijk en dan vooral niet als je al op de grond niet zo goed met de bal bent. Mocht hij nu ook nog voorzetten geven die aankomen en dit wekelijks dan zie ik hem nog wel eens volgend seizoen(als Karagounisquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu nog een echt mooi doelpunt. Vorige week werd hij niet gedekt en nu ging Esteban met de beentjes wijd. Alsnog knap, natuurlijk.
Bevestigd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
jullie verloren bij rodaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint 3 uitwedstrijden op rij, moet niet gekker worden.
Doet Thijs nog wel de #nostradamus of zit hij in een dip?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint 3 uitwedstrijden op rij, moet niet gekker worden.
eh, juistquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het echte hoge niveau is hiier jwz
zet dat erbij dan, grote bipsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Eredivisie natuurlijk, domme koe.
Nostradamus voorspelde 1-3.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Thijs nog wel de #nostradamus of zit hij in een dip?
Koeien (vooral blaarkoppen) zijn hartstikke slim, dus ik wil je verzoeken niet nog eens over de schreef te gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is geen Tweet budget meer bij VIquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet waarom er niet bij elke eredivisiewedstrijd een getypt verslag wordt gemaakt. Als je hiervoor een reden wilt weten moet je niet bij mij zijn, want ik heb daar niet direct wat mee te makenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Thijs heeft zelfmoord gepleegd nadat hij hoorde dat hij nooit meer bij VI mocht aanschuiven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk cynisch. Alsof ik gekleurde berichtjes daar ga neerzettenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat een debiele statistiekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle koeien dom zijn. Als je het zo opvat bied ik hierbij mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koeien (vooral blaarkoppen) zijn hartstikke slim, dus ik wil je verzoeken niet nog eens over de schreef te gaan.
Gelukkig wel #miko koffie budgetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is geen Tweet budget meer bij VI
Thijsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig wel #miko koffie budget
[ afbeelding ]
Diequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk cynisch. Alsof ik gekleurde berichtjes daar ga neerzetten
Hopelijk heeft hij de Steuntjes in de rug nog wel een duimpje omhoog gegeven voor de moeite voordat hij dat deed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Thijs heeft zelfmoord gepleegd nadat hij hoorde dat hij nooit meer bij VI mocht aanschuiven.
Ik accepteer dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle koeien dom zijn. Als je het zo opvat bied ik hierbij mijn excuses aan.
Het staat 1-2 hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het staat 0-2, Afrikaanse Bomberman die je bent.
"verslag".quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik mn verslag aanpassenKutsport is het ook.
quote:
Woanskip dommequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom gebruiken ze Stef Ekkel bij Cambuur?
Ik zou nog even wachten op de 2-2.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik mn verslag aanpassenKutsport is het ook.
Ik hoop dat Thijs een bonus op zijn rekening gestort krijgt wanneer Nostradamus het juiste antwoord geeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Thijs Slegers hoop ik dat het 1-3 wordt, die man kan wel een meevaller gebruiken.
Steuntje in de rug voor Thijs #2quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Thijs Slegers hoop ik dat het 1-3 wordt, die man kan wel een meevaller gebruiken.
Is elke wedstrijd melden dat je een verslag schrijft terwijl je alleen de uitslag noteert onderdeel van je taakomschrijving?quote:
Volgens de site is het een 'wedstrijdverslag'.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is elke wedstrijd melden dat je een verslag schrijft terwijl je alleen de uitslag noteert onderdeel van je taakomschrijving?
Keek je niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk, was al dat gejank nergens voor nodig.
neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Shreyas het volgende:
Ja, als PSV dit soort uitwedstrijden wint dan zullen ze wel kampioen worden.
Kun je niet zo zeggen. Veel, zo niet alles, hangt af van de intentie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Shreyas het volgende:
Ja, als PSV dit soort uitwedstrijden wint dan zullen ze wel kampioen worden.
Ik ben uiteraard afgehaakt toen mijn eigen club begon. Maar alsnog, drie punten is drie punten en dat ging volgens jou niet gebeuren.quote:
Die zie ik nog wel eerde kampioen worden dan Feyenoord ja.quote:
Klopt, maar het was ook geen makkie zoals iedereen riep.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard afgehaakt toen mijn eigen club begon. Maar alsnog, drie punten is drie punten en dat ging volgens jou niet gebeuren.
Nee, ik zei dat PSV ''gewoon'' zou winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, maar het was ook geen makkie zoals iedereen riep.
Ik zei alleen dat PSV ging winnen en dat Cambuur belabberde statistieken heeft tegen de topclubs.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moeten we nutwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:24:41Ivm heuglijke familieverplichting einde berichtgeving voor vanavond. Adios reageer retweet
Nou ja, de aansluitingstreffer kwam zo laat dat de zege van PSV geen moment in gevaar is gekomenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw gaat bevallen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:24:41Ivm heuglijke familieverplichting einde berichtgeving voor vanavond. Adios reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat PSV ''gewoon'' zou winnen.
quote:
Ah jawel joh, Cambuur heeft geen kans gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, is van VI. Bevrijdingsfeest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw gaat bevallen.
lolquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, is van VI. Bevrijdingsfeest.
Oeioeioei, dit moet je niet zeggenquote:
zou zonde zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen een paar jaar failliet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan genieten van degradatievoetbal.
nacompetitie en dan door een fout in de laatste minuut van ten rouwelaar degraderen.quote:
Inderdaad.quote:
Afgelopen jaar was ook wel genot. Ajax dat Roda laat degraderen door NEC een gelijkspel te gunnen.quote:
Feyenoord - Rodaquote:
Mocht niet baten helaas, NEC degradeerde alsnogquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was ook wel genot. Ajax dat Roda laat degraderen door NEC een gelijkspel te gunnen.
NEC - Cambuur was ook een mooie.
Overigens 0-0 aan de Krommedijk bij rust.
Dit vind ik leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nacompetitie en dan door een fout in de laatste minuut van ten rouwelaar degraderen.
Als Sparta had gepromoveerd, had ik er vrede mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mocht niet baten helaas, NEC degradeerde alsnog
Die hadden nu nog minder punten dan Dordrecht gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Sparta had gepromoveerd, had ik er vrede mee.
Nooit. Tien maal liever NECquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, als Ajax geen 12 punten haalt uit die 4 wedstrijden, dan wordt PSV kampioenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
31 januari PSV - Willem II
3 februari NAC - PSV
7 februari PSV - Fc Utrecht
25 januari Ajax - Feyenoord
1 februari Vitesse - Ajax
5 februari Ajax - AZ
8 februari GAE - Ajax
hmmm
die promoveren in geen 10 jaar. leuke jeugdopleiding trouwensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 9 punten PSV 6quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
31 januari PSV - Willem II
3 februari NAC - PSV
7 februari PSV - Fc Utrecht
25 januari Ajax - Feyenoord
1 februari Vitesse - Ajax
5 februari Ajax - AZ
8 februari GAE - Ajax
hmmm
wat een onzinquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, als Ajax geen 12 punten haalt uit die 4 wedstrijden, dan wordt PSV kampioen
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De club die PSV - Ajax wint wordt kampioen
Hmm, daar zit wel iets in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
De club die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft wordt kampioen
Zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
De club die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft wordt kampioen
Dit soort taal past niet bij je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
Net 2 Pangasiusfiletjes op. Teringlekker godverdomme.
Hoe heb je het bereid René?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik had een provencaals scholfileetje. Was ook genottelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
Vooral dat laatste is belangrijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:38 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
je moet je eigen spel spelen en zorgen dat je niet achterkomt
Dan vond ik roda dat erin blijft door 2 vrije trappen van fledderus mooier.quote:
2 blunders van Pellatzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan vond ik roda dat erin blijft door 2 vrije trappen van fledderus mooier.
Toen was ik oprecht kwaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan vond ik roda dat erin blijft door 2 vrije trappen van fledderus mooier.
Geen kruiden? Valt mij tegen.quote:
je moet je tegenstander nooit onderschatten want als die countert en jij niet dan kan je dus niet scoren want zij hebben de balquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is belangrijk.
Ikzelf denk dat je gewoon veel moet scoren en weinig goals tegen moet krijgen.
Zaten er al op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen kruiden? Valt mij tegen.
quote:
Hoeft er van mij niet bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Volendam een goede kans maakt op promotie via de play offs.
Ik hoop dat Almere City promoveert. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Volendam een goede kans maakt op promotie via de play offs.
Van mij ook niet, die degraderen dan toch weer kansloos. Toch kijk ik altijd met plezier naar hun voetbal.quote:
En bij gelijkspel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De club die PSV - Ajax wint wordt kampioen
Dan wordt het FC Twente, want dat vind jij de derde topclub van Nederlandquote:
Gewoon NEC direct door iig. Die club hoort gewoon in de eredivisie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij ook niet, die degraderen dan toch weer kansloos. Toch kijk ik altijd met plezier naar hun voetbal.
Het zou wat zijn als PEC nog eerder kampioen zou worden dan Feyenoordquote:
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord morgen wint is PSV kampioen.
U hoorde het hier voor het eerst.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.
Zo waar dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
je moet je tegenstander nooit onderschatten want als die countert en jij niet dan kan je dus niet scoren want zij hebben de bal
Zo vaak eindigt de klassieker in de Arena niet in een gelijkspel, ik acht de kans onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.
Of als PEC de beker zou winnen tegen ajax en de uitslag 5-1 zou wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als PEC nog eerder kampioen zou worden dan Feyenoord
2011/2012.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo vaak eindigt de klassieker in de Arena niet in een gelijkspel, ik acht de kans onmogelijk.
René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?quote:
De beker boeit niemand, PSV verloor van een club uit de Jupiler League, dat zegt genoeg dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of als PEC de beker zou winnen tegen ajax en de uitslag 5-1 zou worden
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?
Steuntje in de rug voor VI
Je wordt nog genoemd in het artikel.
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.
Ik probeer het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Was dat met die rode kaart voor vermeer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Heb je ooit overwogen om bij Studio Voetbal aan te schuiven?
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Jazeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat met die rode kaart voor vermeer?
B, was toen overigs gewoon terecht rode kaart. Doorgebroken speler, ajax scoorde toen wel 2 minuten daarnaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
Weet je wie er toen scheidsrechter was?
A. Pieter Vink.
B. As Nijhuis
C. Roelof Luinge
nou nou nouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Achenteh en Wallace kunnen er godverdomme geen kankermoer van
Dat is mooi.quote:
Nee, Paul is toch echt dik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.
Uhh, jij kent Dirk Kuijt niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijk
Is wat voor ajaxquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Alleen zie ik dat Slagveer heeft gescoord. Die kan er niks van en zal onterecht weer lof krijgen.
Stijn doet nooit iets per ongelukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn doet nooit iets per ongeluk
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
Wat een onzin, alsof Dirk de gangmaker bij, zeg, Inter zou kunnen zijn. Je moet een gekocht werkpaard niet in de bek kijken, Studio Voetbal is van een heel ander niveau en Dirk weet dat.quote:
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen trouwens ook Nac-Willem II
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
bijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
pics van je wasbordquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Misschien moet je er eens op uit dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Ik hoorde een heleboel knallen van de week, vuurwerk op het veldquote:
Pak vaak zat een film.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens op uit dan?
Filmpje pakken wellicht?
mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
Wissel maar de hele defensie, Bosz. Godverdomme stelletje mongolen
Vitesse speelt doordeweeks nog tegen FCquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt afgeslacht.
En wij gaan er weer 3 á 4 nul van verliezen.
En Stijn die dit onderstreept en vervolgens suggereert dat Bosz misschien De Boer wel op kan volgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Tchock het volgende:
2-0 Heerenveen. Ik heb nu al zin in Bosz die zegt dat ze prima gespeeld hadden en het voetbal echt het probleem niet is.
Elke week weer hetzelfde. Man man man man. Iemand moet Bosz eens flink door elkaar schudden en vertellen dat voetbal een sport is waarbij je doelpunten moet maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Stijn die dit onderstreept en vervolgens suggereert dat Bosz misschien De Boer wel op kan volgen.
What the fuck. Na het plaatsen van deze post ga ik naar Tweetdeck toe.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je ringvinger op als jij ook winst voor Heerenveen had voorspeld in de VI Toto.
twitter:ADODenHaag twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:37:08Op de laatste training voor Go Ahead Eagles uit heeft Mathias Gehrt een ringvinger gebroken. Hij zit zondag niet bij de selectie #gaeADO reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Na het plaatsen van deze post ga ik naar Tweetdeck toe.
Ik lees:twitter:ADODenHaag twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 20:37:08Op de laatste training voor Go Ahead Eagles uit heeft Mathias Gehrt een ringvinger gebroken. Hij zit zondag niet bij de selectie #gaeADO reageer retweet
![]()
![]()
![]()
alleen psv pec en ajax scoren meer dan vitessequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke week weer hetzelfde. Man man man man. Iemand moet Bosz eens flink door elkaar schudden en vertellen dat voetbal een sport is waarbij je doelpunten moet maken.
Dirk kan op elke positie, dus waarom zou hij geen plaats kunnen nemen bij Studio Voetbal?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Dirk de gangmaker bij, zeg, Inter zou kunnen zijn. Je moet een gekocht werkpaard niet in de bek kijken, Studio Voetbal is van een heel ander niveau en Dirk weet dat.
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
alleen psv en ajax scoren meer dan vitesse
Nee. Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie overigens dat Tweetdeck een retehandige site is?
Tong kijkt morgen over je schutting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
tong is ontevreden over de moderatie van johannes.
Gras is groenquote:
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom voorspelde je winst voor Vitesse=
Ooooh snap.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ging al met de winst van PSV op Cambuur toch?
VI TOTO deed niet aan Cambuur v PSV.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
VERDEDIG HEM NIETquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI TOTO deed niet aan Cambuur v PSV.
Kijk de feiten er maar op naquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.
huh?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn beter natuurlijk, duh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom voorspelde je winst voor Vitesse=
Daar ging het mij niet eens om.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen om onduidelijke redenen denkt dat Vitesse goed kan voetballen en ze door pure pech niet derde staan.
Nee?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al zijn nutmeg van vandaag gezien? Bohhhhhhhhhh
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dordrecht wacht op haar eerste thuisoverwinning?
Wist je dat "FC Dordrecht" nog nooit een Eredivisiewedstrijd heeft gewonnen in eigen stadion?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dordrecht wacht op haar eerste thuisoverwinning?
Bedankt dat je FC Dordrecht tussen aanhalingstekens hebt gezet, nu weten johannes_vermeer en ik dat je het figuurlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat "FC Dordrecht" nog nooit een Eredivisiewedstrijd heeft gewonnen in eigen stadion?
Ruben Schaken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler herkent u hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |