Nog even wat aardige woorden voordat je morgen weer een ban krijgt?quote:
Hij had de intentie om de bal te spelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpD
Ik krijg morgen helemaal geen ban.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog even wat aardige woorden voordat je morgen weer een ban krijgt?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg morgen helemaal geen ban.
Goed dat jij je grote held durft te bekritiseren als ie een keer een foutje maaktquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een sukkelHij zou oud genoeg moeten zijn omdat soort fratsen eens te laten
Maar goed Ramos heeft ook nog iedere wedstrijd een gele kaart dus het zal wel mentaliteit zijn
[..]
En terecht als ie natrapte
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpD
PSV is een afkorting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
VOOR DAT ENE WOORD!
PSV!
Herstel, afkorting.
Wat tof om te zien dat PEC dit seizoen heel goed tegen een achterstand kanquote:
Hij ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij had de intentie om de bal te spelen.
En iets daarvoor:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZ
plaats hem gewoonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat het 0-2 blijft.
Dan hoef ik mijn wedstrijdverslag voor op foksport niet meer te wijzigen.
Dat is je geraden ja!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |