Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe vond je Ronaldo vanmiddag flips?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij op een aap lijkt zeker. Je bent gewoon een vieze racist.
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij op een aap lijkt zeker. Je bent gewoon een vieze racist.
Hij trapte 2x na ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ik ook. De aflevering dat ik keek gebeurde het hem een keer of drie dat hij super zelfverzekerd het verkeerde antwoord gaf met zo'n "Ik weet dat het goed is"-hoofd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst een comeback maken bij De Slimste Mens.
Hoeveel had jij dan voor je CITO Toets?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.
Hij haalde 501?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Waar blijven de gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
550 natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel had jij dan voor je CITO Toets?
JE MOEDERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
JE MOEDERDe nummer 2 uit het noorden doet het wel goed ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
JE MOEDERIs dit een moeder van crewbash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.![]()
Wat een sukkelquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]En terecht als ie natrapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom sprinten danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft Willems een dom hoofd zeg.
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpDquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een sukkelHij zou oud genoeg moeten zijn omdat soort fratsen eens te laten
Maar goed Ramos heeft ook nog iedere wedstrijd een gele kaart dus het zal wel mentaliteit zijn
[..]
En terecht als ie natrapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |