Tong kijkt morgenochtend over je schutting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tong zit er ook, achter het doel
Toen was het inderdaad nog een onbekende speler.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu praat ik over de Chelsea/Real periode. En nee toen was ik niet 5 xD
Je moederquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kutkabouter
Miezerige grafBelg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
echt genant jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Tchock het volgende:
Top gekeept door Esteban. Lukoki schiet recht op hem af en Esteban laat hem door zijn benen heen gaan
Toen zag iedereen zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet een keertje de oude topics over Robben nog eens lezen wie nou de eerste fanboy was. Rickazio?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu ben ik bang, een ontsnapte persoon uit een kliniek in mijn tuin. Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong kijkt morgenochtend over je schutting.
hoe vond je Ronaldo vanmiddag flips?quote:
Sinds wanneer staat Jack Spijkerman in je tuin?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu ben ik bang, een ontsnapte persoon uit een kliniek in mijn tuin. Moet er niet aan denken.
Wow, grappen over Jack Spijkerman. Is die weer relevant?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Jack Spijkerman in je tuin?
Mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft Willems een dom hoofd zeg.
De Jong > Memphis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Luuk de jong is een matige spits.
Memphis is een vleugelspeler van wereldniveau.
Dat het nog draait daar is voor mij een raadsel.
We hebben een Mquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft Willems een dom hoofd zeg.
Ik zag hem laatst een comeback maken bij De Slimste Mens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, grappen over Jack Spijkerman. Is die weer relevant?
Wat hebben we?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben een M
We hebben een a
We hebben een d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |