Bevestigd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach op de frontpage zitten ook echt eersteklas kleuters.
jullie verloren bij rodaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint 3 uitwedstrijden op rij, moet niet gekker worden.
Doet Thijs nog wel de #nostradamus of zit hij in een dip?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wint 3 uitwedstrijden op rij, moet niet gekker worden.
eh, juistquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het echte hoge niveau is hiier jwz
zet dat erbij dan, grote bipsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Eredivisie natuurlijk, domme koe.
Nostradamus voorspelde 1-3.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Thijs nog wel de #nostradamus of zit hij in een dip?
Koeien (vooral blaarkoppen) zijn hartstikke slim, dus ik wil je verzoeken niet nog eens over de schreef te gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is geen Tweet budget meer bij VIquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet waarom er niet bij elke eredivisiewedstrijd een getypt verslag wordt gemaakt. Als je hiervoor een reden wilt weten moet je niet bij mij zijn, want ik heb daar niet direct wat mee te makenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Er is toch niemand die het leest.
Thijs heeft zelfmoord gepleegd nadat hij hoorde dat hij nooit meer bij VI mocht aanschuiven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk cynisch. Alsof ik gekleurde berichtjes daar ga neerzettenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach op de frontpage zitten ook echt eersteklas kleuters.
wat een debiele statistiekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle koeien dom zijn. Als je het zo opvat bied ik hierbij mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koeien (vooral blaarkoppen) zijn hartstikke slim, dus ik wil je verzoeken niet nog eens over de schreef te gaan.
Gelukkig wel #miko koffie budgetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is geen Tweet budget meer bij VI
Thijsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig wel #miko koffie budget
[ afbeelding ]
Diequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk cynisch. Alsof ik gekleurde berichtjes daar ga neerzetten
Hopelijk heeft hij de Steuntjes in de rug nog wel een duimpje omhoog gegeven voor de moeite voordat hij dat deed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Thijs heeft zelfmoord gepleegd nadat hij hoorde dat hij nooit meer bij VI mocht aanschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |