SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Jody gaat opeens scoren, word er bang van. Stel je voor dat hij echt kan voetballen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat tof om te zien dat PEC dit seizoen heel goed tegen een achterstand kanVorig seizoen was het dan vaak meteen hangende kopjes en nog meer doelpunten maar nu gaan ze na een tegentreffer juist veel beter spelen.
Ga je Van Boekel ook afkraken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat het 0-2 blijft.
Dan hoef ik mijn wedstrijdverslag voor op foksport niet meer te wijzigen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je Van Boekel ook afkraken?
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou de misselijke intentie van El Makrini wel even benadrukken.
Nu nog een echt mooi doelpunt. Vorige week werd hij niet gedekt en nu ging Esteban met de beentjes wijd. Alsnog knap, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jody gaat opeens scoren, word er bang van. Stel je voor dat hij echt kan voetballen.
Hij doet genoeg goed en fantastisch en hij ik snap (voor zo ver dat kan) zijn drive om de beste te zijn/ te scoren. Maar ik meen oprecht dat zeker voor een speler zoals hij het niet nodig is om dit soort dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat jij je grote held durft te bekritiseren als ie een keer een foutje maakt
typfoutje excusesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En iets daarvoor:
https://vine.co/v/OIl6XT6g3Jz
Het is trouwens 1-1.
Ik denk dat je bij sterk gekleurd verslag wel veel reacties zal krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.
Zo wordt mijn objectiviteit geveinsd.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De policy is dat er bij uitslagenposts van eredivisiewedstrijden alleen statistieken geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Er is toch niemand die het leest.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Er is toch niemand die het leest.
Het echte hoge niveau is hiier jwzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach op de frontpage zitten ook echt eersteklas kleuters.
Voor een 1.70m ofzo speler is koppen niet makkelijk en dan vooral niet als je al op de grond niet zo goed met de bal bent. Mocht hij nu ook nog voorzetten geven die aankomen en dit wekelijks dan zie ik hem nog wel eens volgend seizoen(als Karagounisquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu nog een echt mooi doelpunt. Vorige week werd hij niet gedekt en nu ging Esteban met de beentjes wijd. Alsnog knap, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |