quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn doet nooit iets per ongeluk
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
Wat een onzin, alsof Dirk de gangmaker bij, zeg, Inter zou kunnen zijn. Je moet een gekocht werkpaard niet in de bek kijken, Studio Voetbal is van een heel ander niveau en Dirk weet dat.quote:
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen trouwens ook Nac-Willem II
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van je frituurpan, een pitcher bier en een doos met waarschijnlijk 2 kilo aan Spaanse enchiladas dus misschien ben jij ook wel dik.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
bijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
pics van je wasbordquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Misschien moet je er eens op uit dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De frituurpan heb ik pas één keer gebruikt, de doos waar overigens bananen in horen is vooral gebruikt als verhuisdoos en het feit dat ik eens bier dronk was zo bijzonder dat ik direct een foto nam, kan je nagaan hoe vaak dat gebeurt.
Nee, ik heb werkelijk een schitterend lichaam.
Ik hoorde een heleboel knallen van de week, vuurwerk op het veldquote:
Ja, ik ga foto's van m'n buik op een forum zetten.quote:
Pak vaak zat een film.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens op uit dan?
Filmpje pakken wellicht?
mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
Wissel maar de hele defensie, Bosz. Godverdomme stelletje mongolen
Vitesse speelt doordeweeks nog tegen FCquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt afgeslacht.
En wij gaan er weer 3 á 4 nul van verliezen.
En Stijn die dit onderstreept en vervolgens suggereert dat Bosz misschien De Boer wel op kan volgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Tchock het volgende:
2-0 Heerenveen. Ik heb nu al zin in Bosz die zegt dat ze prima gespeeld hadden en het voetbal echt het probleem niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |