René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?quote:
De beker boeit niemand, PSV verloor van een club uit de Jupiler League, dat zegt genoeg dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of als PEC de beker zou winnen tegen ajax en de uitslag 5-1 zou worden
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, waarom heb je niet gereageerd op deze fantastische weblog?
Steuntje in de rug voor VI
Je wordt nog genoemd in het artikel.
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Wow, dan valt het nog wel mee.
Ik probeer het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Was dat met die rode kaart voor vermeer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je nog? De 4-4-2 tactiek van Koeman.
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo waar dit.
Heb je ooit overwogen om bij Studio Voetbal aan te schuiven?
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterlijke jankbek zal het wel weer verwijderd hebben met z'n dikke kop.
Jazeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat met die rode kaart voor vermeer?
B, was toen overigs gewoon terecht rode kaart. Doorgebroken speler, ajax scoorde toen wel 2 minuten daarnaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
Weet je wie er toen scheidsrechter was?
A. Pieter Vink.
B. As Nijhuis
C. Roelof Luinge
nou nou nouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Achenteh en Wallace kunnen er godverdomme geen kankermoer van
Dat is mooi.quote:
Nee, Paul is toch echt dik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die lieve en volslanke jongen via DM gewezen op de filmpjes en de suggestie gewekt of hij een blog er aan kon wijden en en passant jou voor de film kon uitnodigen.
Uhh, jij kent Dirk Kuijt niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
ja vasion, dat zeg jij nu wel, maar als je een rechtsback bent dan kun je natuurlijk nooit bij ajax keepen, en andersom natuurlijk
Is wat voor ajaxquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Alleen zie ik dat Slagveer heeft gescoord. Die kan er niks van en zal onterecht weer lof krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |