Zaten er al op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen kruiden? Valt mij tegen.
quote:
Hoeft er van mij niet bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Volendam een goede kans maakt op promotie via de play offs.
Ik hoop dat Almere City promoveert. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Volendam een goede kans maakt op promotie via de play offs.
Van mij ook niet, die degraderen dan toch weer kansloos. Toch kijk ik altijd met plezier naar hun voetbal.quote:
En bij gelijkspel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De club die PSV - Ajax wint wordt kampioen
Dan wordt het FC Twente, want dat vind jij de derde topclub van Nederlandquote:
Gewoon NEC direct door iig. Die club hoort gewoon in de eredivisie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij ook niet, die degraderen dan toch weer kansloos. Toch kijk ik altijd met plezier naar hun voetbal.
Het zou wat zijn als PEC nog eerder kampioen zou worden dan Feyenoordquote:
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord morgen wint is PSV kampioen.
U hoorde het hier voor het eerst.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.
Zo waar dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
je moet je tegenstander nooit onderschatten want als die countert en jij niet dan kan je dus niet scoren want zij hebben de bal
Zo vaak eindigt de klassieker in de Arena niet in een gelijkspel, ik acht de kans onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs als het gelijkspel wordt. Ajax gaat niet in Arnhem winnen.
Of als PEC de beker zou winnen tegen ajax en de uitslag 5-1 zou wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als PEC nog eerder kampioen zou worden dan Feyenoord
2011/2012.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo vaak eindigt de klassieker in de Arena niet in een gelijkspel, ik acht de kans onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |